Ga naar inhoud

eline-fasteddie

Forumlid
  • Items

    124
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  • Dagen gewonnen

    1

eline-fasteddie won de laatste dag op 16 april 2013

eline-fasteddie had de meest gelikete inhoud!

Over eline-fasteddie

  • Verjaardag 02-02-1968

Sociale Media

  • Website URL
    http://

Profiel Informatie

  • Geslacht
    Vrouw
  • Locatie
    Gelderland-DeLiemers

Uitgebreidere profielinformatie

  • Type VFR
    Ik heb 'n 94-97 VFR750
  • De mijne is
    Zwart/Paars

Recente bezoekers van dit profiel

527 profielweergaven

eline-fasteddie's prestaties

Gevorderde rijder

Gevorderde rijder (4/10)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recente badges

5

Reputatie

  1. Mijn man zei ook al dat hij er wel iets tussen wil gaan zetten, dat het niet meer gebeurt. We hebben nu een andere bougiedop met bobine gekocht, die zetten we ertussen.
  2. Ja zo, ik snap 'em. Natuurlijk, dat materiaal is nu niet goed meer. Ik hoop inderdaad dat het nu opgelost is! Thanks voor de reacties!
  3. Wat bedoel je met 'Als de bougiedop voor problemen zorgt zal verwisselen het probleem moeten oplossen'? Dat als je het verwisseld, de bougiedop op iets meer afstand komt van de ven?
  4. Mijn motor liep niet zo lekker, dus heb ik een grote beurt laten doen. Dat moest toch al een keer gebeuren. Maar daarna, toen ik hem ophaalde, liep-tie nog niet zoals ik wilde. Het stationair lopen was wel beter, maar tijdens het rijden nog niet. Pruttelde onder de 3000 toeren, dat deed die al een tijd, en dan wen je er ook wel een beetje aan. Dus de volgende keer dat ik weer bij de garage kwam, vroegen ze of het beter was, nou nee. Dus de monteur ermee rijden, nee dat was niet goed, bij hem sloeg de motor zelfs af. Dat had ik zelf vorig jaar in de zomer, toen het een keer vrij warm was. Maar goed, lang verhaal kort, de monteur kijken en toen bleek dat 1 bougiedop (rechtsvoor) tegen het huis van de ventilator van de radiator aan zat en zo vonkte buiten de bougiedop... De bougiedop lekt nu dus... Heeft iemand dit ook als meegemaakt? Het lijkt wel of die ventilator teveel naar rechts zit, want aan de linkerkant heeft de bougie ruimte zat. Nu is er een noodoplossing gemaakt. Vandaag een andere bougiedop gekocht, en maar eens kijken of die radiator (of de ventilator) goed zit of er iets veranderd kan worden...
  5. Morgen ga ik het uittesten. Ik heb een tourrit, met een stel vrouwen, gezellig.
  6. Tsja, het zal wel aangeleerd gedrag zijn. http://www.narox.nl/remtips-voor-de-motor/ Ik heb 1x met natweer een zwabberende fiets gehad, toen heb ik de achterrem er maar bij gepakt.
  7. Manlief heeft mijn motor gewassen, wat ik zelf nooit doe haha. En hij heeft de rempedaal naar beneden gezet, ongeveer 1,5 cm. Ik hoop dat het genoeg is, anders gaan we het rempedaal zelf aanpassen.
  8. Van de week weer de eerste ritjes gemaakt op de Viffer, heerlijk hoor. Maar nu heb ik een vraag, die ik hier ook al heb zien staan: is het mogelijk om het rempedaal anders af te stellen? Ik heb een VFR uit 1994. En telkens als ik wil remmen, en ik rem vaak met mijn achterrem, dan moet ik mijn been optillen om mijn voet op de rempedaal te krijgen. En vooral met lange ritten of ritjes waar je veel schakelt en remt, word ik daar 'doodmoe' van.... Ik dacht heel simpel om het rempedaal wat naar beneden te zetten (t.o.v. de voetsteun), zodat ik er met mijn donald-duck-voeten beter bij kan Is het een makkelijke klus, want ik zie hieronder een bericht uit dec. '16 staan, en ik ben zelf niet zo technisch... en ook nog blond... Alvast bedankt voor de reacties.
  9. Ik ben trouwens 1.73 , dus niet zo lang als jij Eveline.
  10. Tsja, wat zal ik er nog op zeggen. Ik heb net een prive berichtje gestuurd naar Eveline, nadat ze mij gevraagd had hoe ik mijn motor met superbikestuur ervaarde.... Ik moet dus eerlijk zeggen dat het me niet beviel. De hele motor omgebouwd, nou ja de voorkant had behoorlijke schade, dus de stuurkuip hadden we eraf gehaald. Maar het reed niet fijn, het stuur ik megabreed in vergelijking met het origineel, en daardoor stuurde ik veel meer met het stuur en niet met de motor, zeg maar. Ik vond het niet fijn. En heb daarna dus een originele VFR gekocht... Tsja, 2x een motor kopen is ook niet alles. Maar staar je niet blind op zo'n stuur... Maar dat wil niet zeggen dat naked bikes niet mooi of goed zijn, ik vind dat ook heel mooi hoor, en die kunnen ook net zo hard en fijn rijden.Je zit iets meer in de wind, maar daar wen je ook aan. Ik heb zelf ook op oude motoren gereden die geen kuip oid hadden en dat reed ook prima. Succes met je zoektocht of met gewoon wel een VFR. By the way, ik ben wel lang voor een vrouw, dus wellicht heb ik ooklange armen, je went toch wel snel aan het voorover zitten. En wat Nijn ook zegt, je jas, en evt. colletje moet ook goed zitten. Ik heb zelf ook last van mijn schouders en nek (geen hernia of wiplash ofzo) en dan moet je inderdaad wel even wennen en voor jezelf weten hoe je goed en lekker zit. Ik zit ook vaak wat naar voren op mijn buddy, zodat ik mijn armen niet helemaal gestrekt hoef te houden, naar het stuur toe, als ik het stuur vasthoud.
  11. Ow ja, nou weet ik het weer, wie jij bent, haha. Ja klopt, ik woon nog steeds met Jan samen. Grappig om zo al de buurluitjes op motoren te zien.
  12. Hee, een bekende straat (en bekende foto, van facebook ). Ik heb daar gewoond op nr. 6. Ik herken alleen Ben, helemaal rechts...
  13. @ Joel; mooi zeg; dat matzwart en dan die rode velgen erbij!
  14. @RC26; Gaaf zo'n ratbike. Kan ik wel waarderen!
×
×
  • Nieuwe aanmaken...