Ga naar inhoud

Rudabroda

Forumlid
  • Items

    58
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Over Rudabroda

  • Verjaardag 26-03-1970

Profiel Informatie

  • Geslacht
    Man
  • Locatie
    Tienray

Uitgebreidere profielinformatie

  • Type VFR
    Ik heb 'n VFR1200X
  • De mijne is
    Titanium Blade

Recente bezoekers van dit profiel

315 profielweergaven

Rudabroda's prestaties

Gevorderde rijder

Gevorderde rijder (4/10)

12

Reputatie

  1. Hehe.. Ik gebruik dezelfde drug.. Heerlijk!
  2. Inventarisatie van gegadigden? Goed plan.. Count me in!
  3. Verdikkeme.. Dat is wel vet..
  4. Verdikkeme.. Zit er toch mooi een spijker in. Niet te zien van buiten, maar wel binnen. Damn! Dat kost weer knaken! Het is niet anders. EDIT: Zojuist de Metzler Tourance Next laten monteren. Hoewel er nog maar 4K met de Pirelli's gereden was (voor begon ik al cupping te zien) heb ik toch gekozen om zowel voor als vanzelfsprekend achter te vervangen. De Pirelli had er een handje van om stapjes opzij te doen, de Metzler voelt neutraler. Hoewel het maar een rot stukkie naar huis was was dit al snel duidelijk. Hopelijk heb ik hier wat meer (lees langer) lol van.
  5. Vmax-Modul für die Crosstourer (-funktioniert leider nicht beider DCT Variante!), Damn.. Dat is nou jammer.
  6. Rudabroda

    motor mover

    Heb ook in een ver verleden zo'n Rothewald rangeerhulp gekocht. Leek me handig. Gebruik hem nooit, want ik vind hem helemaal niet handig. Hij staat nu te verstoffen in de garage want ik gebruik hem nooit meer.
  7. Misschien gek, maar het viel me vandaag op dat de achterband 2'9bar moet hebben.. Ik weet het, het is slecht maar ik ben wat laks in banden checken. Misschien nog stommer maar ik vrees een explosie van heb ik jou daar als die Scorpion tot 2'9bar opblaas (leuke woordspeling al zeg ik het zelf) Kan iemand mij mijn onrust wegnemen?
  8. Wederom dank voor de reakties en opmerkingen, vrienden. Het verhaal over Pajic in Genderingen spreekt me eigenlijk wel aan. Met name het passen en meten. Zal daar een informeren hoe en wat.
  9. Idem. Ben afgelopen jaar lid geworden van dit blad na een aantal jaren Moto-73, maar heb wel een beetje spijt. Niet alleen vanwege deze "test', maar ook vanwege de andere artikelen.
  10. Respect. #58 for ever.. Marco Simoncelli, he will be deeply missed by all.
  11. Dank voor de reacties, vrienden. DAM ken ik overigens niet, maar vind het model wel mooi. Heeft zo'n pijpje een goedkeuring ivm buitenland (Duitsland) ritjes?
  12. Vrienden, ik had graag jullie mening. Ooit had ik een chopper met een Vance and Hines open uitlaatsysteem. Maakte een (achteraf bekeken) aso tering herrie en met ritjes in Duitsland was het altijd oppassen dat je de sterke arm der wet niet tegen het lijf liep. Dat wil ik dus niet meer, maar het bloed kruipt toch waar het niet kruipen kan hoewel ik tevreden ben met het standaard geluid wat de Crosstourer DCT voortbrengt. Heeft er iemand ervaring met bovengenoemde merken qua vervangings-uitlaten? Heb een lichte voorkeur voor een Leo Vince maar is meer een gevoelskwestie. Zijn er nog andere misschien betere/andere? Het gaat mij niet zo zeer in vermogen maar meer voor een "voller" geluid. Zonder gezeur en dus liefst met keurmerk. Ook moet ik niet in de knoop komen met de Honda koffer set. ​Ideeën en/of opmerkingen zijn welkom.
  13. Over de VFR1200F kan ik niet veel zeggen afgezien dat ik hem stiekem erg mooi vind maar toch gekozen voor de X. Qua zit was dat prettiger voor mij, en hoewel het mij ook opvalt hoe verrekte weinig je zowel de F als X ziet is het wel gaaf om een model te rijden die niet iedereen heeft. Ik had de mazel dat ik een VT1100C3 (compleet behangen met allerlei accessoires) en een NC700XD kon achterlaten voor de X bij mijn motor dealer in Venray. En hoewel je natuurlijk altijd over een prijs kunt onderhandelen zijn deze 1200 modellen gewoon f@cking duur. Fijne motor hoor, absoluut de fijnste die ik ooit bezat maar wel veel centjes.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...