Jump to content

Meer

Forumlid
  • Posts

    15
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Meer last won the day on March 6 2018

Meer had the most liked content!

Profiel Informatie

  • Geslacht
    Man
  • Locatie
    Assen

Uitgebreidere profielinformatie

  • Type VFR
    Ik heb 'n VFR800VTEC
  • De mijne is
    Zwart

Recent Profile Visitors

717 profile views

Meer's Achievements

Gevorderde rijder

Gevorderde rijder (4/10)

  • Dedicated
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

4

Reputation

  1. Dat zou die van mij wel eens geweest kunnen zijn. Mijn zwager had hem mee
  2. Ik wil ook wel mee doen! Hopelijk ben ik nog niet te laat...
  3. Ben je op zoek naar deze? Ik heb hem over: bij mijn kofferset zat één en op de motor zat ook al één
  4. Leuk om dit topic te lezen, zodoende ben ik ook bij Johan terecht gekomen! Afgelopen week heeft hij mijn VFR onder handen genomen: Mijn motor is als nieuw teruggekomen
  5. Ik denk dat ik de newie-methode ook ga proberen Koop je de G12+ en reinigingsmiddel bij een motorzaak of beter bij een automaterialen zaak?
  6. Vanmorgen (6 graden) naar het werk gereden, maar mijn koelwatertemperatuur komt dan ook niet boven de 65 graden. Wellicht dus ook de thermostaat kaduuk... Is dat een dure reparatie?
  7. Meer

    Corrosie

    Hoe weet je zo zeker dat vanaf 2006 ABS standaard is? Geldt dat voor alle landen? Deze motor komt uit het buitenland (Duitsland of Italie) Over de kleurstelling: ik zie deze kleur wel vaker op een 2009 motor (bijv. http://www.muldersmotoren.nl/voorraad-nieuw-gebruikt/honda-vfr-800-v-tec-abs-dcbs-2009/)
  8. Meer

    Corrosie

    Het is inderdaad de motor in de link van Ray, deze motor heeft geen ABS. Interessant... ik kon niet op het web vinden dat vanaf 2006 ABS standaard is. Ik dacht dat het een optie was. De motor is een geimporteerd model, de historie is dus een beetje vaag.
  9. Meer

    Corrosie

    Bedankt voor de reacties tot zover. De vraagprijs is EUR 6.250.
  10. Ik heb gisteren een proefrit gemaakt op een VFR 800. De is 6 jaar oud met 20.000 km op de teller. Hij bevalt mij erg goed en ik overweeg de aanschaf. Echter heb ik twijfels over de kilometerstand. Met name vanwege corrosie aan de vorkpoten en de leidingen er achter. Zie foto's... Is dit normaal voor een motor met 20.000 km?
×
×
  • Create New...