Ga naar inhoud

interceptor

Forumlid
  • Items

    82
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Over interceptor

  • Verjaardag 29-11-1968

Profiel Informatie

  • Geslacht
    Man
  • Locatie
    Aalter

Uitgebreidere profielinformatie

  • Type VFR
    Ik heb 'n 98-01 VFR800
  • De mijne is
    Rood

interceptor's prestaties

Gevorderde rijder

Gevorderde rijder (4/10)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recente badges

0

Reputatie

  1. ook interesse, O-Vl regio Aalter
  2. Mss kan je hem dan niet met de stelsleutel verdraaien maar de krachten die via je ketting worden uitgeoefend op het excenter zijn van een andere orde!
  3. 9 keer knipperen zou de sensor IAT (intake air temperature) moeten zijn. Benzinetank omhoog, linkeronderkant (in rijrichting) van je luchtfilterbehuizing Voeler met grijs/blauwe en groen/oranje draden. Wsch een slecht contact. Indien niet, laat maar horen :-)
  4. In de repair manual vind je meer info (blz 5-10 tem 5-45) over de foutcodes en hoe je kan resetten (5-7). Even kijken welke fout het is en dan wissen om te zien als het terugkomt.
  5. Mss andere olie gebruikt bij de beurt? 'k Hoop in ieder geval dat het niet blijvend is!
  6. Daarnet even alles losgekoppeld en gemeten zodat je over enkele referentiewaarden beschikt (model FiX '99) Alles afgekoppeld meet ik 0,97mA dus die waarde is voor jou ok. Sluit ik mijn alarm aan stijgt die naar 4,8mA. Hiervan weet ik dat die stroom in staat is om ervoor te zorgen dat ik mijn motor na ongeveer twee a drie weken niet meer kan starten als hij niet aan de druppellader ligt.
  7. Het rekensommetje dat je maakte klopt niet helemaal hoor. Je weet nl niet wat er nog resteert van capaciteit in je batterij. Wat ik zou doen : batterij afkoppelen en 100% laden, terug aankoppelen en kijken hoelang ze meegaat. Blijkt dit ineens merkbaar langer te zijn weet je zeker dat er iets scheelt aan de ladingskring (bekabeling, alternator, SR, batterij) Blijkt dat de duur hetzelfde is ben je zeker dat je batterij 100% geladen wordt. Nadeel hiervan is dat je je motor geruime tijd niet kan gebruiken om te testen ... Wat je nog kan doen : Al eens je laadstroom en -spanning gemeten met draaiende motor? Wil/kan je nu je motor niet missen : zet er een druppellader op!
  8. Doen zoals Johan zegt : meten met een amperemeter. Dan de verschillende stroomkringen controleren door zekering te verwijderen en kijken als de stroom varieert. In jouw geval zou ik de extra verbruikers een voor een eens afkoppelen en kijken wat hun invloed is. Hou er rekening mee dat je altijd het verbruik hebt van je klokje.
  9. Persoonlijk zou ik niet weten wat een Zumo meer te bieden heeft.
  10. Qwerc, bij mij stond het volgende op het meegeleverde geheugenkaartje : Albania Andorra Austria Belarus Belgium BosniaHrz Bulgaria Croatia Cyprus CzechRep Denmark Estonia Finland France FYROM Germany Gibraltar Greece Hungary Ireland Italy Latvia Liechtenstein Lithuania Luxembourg Malta Moldova Monaco Montenegro Netherlands Norway Poland Portugal Romania Russia SanMarino Serbia Slovakia Slovenia Spain Sweden Switzerland Turkey Ukraine UnitedKingdom Vatican
  11. Bij mij loopt hij onder de tank door langs de linkerkant bevestigd aan de remleidingen. Kabels zijn lang genoeg en de zekeringhouder is goed bereikbaar als ik het zadel afneem. Ik zie dat jij met een VTEC rijdt dus het jongere model dan mijn 800.
  12. Zowel gemaakt als aangepast in Tyre. De ritmonitorfunctie is ook makkelijk als je je rit wil opslaan terwijl je aan het rijden bent en die later wil delen met iemand.
  13. Ondertussen al uitgebreid getest en werkt met Igo Primo 2 fantastisch. Het apparaat kan zeker concureren met (veel) duurdere merken.
  14. Barrie, is de Peaklife GPS geen optie? Een heel stuk goedkoper (€120) en zeker dezelfde mogelijkheden als de Zumo. Kaartenmateriaal genoeg te vinden, BT mogelijkheid enz. Er loopt hierover ook een uitgebreide thread op MF. Alles samen was ik zo'n €185 kwijt voor GPS met twee BT sets.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...