Jump to content

poke-yoke

Forumlid
  • Content Count

    35
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

8 Neutral
About poke-yoke
 
 
  • Rank
    Gevorderde rijder
  • Birthday 09/19/1969
 
Profiel Informatie
 
 
  • Geslacht
    Man
  • Locatie
    belgie
 
Uitgebreidere profielinformatie
 
 
  • Type VFR
    Ik heb 'n VFR1200F
  • De mijne is
    Titanium Blade
 
Recent Profile Visitors
 
 
242 profile views
 
  1. poke-yoke

    problemen DCT vfr1200FDC

    update..... na 2 jaar en 32000km, 2 weken geleden terug hetzelfde probleem....terug fout uitgelezen, terug fout 61 (sub weet ik nie), afspraak bij dealer, en goeie discussie gehad, afspraak gemaakt als dit terug hetzelfde probleem is als vorige keer dat ze dit terug herstellen onder garantie...(onderdelen op kosten van Honda, werkuren elke de helft betalen), vandaag update gehad, Terug dezelfde O-ring stuk, en nog een stuk kapot, op tekening is er een stuk afgebroken aan stuk 19.... is er iemand die weet wat de oliedruk sensors meten? analoog digitaal signaal?? enkel bij voldoende oliedruk een ok signaal?? wat gebeurt er bij een te hoge oliedruk? op de oliepomp van de DCT zit een overdruk ventiel, indien dit niet zou werken kan het volgens mij gebeuren dat er teveel oliedruk op het systeem komt.
  2. Hey, volgens de tuner laat hij de voorste wiel sensor het signaal van achterste kopieren, dan lijkt het erop dat de motor in beweging is., ik weet niet op de hardware of software is.
  3. de verbetering is enorm tov van origineel, ik ben er tevreden mee, dat de grafiek nu juist is of niet, dolle pret....
  4. koppel staat niet op de grafiek, het pk voor en na het flashen.
  5. geeft wel een raar gevoel bij volgas....blijft gewoon gaan voelt niet echt snel aan.....maar toch. 300 eurokes betaald....wel een afstand moeten overbruggen maar de vfr is dat geen probleem. Greetz M
  6. tom bike in Frankrijk heeft de mijne gedaan in 2017, volgens zijn meting 181pk met k&n en dam uitlaat.
  7. 1 beeld is beter dan 1000 woorden
  8. poke-yoke

    problemen DCT vfr1200FDC

    probleem opgelost, blijkbaar was er een o-ring stuk in olie circuit koppeling 1, bij warme motor en afschakelen (lees lager toerental) was er te weinig olie druk. opgelost onder garantie. motor schakelt nu beter dan voordien, Greetz Mario
  9. poke-yoke

    problemen DCT vfr1200FDC

    de fout melding is steeds op koppeling 1, als het filter zou zijn lijkt het mijn onlogisch dat het steeds dezelfde koppeling is. Volgende week donderdag gaat de motor naar mijn Honda dealer voor nazicht, de motor is nog in garantie....
  10. poke-yoke

    problemen DCT vfr1200FDC

    hallo, even polsen of iemand hier iets van weet, sinds begin deze week een paar keer onderweg van mijn werk naar huis, de dct in soort noodloop, koppeling werkt nog maar schakelen niet meer, op de gear indicator staat een streepje....... motor stoppen uitzetten, terug aan schakelt naar neutraal en ik kan terug starten en vertrekken..... uitlezen van de motor bezorgt mij volgende fout nr 61, dit zou een olie druk probleem zijn op de eerste koppeling.....
  11. wat als er verschillende fouten zijn? in welke volgorde komen de fouten hoog naar laag, laag naar hoog of willekeurig, herhalen de fouten?
  12. mijn planning is om 3 dagen te voorzien, 1 dag reizen, volgende dag laten remappen en testen, laatste dag terug naar huis.....alleen weet ik nog niet wanneer.....
  13. geen idee, als je de stekker onder het zadel gebruikt en dan het contact opzet begint de MIL te knipperen , alleen weet ik niet hoe ik dit moet interpreteren. langzaam knipperen, snel knipperen stoppen en terug beginnen.