Ga naar inhoud

lars

Forumlid
  • Items

    1103
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  • Dagen gewonnen

    8

lars won de laatste dag op 22 december 2014

lars had de meest gelikete inhoud!

Over lars

  • Verjaardag 04-12-1982

Sociale Media

  • Website URL
    http://

Profiel Informatie

  • Geslacht
    Man
  • Locatie
    Limburg

Uitgebreidere profielinformatie

  • Type VFR
    Ik heb 'n VFR800VTEC
  • De mijne is
    pearl sunbeam white/graphite black

Recente bezoekers van dit profiel

1081 profielweergaven

lars's prestaties

VFR rijder

VFR rijder (7/10)

164

Reputatie

  1. Idd dat gaat niet, ik had er even niet naar gekeken van welk materiaal de schroef gemaakt was. m4 is klein maar dat gaat wel, mits het natuurlijk een lasbaar materiaal is.
  2. Hij is er al uit, maar wat je ook had kunnen proberen is om er een moertje van de diameter van de schroef erop te leggen en dit een met de laspit erop vastlassen, klinkt heel moeilijk maar een keer ff de laspit ertegenaan houden en het moertje last zich vast aan je gebroken schroef, vervolgens heb je een moer erop om hem los te draaien en door de hitte die heel even vrij komt met het lassen gaat vaak je boutje al lekkerder los. Het word overigens niet zo heet omdat je puur alleen even de moer vast tiks op de bout, anders zou het misschien schade aan je aluminium behuizing kunnen geven natuurlijk. zo heb ik al heel veel bebroken bouten en schroeven succesvol verwijderd.
  3. Ja 100% zeker, ze hadden een officiele reactie zelfs via de mail nog ontvangen van Honda
  4. achterlampjes heb ik nooit stuk gehad maar wel de kentekenplaat verlichting zo ongeveer om de 3 ritjes stuk. deze vervangen door een led en nooit meer problemen gehad. Mijn motor is hiervoor bij de dealer geweest voor garantie mocht er iets mis zijn met de spanningsregelaar echter het blijkt gewoon de trilling in het achterspatbord te zijn. De laadspanning van een 06 en jongere v tec is 15,4 volt, ik dacht dat dit te hoog was, dealer contact met Honda hierover opgenomen maar voor de laatste modellen is dit normaal. zit je achterspatbord wel goed vast? of is je beugel misschien verrroest waardoor deze extra trillingen krijgt en hierdoor ook je achterlicht extra trillingen heeft?
  5. idd, ik denk dat je beter niet zelf kunt schuren en plamuren. Het hele eindresultaat staat op de voorbereiding.
  6. Ja dat is geen probleem, het kan alleen zijn dat je stickers anders zijn, de 3d VFR badge ipv de platte sticker met VFR erop. Verder zijn alle kuipdelen identiek aan elkaar van de V-tec uit alle bouwjaren. In 2005 of 2006 zijn ze met de andere 3d vrf stickers gekomen die jij erop hebt zitten.
  7. Ik kan me voorstellen dat dit in sommige gevallen misschien werkt echter in veel gevallen is het asje beschadigd/ingelseten dat op en neer moet schuiven met dat veertje en dat kun je flushen wat je wilt maar kun je maar beter er een nieuwe in zetten lijkt mij want dan is het in no time weer terug. Als je nog de oude groene koelvloeistof erin hebt zitten wil het nog weleens helpen natuurlijk maar als je al de g12 of g12+ erin hebt zitten lijkt mij een nieuwe thermostaat een betere en vooral veiligere oplossing voor je motorblok.
  8. Word wel redelijk warm maar niet extreem. Denk niet warmer dan 60 graden.
  9. Ze zitten van bovenop vast geschroefd met imbus, 1 net bij je achterlicht die je nog kunt zien en de andere onder je tail. Dus helaas moet je de dempers laten zakken of eraf halen. Misschien dat je erbij kunt als je alleen de achterkap eraf haalt. Anders.... Even achterkap eraf halen, achterspatbord verwijderen, uitlaatklem lossen, vervolgens de 2 imbus bouten met moeren los maken waar de dempers mee ophangen aan je subframe en je kunt de uitlaat laten zakken of helemaal eraf pakken wat je wilt. Laten zakken een klein stuk en iemand vast laten houden en de imbus los halen en hitteschild verwijderen kan ook. klein uurtje werk mits de achterspatbord bouten goed los gaan.
  10. Maar het gaat er juist om dat iemand anders schade bij jou veroorzaakt, wat jij hier beschrijft is dat hij zijn eigen all risk wil aanspreken voor terug koop door eigen schade neem ik dan aan anders hoef je je eigen verzekering ook niet in te schakelen. Als je zelf all risk bent verzekerd en je veroorzaakt zelf een schade en je motor word totall los verklaard kun je hem in NL bij ik denk geen enkele verzekering meer terug kopen. Dan krijg je het schade bedrag of je motor terug maar dan met schade en geen uitkering.
  11. idd wanneer je all risk zelf verzekerd bent geld dit.
  12. Als iemand anders bij jou schade maakt heb je altijd het recht bij totall los om je motor terug te kopen via de procedure die Frank beschrijft. Als je zelf de schade hebt veroorzaakt en hij is totall los krijg je bij de meeste verzekeringen niet meer de kans het wrak terug te kopen, sterker nog ik denk bij geen verzekering meer, je krijgt dan het bedrag uitgekeerd en je motor gaat naar de opkoper, wil je dit niet dan krijg je niet uitgekeerd, dit in verband met het feit dat jij misschien anders weleens een andere motor zou kunnen stelen en alles terug ombouwen, je hebt hier zelfs volgens mij ergens in de kleine lettertjes voor getekend en zelf gekozen voor de verzekering, Als jij word aangereden heb je nergens voor getekend en als je het aanvecht bij oneens win je en moeten ze je de kans geven je motor terug te kopen, vandaar.... Leuker kunnen we het niet maken....... En makkelijker al helemaal niet. Succes met de afhandeling.
  13. De originele van Honda is zeker niet te dun, echter volgens mij standaard op je topkoffer normaal. Bij mij zat hij er in ieder geval standaard op. Je kunt wel ook nog armsteuntjes kopen origineel honda voor aan je topkoffer voor nog veel meer dan die 31 euro, volgens mij iets van bijna 100 euro. Ps de originele ziet er goed uit, die andere ziet eruit als een botsauto bumper.
  14. Dit is het resultaat van je zijkoffer beugels monteren zonder de spacers. Spuiten kost weer een paar euro, soms staan deze achterkanten puntgaaf voor 75 euro op motorpartsonline.com Echter waarschijnlijk als je juist je handvatten monteert zul je er niks meer van zien. Persoonlijk vind ik de handvatten ook veel mooier dan die lelijke deksels. Het maakt de achterkant mooier.
  15. minimaal de bovenste link zijn nep ngk bougies. Bij ngk zit de pakking zowieso altijd tegen de bovenkant en hangt hij niet los.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...