Ga naar inhoud

Armin83

Forumlid
  • Items

    42
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  • Dagen gewonnen

    1

Armin83 won de laatste dag op 28 oktober 2020

Armin83 had de meest gelikete inhoud!

Over Armin83

  • Verjaardag 04-05-1983

Profiel Informatie

  • Geslacht
    Man
  • Locatie
    Enschede

Uitgebreidere profielinformatie

  • Type VFR
    Ik heb 'n 98-01 VFR800
  • De mijne is
    Zwart

Recente bezoekers van dit profiel

De recente bezoekers block is uitgeschakeld en zal niet meer getoond worden aan gebruikers.

Armin83's prestaties

Gevorderde rijder

Gevorderde rijder (4/10)

  • Dedicated
  • Reacting Well
  • First Post
  • Collaborator
  • Week One Done

Recente badges

15

Reputatie

  1. Toevallig gisteren mijn koppelingsvloeistof vervangen. Zat vocht in volgens het metertje. Heb de motor nou bijna 3 jaar en ik had het nog nooit gedaan maar achteraf had ik het gelijk moeten doen.... Maar ja "achteraf kijk je de koe in de kont" is nou iig wel gedaan.
  2. Denk en hoop dat Vodoo een grapje maakte met zijn opmerking. Het gebeurt helaas (te)vaak dat ongelukken ontstaan door andermans gedrag en niet door eigen rijvaardigheden. Blijft toch het beste om te rijden en te testen.... Het is dat je ver van Enschede woont anders had je rustig mogen rijden op deze 800fi van mij. Heb je een idee hoe en wat. Mijne heeft wel een powercommander en zou iets vlotter dan een standaard moeten zijn maar dat geeft je wel een idee..... https://www.goedhartmotoren.nl/dynojet-power-commander-v-16-005-12108006
  3. Zoals ik zei kwestie van smaak 😉
  4. Ik had voor mijn huidige motor een RC24 1989 en kan bevestigen dat er qua vermogen niet een enorm verschil is. De 750 is ook een geweldig blok en gelijk aan het blok van 800 qua vermogen. Wel is het een stuk moderner om te zien en ziet het er wat strakker uit. Dat is denk ik een kwestie van smaak. Wat vind je wel mooi en wat niet of minder... Succes met je keuze.
  5. Ah wat goed. Ik ben zo vrij geweest om ook voor de mijne te downloaden... Thanks man
  6. Mij is opgevallen bij mij ook dat het soort van "blijft plakken" als ik er een maandje of 2 niet op gereden heb. En eigenlijk gaat het vanzelf los bij mij als ik het doordruk als het ware. Moeilijk om te beschrijven vind ik. Eerste keer dat ik dit meemaakte was idd in januari toen ik een klein stukje wou rijden na dat de motor maand of 2 stil stond. De vorige eigenaar geappt en hij legde het me uit.
  7. Nee, er worden nog een aantal zaken gedaan. Balhoofdlager, keerring, remblokken, bougies... En het weer word toch ruk dus geen probleem voor voor mij 😉
  8. Mijn motor is iig achtergelaten voor een setje RS4. Dus we gaan het zien. Eind volgende week haal ik de motor op en volgens de monteur "herken ik het rijgedrag niet weer"
  9. Dit vergelijk wat ik maak zeg eigenlijk wel genoeg over mijn ervaringen met verschillende banden. En de letterlijke opmerking van het bedrijf waar ik het laat doen was "je herkent je motor niet weer tov deze banden welke er nou op zitten". Ben extra blij met jouw opmerking (AFS), was eigenlijk van plan om je te mailen/bellen met deze vraag. Dus dank. Oh en die paar tientjes doen het m ook niet hoor. Als het goed is ben ik er paar jaar zoet mee daarna en dan stelt het niets voor 😉 En dat cuppen las ik idd ook. Weet niet hoe vaak dat voorkomt enzo... maar er komt bij mij ook nieuw balhoofdlager en vorkkeerring etc. Weet niet of dat ook invloed kan hebben op dat cuppen.
  10. Dank je wel voor je info. Het is zo dat ik met Bridgestone bij zowel deze motor, mijn vorige en ook mijn auto heel tevreden was/ben. En nou komt de motorzaak met optie van de Dunlop. En ik ben van mening dat je een voorstel van iemand die je vertrouwt moet volgen alleen blijft er een stemmetje zeggen "wat doe jij nou gek... ga je Bridgestone verlaten" haha
  11. Hoi allen, is de Dunlop IV nou "band to have" voor de VFR? Want mijn motor krijg nieuw rubber zo voor de zomervakantie. Er zitten nou Bridgestone BT023 onder en dit voelt eigenlijk heel erg goed. Ik zou bijna zeggen wil deze weer... Heb (bijna) alle berichten hier doorgelezen en de laatste berichtjes zetten me toch beetje richting de BT ipv de Dunlop toe. Ohja, het feit dat je het eerste jaar (na registratie) vervangende band kunt krijgen bij eventuele schade helpt ook. Kortom..... wat is het advies hier op het forum: Dunlop RS IV of Bridgestone BT023 Gewoon normale rijder tussen 3 en 5 duizend km per jaar btw. Alvast dank voor de hulp.
  12. Mooi, ben blij dat het goed bevalt. Thanks.
  13. Hey Anton, wat leuk. En heb jij dat al lang? Ik heb het nog niet kunnen ervaren op een langer stuk. Met dat kleine stukje rijden beviel het me prima eigenlijk.
  14. zou je bijna zeggen hé haha... Ik zocht niet specifiek een zwarte hoor. Maar heb daarna mijn kleding wel daarop aangepast. Helm was al zwart. Mijn buurman noemt me nou "The Ghostrider from the east". Maar mijn broertje zocht echt een zwarte omdat hij dat de mooiste kleur vindt (ik inmiddels ook wel haha).
  15. Hoi allen, M'n broertje heeft nou ook een VFR gekocht met een "supersportstuur" (geloof dat het zo heet). Zelf vind ik het niet mooi maar de wat hogere zit vond ik wel heel fijn. Dus toen op www gekeken of ik mijn standaard stuur iets kon aanpassen en tot m'n verbazing zag ik dat er van die verhogers (of populair doen Raisers) bestaan. Heb ze besteld bij een bedrijf in UK en binnen 5 dagen had ik het thuis. Gemonteerd en zit echt fijn. Moet nog uiteraard op een langer stuk testen maar gisteren ca 25km gereden en voelde prima. Dacht deel het ff met jullie 🙂 Bedrijf is Moto CNC geloof ik. Groetjes, Armin Oh, links de mijne rechts de zijne 😉
×
×
  • Nieuwe aanmaken...