Ga naar inhoud

Leo S

Lid VFROC
  • Items

    46
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Over Leo S

  • Verjaardag 11-02-1950

Sociale Media

  • Website URL
    http://lsekeris@casema.nl

Profiel Informatie

  • Geslacht
    Man
  • Locatie
    Zoetermeer
  • Interesses
    Mooie GPS routes

Uitgebreidere profielinformatie

  • Type VFR
    Ik heb 'n VFR800VTEC
  • De mijne is
    Zilver

Recente bezoekers van dit profiel

747 profielweergaven

Leo S's prestaties

Gevorderde rijder

Gevorderde rijder (4/10)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recente badges

17

Reputatie

  1. Ik noemde het vroeger al een gezellige onmoetingsplaats tussen de leden waar ook nog wel eens wat gesleuteld werd. Misschien is het een optie om in de komende ledenvergadering de verplichting om op een VFR te rijden als je lid wilt worden te laten vervallen. Je moet gewoon op een Honda rijden als je lid wilt worden. Er worden inmiddels geen nieuwe VFR's meer gemaakt en het wordt straks een club met ouwe meuk en dat kan toch ook niet de bedoeling zijn. Een vriend van mij rijdt op een Honda NC750 DCT en zou graag lid willen worden. De NC heeft volgens mij nog geen club en misschien moeten we dat type wel inlijven. De VFR in de club blijft toch een prominente plaats innemen. Ledental neemt weer toe, sleuteldagen worden drukker en we maken nog eens kennis met een andere Honda!
  2. Leo S

    Oude jaargangen

    Wie is geinteresseerd in oude exemplaren van de V4? Ik heb ze van 2004 tem 2021. Alleen 2008 niet compleet, ik no. 1, 2010 niet compleet, ik mis no.4 en 2019 niet compleet, ik mis no. 4
  3. Hallo Ray, ik heb gezien, tijdens een sleuteldag in Delft, dat jij andere verlichting wilde hebben op het display. Is het veel werk om die printplaat te voorschijn te halen?
  4. Graag wil ik weten of iemand dit ook eens heeft meegemaakt. Ik rij op een VFR800 vtec ABS uit 2004. Vanmorgen uit de schuur getrokken voor een ritje langs de Lek. Ik begon met een km.stand van 77570 km. 's-Middags bij thuiskomst gaf de totaalteller een stand aan van 79348 km. Dat was een knap ritje in pak weg 3 uur namelijk 1778 km!!! Mijn dagteller gaf 164 km aan en klopte ongeveer met de route! De totaalteller heeft dus een sprong gemaakt van 1614 ongereden km's!! Ik houd al jaren de gereden km's bij van de motoren waarmee ik heb gereden maar dit heb ik nog nooit meegemaakt. Heeft iemand daar een verklaring voor? En terugzetten naar de werkelijke km.stand is waarschijnlijk niet mogelijk! Leo S
  5. Ben vorige week, dinsdag 5 januari, naar Waypoint Moordrecht gereden voor een gratis controle van mijn Zumo 590. Zijn er klachten? werd mij gevraagd. Jazeker, de batterij is overleden. Even uw serienummer bekijken want misschien boft u. U boft, u krijgt van mij een nieuwe batterij ter waarde van 50 euro. Deze serie had een slechte batterij waardoor hij gratis mocht worden vervangen. Nog meer klachten? Ik ben niet erg tevreden met de helderheid van scherm. Als ik hem vergelijk met de 390 dan is de 590 maar een flets apparaat. Aan de helderheid kunnen we niets veranderen maar ik heb wel een optie voor u om de invulling van het scherm te verbeteren. U gaat naar de volgende site: http://www.goldwingforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=11407 Via bovenstaande link kom je op het forum van de Goldwingclub, Download het bestandje "Malden Night" Pak het daarna uit, Koppel je Zumo 590 aan je computer, Ga naar Internal Storage, Klik themes aan, Kopieer Malden Night naar Map. Als je daarna de Zumo loskoppeld van je computer en je zet hem aan ga je naar instellingen - Kaart/voert - Kaartthema - en klik Malden Night aan. Je zal daarna zien dat alle huizen, wegen, bossen, rivieren, binnenwegen, snelwegen en je gedownloade route veel duidelijker worden weergegeven. Een echte verbetering waar ik zeer tevreden mee ben! Leo S
  6. Leo S

    Blad Motor

    Vind ik ook prima. Het zijn de jaargangen 2008,2009,2010,2011 en 2012. Laat mij weten of je a.s. zaterdag ook naar de Algemene Ledenvergadering komt dan neem ik de jaargang waar je interesse naar uit gaat voor je mee.
  7. Leo S

    Blad Motor

    Afgesproken Paula. Als niemand ze komt halen dan breng ik ze wel bij jou.
  8. Leo S

    Blad Motor

    Een aantal maanden geleden heb ik dit al eens aangeboden. Kreeg geen reactie. Probeer het nog een maal. Ik heb inmiddels 5 jaargangen van het blad MOTOR thuis liggen. Zelf hoef ik ze niet te bewaren maar misschien is iemand geinteresseerd in deze jaargangen of kent iemand die dat wel is. Er staan diverse testen in die je in, reisverslagen, vergelijkingen, etc.etc. Je kan het dan in kleur bekijken. Vraag je zoiets later op dan krijg je vaak gewone kopieen. Als ik binnen twee weken geen reactie krijg dan dump ik ze in de papiercontainer. Dus ik hoop dat iemand ze GRATIS kan komen ophalen.
  9. Leo S

    Blad MOTOR

    Hallo, Wie is er nog geinteresseert in 4 jaargangen van het blad MOTOR? Het betreft de volledige jaargangen 2008,2009,2010 en 2011. Ze staan mij op het ogenblik in de weg en ik vind het ook weer zonde om ze in de papiercontainer te gooien. Je kan ze GRATIS komen ophalen na een telefoontje of een berichtje wanneer je langs wilt komen. Gr. Leo S
  10. Ik heb een vraag. Normaliter moet heel West-Europa in mijn GPS kunnen. Maar ik lees dat er te weinig geheugen is. Welke files zijn beslist noodzakelijk die er in moeten blijven en welke kan ik wissen?
  11. Ik dacht dat we het over "stuurgewichten" hadden of zoals je wilt trillingsdempers. Leuk hoor die aluminium doppen met VFR erin (wat nog het mooist is) en een dun croomlaagje! Maar het maakt mij niet uit. Als iemand ze mooi vindt dan moet die ze gewoon kopen. Maar niet klagen als er trillingen in het stuur gaan optreden die er daarvoor niet waren!
  12. Ik kan die stuurgewichten ook wel maken. Uiteraard van RVS incl. RVS inbusbout. Een gewone inbusbout M8 voor de 750 serie en een M6 verzonken bout voor de 800 serie. Ik heb nog niet de kans gekregen om te kijken of de 1200 serie het binnenwerk weer heeft veranderd. Ik heb de stuurgewichten conisch gedraaid en het zichtbare deel heb ik gelijk gehouden, zowel voor de 750 als de 800 en de lengte is gelijk aan de diameter en bedraagt 35 mm. Daar ik ze in mijn vrije tijd moet maken wordt het geen seriewerk. Je hebt echter wel inbreng. Zelf heb ik de 750 serie ook wat veranderd door de M8 bout wat dieper te laten vallen en hem daarna schuin in te draaien. De hoeken zijn nu afgeschuind maar een radius kan natuurlijk ook. Of een groefje in het ronde deel, voor of achter. Dan moet ik dat wel weten uiteraard. Vandaar de prijs: 60 euro per setje.
  13. Ik kom ook. Niet om te sleutelen aan eigen motor maar kan uiteraard wel helpen. Neem ook mijn camara mee voor de detail opnamen.
  14. Ondanks dat het bij mij gelukkig nog onder garantie is gerepareerd kon ik het toch niet laten om een pittige brief naar de importeur in Schiphol-Rijk te sturen. Ben benieuwd of ik daar nog een reactie op krijg!
  15. Mijn vakantie in Andorra is er door verpest. Bovendien duurde het een maand voordat de motor weer in Nederland was en bij de dealer stond. Een geluk dat ik hem vorig jaar augustus bij Goedhart had gekocht en ik 12 maanden bovag garantie heb gekregen. Er is een nieuwe dynamo ingegaan en een nieuwe accu. Kosten (die ik gelukkig niet hoefde te betalen) bijna 600 euro. Dit is gebeurt bij km. st. 23000 en ik ben de 2e eigenaar
×
×
  • Nieuwe aanmaken...