Ga naar inhoud

VFRandy

Forumlid
  • Items

    43
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Profiel Informatie

  • Geslacht
    Niet ingevuld
  • Locatie
    Nvt

Uitgebreidere profielinformatie

  • Type VFR
    Kies je type
  • De mijne is
    n.v.t.

Recente bezoekers van dit profiel

De recente bezoekers block is uitgeschakeld en zal niet meer getoond worden aan gebruikers.

VFRandy's prestaties

Gevorderde rijder

Gevorderde rijder (4/10)

8

Reputatie

  1. Hij staat in de agenda! Het moet gek lopen, wil ik niet aanwezig zijn
  2. @ Barthuys: Wil je daarmee impliceren dat het geen goede lader is? De reviews zijn (op de korte kabels na) vrijwel allemaal positief. Wellicht in de aanbieding omdat er een nieuwer model is? @VFRikus: Dan is de omschrijving op de site van Ten Kate niet goed. Als ik de lader namelijk constant aan de accu heb hangen, zie je op het schermpje dat hij niet meer aan het laden is. Pas als de spanning van de accu onder een bepaald niveau komt, gaat hij weer laden. Tot die tijd is hij alleen aan het monitoren. (zo staat er overigens ook in de beschrijving die erbij zat)
  3. Als ik op de site zelf s lees, hebben ze het echt over een druppellader http://www.tenkateshop.com/druppellader-oxford-oximiser-900-anniversary-edition-25000571a
  4. Heb een paar weken geleden een Oxford Oximiser 900 druppellader gekocht bij Ten Kate voor een paar tientjes. Ook met een vaste aansluiting op de accu die met een enkel stekkertje onder de kap los te koppelen is. Dat werkt prima! Er is dus zeker meer goed spul te krijgen dan alleen Optimate
  5. Hier een kleine selectie van alle foto's die ik van Johan heb gehad:
  6. Vorige week zaterdag (13 dec) mijn Viffer naar Johan gebracht, voor een grote beurt. Na een koude rit tsja, geen winterhandschoenen, dus eigen schuld.... Bij Johan aangekomen, onder het genot van een bakkie koffie even het e.e.a. doorgesproken en daarna kwam het onvermijdelijke moment om toch echt afscheid te nemen.... Gelukkig was dit niet voor lang, want 's avonds had ik de eerste foto's van Johan al in mijn mailbox. Wel even slikken hoor als je je motor zo 'naakt' op de brug ziet staan... Maandagmiddag (15 dec) kreeg ik al het bericht van Johan dat ik m'n mooie rooie alweer op kon komen halen. 's Avonds dus meteen als een speer weer naar Zwolle! Daar aangekomen, stond er op het oog een gloedje nieuwe motor op me te wachten... Na de nodige uitleg van Johan wat hij allemaal had gedaan (veeeuuuuuul meer als bij een normale garage, zelfs alle bevestigingsboutjes, remhendel en koppelingshendel had hij gepolijst!!!) als laatste nog even de achtervering afgesteld. Daarna was alweer het moment aangebroken om afscheid te nemen van Johan en om te voelen hoe goed mijn Viffer wel niet was geworden. Wat een wereld van verschil. Hij loopt echt weer als een zonnetje. De gasrespons is veel directer geworden, het sturen lichter, en de power is veel gelijkmatiger verdeeld! Oh en had ik al verteld dat ie er als nieuw uitzag? Johan, super bedankt!!! Je hebt er een meer dan tevreden klant bij. Aangezien ik je laatste klant was voor dit jaar, kun je nu genieten van de feestdagen!! Als je volgend jaar weer aan de slag gaat om onze Viffers in topconditie te houden, kan ik alleen maar zeggen: Keep up the good work!!!
  7. Vraag me (na het zien van meedere foto's) wel het volgende af: Waar zit nou de uitlaat??? Onder de buddy/kont zit volgens mij een demper, maar ook achter de rechter voetsteun.....
  8. Ziet er goed uit! Zijn er al meer gegevens over bekend?
  9. Dan heb jij waarschijnlijk een andere achterlichtunit gekocht dan degene die ik heb. Bij mij zaten die weestanden dan blijkbaar niet ingebouwd, want bij mij gingen ze na het inbouwen toch echt op dubeel tempo knipperen..... Ach was voor mij een mooie gelegenheid om de voorkant eens uit elkaar te schroeven
  10. @ bramjanssen: Ik heb mijn Smoke knippers en Achterlicht gekocht bij Goparts in Tiel. Denk er alleen dan wel aan dat je achterlicht- en knippers LED worden. Om het dubbel tempo knipperen op te lossen, zal je het standaard relais (4x 20 watt) moeten vervangen voor een weerstand onafhankelijk relais (0-100watt).
  11. Afgelopen zaterdag rond 16.00. Almere, einde van de Hogering, op de rotonde om de A6 op te gaan. Ik had op dat moment net met de auto net een ongeluk gehad met een motorrijder, die mij bij het oprijden van de rotonde over het hoofd had gezien en tegen mijn auto gleed. Jij, stopte even om te kijken of alles goed ging een reed toen weer door. Je reed op een rooie VFR800 FI (1998-2001) FYI: De motorrijder (Varadero '99) is er gelukkig met slechts schaafwonden en een kneuzing (enkel aan rechterbeen) vanaf gekomen. Wij, mijn ma en ik, zijn er met de schrik vanaf gekomen. Verder slechts blikschade, waarbij ik wel het vermoeden heb dat de motor total loss verklaard zal gaan worden.
  12. Ja er stonden er destijds (en misschien nog steeds) nog wel een paar. Maar het was voor het eerst dat ik een motor ging kopen. Ik dacht dat ik me best redelijk had voorbereid met dingen waar ik op moest letten. Echter de juiste bandenmaat was daar niet 1 van.... Je mag toch aannemen dat een motorzaak er het juiste rubber onder monteert??? Nou ja, niet dus.... Dit budgetbandje dus ff oprijden en dan het juiste rubber eronder. Twijfel nog tussen de Michelin PR4 en Pirelli Angel GT. Hoor en lees over beide goede berichten
  13. Nou ja, maakt ook niet uit! Weet nu in ieder geval dat a) ik nu een iets te smalle band onder de Viffer heb, b) dit niet veel kwaad kan, c) het geen oude bandjes zijn en d) dat als deze op zijn er wel de juiste maat onder komt
  14. Ik wil niet vervallen in een welles nietes discussie (en zeg ook niet dat jij geen gelijk hebt voor een ander merk), maar dit is de manier waarop Brigdestone de DOT code op een band zet:
×
×
  • Nieuwe aanmaken...