Ga naar inhoud

Zwei

Inactief
  • Items

    55
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Over Zwei

  • Verjaardag 02-01-1973

Sociale Media

  • Website URL
    http://

Profiel Informatie

  • Geslacht
    Man
  • Locatie
    Landgraaf

Uitgebreidere profielinformatie

  • Type VFR
    Ik heb 'n VFR800VTEC
  • De mijne is
    Rood

Zwei's prestaties

Gevorderde rijder

Gevorderde rijder (4/10)

3

Reputatie

  1. Bijna sleutelen....maar vooral ontmoeten en leren

  2. Geloof me bestel heel veel in het buitenland ivm een andere hobby (airsoft, mbt replica wapens, onderdelen of uitrusting) en altijd maar dan ook altijd moet ik belasting nabetalen. mits het onder de 125 euro is dan krijg ik geen mooie douane brief erbij. ik bestel spul over de hele wereld en het is dus niet dat men de goederen stroom vanuit het ene land meer in de gaten houden dan de andere. De overheid heeft al een paar jaartjes in de gaten hoeveel omzet gedraaid wordt via internet (kon ook niet uitblijven) en ze liepen heel wat BTW mis....die jaren zijn echt voorbij...dus van te voren goed berekenen wat de meerprijs is. Owja er zijn ook broodje aap verhalen over welk bedrag ze BTW ze aanslaan....dat is simpel...het aankoopbedrag wat op de pakbon staat....dus niet wat het eigenlijk hier in NL zou hebben gekost bij een retailer. Dus een slimmerik als ik legt dan wat contacten in HongKong en Amerika.....laat daar je contact het kopen in de goedkoopste winkel en laat 2 bonnen uitdraaien....de echte gaat goed in de doos tussen de gebruiksaanwijzing en een goedkopere gaat op de doos . Ga dit niet vragen aan een gerenommeerde webshop....die lachen je uit
  3. Ik vind het jammer dat dit merk maar 1 fuctionele uitlaat heeft de andere dient als opslagplaats. Maar goed, lijkt me wel een heerlijk geluid uit te komen. Als je bij revzilla (amerikaanse webshop) die versturen gratis boven de 39,00 dollar en dus ook naar NL. Quanta costa 607 dollar = 467 euro (ahv de koers) verschuldigd bedrag aan de belasting 0,21x 467=99 euro http://www.revzilla.com/motorcycle/two-brothers-m-2-vale-slip-on-exhaust-honda-vfr800-2002-2009 En revzilla zal niet de goedkoopste zijn....maar ze staan verdomde goed aangeschreven ivm service
  4. Je bent goed bezig geweest Ray nu geen verrassingen meer en weer genieten van vele km's Wat doet dat oude langzame ding achter de Stealth Viffer??
  5. En wat een vertoon op een vliegdekschip...... Heb je die compound gezien op het dek.....dan hoeft je band echt niet top te zijn om op tijd stil te komen staan. dat spul is speciaal gemaakt om hypergrip te hebben met de snelheid en alle pk's van gevechtstoestellen. Das net ff wat anders dan het gemiddelde Italiaanse B-weg
  6. Je hebt helemaal gelijk! ik hoop alleen dat het bij zoiets simpels blijft, gun niemand grote kosten voor zo'n mooie hobby
  7. ik hoop van wel , anders blijft hij maar aan 'modderen'. Helaas dat het pegels kost maar dan kun je dat tenminste uitsluiten. Of je draait ze minimaal eruit dan kun je beoordelen hoe ze uit zien.
  8. Dat vind ik een goeie Vfrikus, hoef je de viffer niet op zijn kop te houden...hopelijk heeft Ray het belletje er snel uit. keep my fingers crossed
  9. Ook dat klinkt bekend...ruikt het ook wat sterker naar benzine dan normaal?? dat was bij mij wel zo
  10. Als die luchtbel precies op zo'n t-spitsing vast zit zal hij niet naar boven komen... en als je de remhendel indrukt dan dwing je hem met de drukgolf naar onderen, maar er ontstaat turbolenetie waardoor hij blijft zitten. Enfin als hij daar uberhaupt zit. Was net vanalles moeilijk aan het verzinnen, maar is het leeglaten en opnieuw vullen geen betere optie??
  11. hmm ik heb ooit eens bij defensie mijn vrachtwaggel rijbewijs gehaald...ok die hebben ketels met lucht....maar werken die remmen niet op vacuum principe....als de ketels leeg zijn kan het systeem niet meer belucht worden dus kom je meter vooruit....(was altijd leuk geintje om de ketels leeg te pompen dan kon je maatje een kwartier staan voordat hij kon gaan rijden ) Maar goed, ik ben kontewasser en ik kan me vergissen over dat vacuum principe!!! Het andere punt dat ik heb, iedereen die ik ken met stalen remleidingen hoor ik roepen dat ze zo'n geweldig respons op de remhendel hebben...heel weinig kracht en veel rempower. Want waarom zouden ze het anders gebruiken in de race wereld. En wat ik hoor van Ray is het tegenovergestelde....haperende rempower bij een lange 'hendelweg' Miss zit de luchtbel tussen die twee koppelingen in. En nu komt mijn kontewasser ervaring....hahahaha Probeer maar eens een infuussysteem te ontluchten waar meerdere (zij)lijnen (lees T splitsingen) op zitten.....blijven altijd luchtbelletjes achter. Deze haal je weg door het systeem te flushen en op de lijn te tikken en onderste boven te houden (dat wordt moeilijk met een viffer). Maar druk en tikken zou miss helpen...lees de luchtbel wil omhoog en hij moet juist omlaag...als mede duiker begrijp je het principe denk ik wel
  12. toen het bij mij gebeurde, had ik de dag ervoor nog goed op gereden. na avonddienst flink aan t gas gehangen. dus goed warm geweest. volgende ochtend ...proest pruttel roken en af slaan.... opnieuw gestart en proestend meteen weer afgeslagen....daarna gestart met gas open....op volgas....bleef hij 30 seconden hortend en stotend draaien met een toerental van nog geen 500. Je hoorde ook dat hij niet op alle pitten liep. Vervolgens (omdat ik nog garantie heb) de motor door MP echt laten ophalen. Motor staat altijd aan de druppellader!! MP echt.....bougies kapot en zeikenat. accu doorgemeten (was nog de originele van 2006) en de accu bleek goed te zijn (gemeten door MP echt). Nieuwe bougies bij MP laten plaatsen en geen nieuwe accu. Daarna een week later en iets kouder weer. Weer dezelfde start problemen. Maar de fiets pakte het hortend en stotend op.....naar het werk gereden (ff lekker goed warm geblazen) en op de terugweg een nieuwe accu in heerlen opgepakt (motobatt...hele mooie prijzen hebben die). Geen problemen meer...als ik aan de startknop kom dan is hij meteen daar. Achteraf als ik nu de startmotor hoor dan draait deze minstens dubbel zo snel......en dan wordt het verhaal van MP wel plausibel. Inspuit blijft benzine in de cilinders jagen maar er komen nauwelijks vonken van de ontsteking. Iridium krijgt een zwart laagje en bougie is zeiken nat, iridium bougie in zijn grootje..... en goedkoop zijn die krengen niet
  13. Ik heb dit laatst ook gehad...kapot gestarte bougies....defecte accu is hier schuld aan...irrium kanschijnbaar heel slecht tegen teveel brandstof en te weinig vonkjes omdat de start motor te langzaam draait. De dealer gaf aan dat dit een redelijk bekend probleem is bij 4pitters met irridium bougies.... ik geloofde er geen snars van...maar bij meerdere monteurs en bedrijven navraag gedaan...en allen zeiden dat het heel plausible klonk. en raad eens...nieuwe bougies en accu...het fietsje loopt las een zonnetje
  14. Ow ja de remmen....ik heb dat laatst met mijn franse koekblik gehad...nieuwe remmerij onder laten leggen...vloeistof vervangen....en iedere keer het gevoel dat je door de rem heen trapt. bleek uiteindelijk toch slecht ontlucht te zijn..... Ik heb ergen in de posts gelezen dat iemand het met een spuit heeft ontlucht.....al geprobeert?? Mocht je spuiten en naalden nodig hebben...ik ben kontewasser in het azM
  15. Hey Ray, Gefeliciteerd met je waanzinnig mooie resultaat!! Wat is je fiets verbluffend mooi. Waar ik het meeste respect voor heb is dat je dit helemaal alleen hebt aangedurfd. En mooi dat je zoveel ondersteuning hebt gehad van de mensen hier op het forum. En je mag je zelf prijzen met PDDnos, je oog voor detail is in het resultaat te zien. Aangezien onze middelste zoon het zelfde 'stickertje' heeft, schenkt dit project mij moed dat het helemaal goed gaat komen met onze knul Hij heeft ook een knobbel voor alles wat met techniek te maken heeft.....kan hij over een paar jaar mijn viffer onderhanden nemen Ow ja over de temperatuur tijdens het rijden...mijn viffer waar ik afgelopen tijd toch mee naar het werk ben geweest, geeft dezelfde temperaturen aan. rond de 78 graden bij snelheid van 120km/h. Dus dat klinkt heel vertrouwd Ik zal dit seizoen eens bij jou aanklampen voor een leuk toerritje, is er vorig jaar niet van gekomen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...