Ga naar inhoud

Green VFR

Forumlid
  • Items

    376
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  • Dagen gewonnen

    4

Green VFR won de laatste dag op 26 juli 2014

Green VFR had de meest gelikete inhoud!

Profiel Informatie

  • Geslacht
    Man
  • Locatie
    zuid holland

Uitgebreidere profielinformatie

  • Type VFR
    Ik heb geen VFR
  • De mijne is
    Rood

Recente bezoekers van dit profiel

490 profielweergaven

Green VFR's prestaties

Ervaren rijder

Ervaren rijder (5/10)

144

Reputatie

  1. De FJR bevalt echt goed stuurt snaarstrak net zoals een VFR ondanks wat hogere gewicht merk je niet zoveel verschil daarin ,wat een ongekende souplesse met niet uit wel toerental je rijdt een enorm Koppel waar je U tegen zegt 100 >>> 200 gaat zo snel niet normaal Alleen als je een keer zin hebt om de beest uit te hangen/ Racen krijg je het gevoel gewoon niet zoals op de VFR ,die is veel lichtvoetiger en voelt sneller ondanks dat die FJR veel sneller is , aan de andere kant als je bochten aan het verslinden bent heb je constant veeeeeeeeeeeel meer power en hoef je daarvoor niet heel veel toeren te maken het is er gewoon en nog directer door injectie en 135 NM Raar toch eigenlijk he dit jaar ga ik sowieso op de FJR blijven rijden in mei/juni 3 x naar de Eifel toe Begrijp me niet verkeerd die FJR heeft ongekende Power stuurt als een scheermes ,maar de VFR blijft een verhaal apart, Race motoren hou ik ook van maar dat is even leuk voor het moment Volgend jaar is het de vraag een FJR blijven rijden of VFR Vtec Ben er nog niet uit zijn beide geweldige machine,s
  2. Haha ja ga je gang Je weet nooit hoe het loopt natuurlijk VFR1200 is niet te betalen voor mij anders had ik die ook wel willen hebben
  3. Mooie reizen gemaakt op de VFR en echt een fantastische motor echt van genoten de klank van de V4 blijft mooi volgende week stap ik op een Yamaha FJR 1300
  4. Ben ermee naar Noorwegen geweest 12 dagen achter elkaar rijden gemiddeld 9 uur per dag in het zadel echt ongeloofelijk hoe goed je het kunt uithouden op zo,n VFR wel wat pijnlijden in de polsen maar ach naar 4 dagen wordt de pijn minder en gewoon doorbijten genieten van de reis Volgend jaar overstappen op een 800 FI of een Vtec
  5. Ja was het zeker een bijzonder stuk weg al vondt ik het nou niet echt het hoogtepunt van de reis door noorwegen wat een prachtig land is het
  6. Vorige week op Atlantic Road in Noorwegen
  7. die dip is gewoon het overschakelen naar andere nok ( Vtec ) maar hoe lang dat duurt zie je in die grafiek niet mogelijk merk je het niet eens , ik heb een civic gehad met Vtec bouwjaar 2000 daarin merkte je het overschakelen amper wel de exposieve vermogens toename in een oudere civic Vtec 1992 was dat verschil bij overschakelen naar ander nok profiel veel heftiger maar leverde minder koppel en vermogen ,is hetzelfde doorontwikkelde Doch Vtec motorblok
  8. Succes je eigen verzekeren tegen overlijden lijkt me niet echt zinvol
  9. Veel plezier en als het competitie beest bovenkomt en bij jezelf terade gaan wat de consequenties zijn als je plat gaat
  10. voorkant is van een Fireblade
  11. Bedankt voor je aanbod ga volgend jaar een andere motor kopen en niet meer van plan om nog wijzegingen te doen
  12. Heb een diversion xj900s gehad daarop had ik rugpijn op de VFR nog nooit gehad , op die FJR voelde ik op slecht wegdek in mijn onderrug de klappen , de beenruimte is hetzelfde , de demping/vering van VFR is comfortabeler als die diversion en FJR en alle 3 staan ze afgesteld op 1 rijder zonder bagage van het weekend weer 1400 km maken ,zal eens op men houding letten wat voor invloed het heeft misschien zak je ook wel door je polsen heen doordat je armen moe worden van het lange rijden
  13. Bedankt voor jullie tips en informatie ,die van gilling tools en abm zijn wel zeer prijzig 350 euro en dan is het ook nog de vraag ofdat kabels en hydrolische leidingen lang genoeg zijn ,dat geld heb ik op het moment ook niet Binnenkort eens proefrit maken op een VFR Vtec , als ik ervoor gespaart heb in 2015 daar dan Helibars op plaatsen Heb op allerlei motoren proefgereden Honda CBF1000/Yamaha FJR 1300 / Suzuki Bandit 1200 / Bmw R100R/BMW 850 RT/ Honda Varadero/Honda CB900 Hornet/ Yamaha TDM , is het allemaal net niet en het gekke is ook nog dat ik op de VFR het beste zit Soms heb ik mijn twijfels over het uiterlijk van de VTEC maar zag laatst een Rode
  14. Heb pasgeleden op 4 cilinders inlijn gereden , Suzuki bandit 1200 , yamaha fjr 1300 , Honda CB900 Hornet ze zijn alle snel maar vind het laag midden toeren gebied beetje soft en langzaam opbouwend Beide keren daarna op men VFR 750 F wezen rijden en denk je wat is zo,n V4 toch een fantastisch blok door de snelle vermogens opbouw/souplesse en dat je over zo,n groot gebied bijna max koppel hebt mis je het echte eindschot met deze motor maar hoe die klinkt op toeren maakt dat weer je goed je zit ineens in de begrenzer als je niet oplet ,nou is dat maar paar keer gebeurt en probeer ik ook te voorkomen heb altijd het idee bij Honda,s dat ze makkelijk nog meer toeren kunnen draaien ze lopen zo de begrenzer in
×
×
  • Nieuwe aanmaken...