Hallo,
Wanneer na het plaatsen van een nieuwe batterij, nog steeds de 10A zekering van de onsteking(aangegeven met ignition) in de zekeringkast springt, elke keer ik op de startknop duw.
Is het dan de spanningsregelaar of starterrelais die defect is of kan het ook wat anders zijn?
Beide zijn in elk geval reeds besteld maar kan enkele weken duren gezien de spanningsregelaar uit het China komt(het starterrelais uit Frankrijk dus hoop ik volgende week reeds te kunnen monteren).
Ik beschik niet over een multimeter(als het toestel zo al noemt) en kan er ook helemaal niet meewerken. Dus ik kan niet uitmeten welk onderdeel defect is, vandaar dat ik alles stapsgewijs ga vervangen.
De Honda VFR reed prima tot maandag, toen ik wou wegrijden viel ze stil. Ik wou haar terug opstarten en enkel de indicatielichtjes brandden, verder niets. Ook geen geklik van de benzinepomp etc...
Na het opladen van de batterij met een autolader is het helemaal fout gegaan. Ook de 30A zekering sprong van de starterrelais(er is wel niets doorgebrand of gesmolten aan de buitenzijde, dus mogelijk intern defect).
Dank u voor elk advies!