Jump to content

Roodrunner

Lid VFROC
  • Posts

    4,598
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    32

Roodrunner last won the day on November 25 2020

Roodrunner had the most liked content!

About Roodrunner

  • Birthday 01/11/1967

Profiel Informatie

  • Geslacht
    Man
  • Locatie
    Veendam

Uitgebreidere profielinformatie

  • Type VFR
    Ik heb 'n VFR800VTEC
  • De mijne is
    Rood

Recent Profile Visitors

2,107 profile views

Roodrunner's Achievements

Vaker hier dan op de VFR

Vaker hier dan op de VFR (8/10)

606

Reputation

  1. En lever de helm ook in! Deze wordt waarschijnlijk door de verzekering vervangen. Je bent er immers mee op de weg gestuiterd, en dan is de bescherming niet meer gegarandeerd.
  2. Heb je teruggemeld dat dat in de advertentie staat? Staat er nog..... bij 97 zou die de 2e controle voor de vtec speling gehad moeten hebben..... met nog 16k te gaan..... is dat niet gelijk een vraag.
  3. Roken met koude start onder de huidige omstandigheden is normaal. Is vocht. Problemen bij mij met alle temperaturen waren weg met nieuwe thermostaat en nieuwe koelvloeistof. Motor hoort wel te choken met kou.
  4. Dit is mij 1x overkomen in Duitsland..... een wegomleiding...... en natuurlijk niet rijden..... eerst asfalt, dan gebroken asfalt, dan gravel, dan grint en dan zand en tenslotte een stuk van 200 meter leem met allemaal diepe motorsporen er doorheen..... Wat zij kunnen konden wij natuurlijk ook..... Na de leem op asfalt eerst een burn out gemaakt om de banden weer schoon te krijgen. Tot 40 km na de omleiding zag je in alle bochten gele streepjes, alle motoren inclusief mijn cbr waren geel ipv de normale kleur en 3 jaar na dit avontuur kwam ik nog leem tegen op plekken waar ik al lang schoongemaakt had...... Hier kom je nooit van af [edit] of je moet je motor uit elkaar schroeven.....
  5. Of het ravijn in rijdt...... Andere weghelft overleef je vaak wel
  6. Ik heb een keer een bevroren slot gehad.... ook slotspray voor gebruikt. Probeer wel met grafiet. Uiterste oplossing dealer.
  7. Slaat de fan wel aan als je de motor stationair laat draaien tot zo'n 105 graden? Zou niet best zijn als hij het helemaal niet meer doet.
  8. Hier wil ik toch echt nog geen paraplu parkeren.... Maar ik word ook al duizelig als ik op een vloeitje sta....
  9. Mooie beelden. Ligt het aan de vfr of aan jou, dat je bijna alle lange bochten 3x neemt? Even hoger beginnen en hoog blijven. Vooral naar links ben je al 3 x bij de middenstreep..... Pas insturen als je het eind van de bocht ziet.... Maar heel mooie beelden! En verder geen opmerkingen.
  10. De achterrem doet inderdaad weinig. MAAARRR die stuurt ook vaak minimaal 1 zuiger van de voorrem aan. VZV ik weet, bij de non-abs 2 zuigers (net als bij de ABS). Wil je de volledige prestatie voor, rem dan achter ook volledig. En test de achterrem bij rondjes draaien op een parkeerplaats. In het algemeen doet hij niet veel, tenzij je een harley of zo hebt of een dikke chopper, maar zorgt hij wel voor stabiliteit. EN dus de aansturing van 2 zuigers op de voorrem. En de voorrem stuurt 1 zuiger van de achterrem aan.
  11. Ook in bochten voorrem gebruiken (gedoseerd....) achterrem idd voor haarspelden en manoeuvreren. Met noodstop (dcbs, dus achterrem gaat mee) gebruik ik altijd de achterrem ook vol. De achterrem stuurt namelijk ook 1 zuiger van de voorrem aan. Als je de motor achter niet los remt (en dat lukt me zelfs met mijn abs.....) dan heb je aan die achterrem nog een stukje stabiliteit en verder dus echt de maximale remkracht voor.... De dcbs heeft trouwens een vervelend effect dat bij te hard trappen op de achterrem je voorrem mee gaat en de motor overeind komt...... Mijn hardste noodstop was bij 160 en toen zagen degenen die achter mij reden de achterkant heen en weer gaan...... dus achterkant wel losgeremd....
  12. Laat ik voorop stellen dat ik geen topkoffer heb, maar als ik kijk naar mijn motor (zijkoffers) dan zitten de rubbers onder de handgrepen.
  13. Is dat nodig voor jouw toekomstige Electrische motor? On topic: ik begrijp dat je zakelijke rijder bent. Dan zou die non conformiteit ook nu nog voor jou moeten gelden tenzij die uitgesloten is....
  14. Wat vind jij van onnodig links rijden (rechts meer dan een km ruimte)?
×
×
  • Create New...