Ga naar inhoud

MikeyMan

Forumlid
  • Items

    501
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  • Dagen gewonnen

    1

MikeyMan won de laatste dag op 7 oktober 2014

MikeyMan had de meest gelikete inhoud!

Profiel Informatie

  • Geslacht
    Man
  • Locatie
    Zoetermeer

Uitgebreidere profielinformatie

  • Type VFR
    Ik heb geen VFR
  • De mijne is
    n.v.t.

Recente bezoekers van dit profiel

758 profielweergaven

MikeyMan's prestaties

Zeer ervaren rijder

Zeer ervaren rijder (6/10)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recente badges

55

Reputatie

  1. Nee, dat begrijp ik, maar doet zeker wel ter zake... Als het de ketting is die gaat rammelen is het de spanning die afloopt na verloop van tijd. Als het de NAKS zelf is, is het ruimte die ontstaat, niet direct de ketting. Ik zie op vfrdiscussion veel terugkomen dat het erop lijkt dat het vooral de NAKS is waar een rammel in zit, en dat de ketting op zich nog op spanning blijft. Zie overigens ook berichten om de oliepoort in de pakking wat ruimer te maken.
  2. Normaal gesproken is het de ketting die gaat klapperen. Maar ik zie vrij veel berichten dat het bij de vfr de spanner zelf is die gaat ratelen.
  3. Ik ben helaas ook Aan de beurt met mijn NAKS-en, en bij het zoeken kwam ik de volgende guide tegen: https://youtu.be/XG6c_uhrVOw Hij noemt het een rebuild, maar in feite is het natuurlijk het opnieuw spannen van de originele NAKS. Tevens nog een tip om het olie gaatje in de pakking iets te verruimen. Klinkt plausibel, heeft iemand van jullie dit weleens geprobeerd? Vind de originele wat aan de prijs, dus dit kan een alternatief zijn
  4. Dan heb ik het idee dat de mijne verkeerd om zit... Controleer je dat bij de beurt Johan? De borgmoer zat aardig vast trouwens, dus kan me niet voorstellen dat dat het geweest is.
  5. Voor de duidelijkheid; als je de borgmoer niet goed aantrekt zal de ketting toch losser gaan staan? Of heb ik dat verkeerd gezien?
  6. Hier kom ik er net ook achter dat m'n ketting ineens te strak staat. Heel raar, zou normaal gesproken alleen maar losser moeten gaan zou je zeggen. Hier ongeveer 2500 km gereden sinds de grote beurt van Johan. Zal hem straks op de juiste manier spannen, en wat beter in de gaten houden voortaan.
  7. Goed om te horen! Ook die bougies maar eens vervangen. Best een klus nog geloof ik?
  8. Eerder andersom; opnieuw syncen na het uitvoeren van de mods.
  9. Moet die niet gewoon gesynced worden?
  10. Heb inmiddels de kaoko binnen. Mooi ding wel. Was even klooien om het binnengewicht eruit te krijgen, maar uiteindelijk goed gelukt. Heb wel de ring gebruikt die volgens de handleiding bedoeld is voor de goldwing. Die paste beter dan de andere.
  11. Ik zag laatst ergens -weet helaas niet meer waar- een bericht van iemand die een soort van 'vormbaar carbonfiber' platen had, welke je in de over moest uitharden. Zag er handig uit voor dit soort toepassingen, maar kan het niet meer terug vinden.
  12. Nu nog een versie voor de Vtec
  13. Vraag is wel; van welk merk is dat ruitje? Zit bij MRA te kijken, ivm goede ervaring met pasvorm. Zij leveren een dergeljik ruitje niet. Ze hebben wel een Racing, Spoiler en Vario ruit. Gek genoeg lijkt de racing vanaf de plaatjes nog het langs.
  14. Als ik het goed zie zit de Vista tussen handvat en 'vaste' deel in. Terwijl de Go-Cruise op het handvat zit. Kwestie van links van de flens of rechts van de flens lijkt me?
×
×
  • Nieuwe aanmaken...