Ga naar inhoud

Willem North

Lid VFROC
  • Items

    62
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Over Willem North

Profiel Informatie

  • Geslacht
    Man
  • Locatie
    Drachtstercompagnie

Uitgebreidere profielinformatie

  • Type VFR
    Ik heb 'n 94-97 VFR750
  • De mijne is
    Rood

Recente bezoekers van dit profiel

507 profielweergaven

Willem North's prestaties

Gevorderde rijder

Gevorderde rijder (4/10)

15

Reputatie

  1. https://www.uitlaatstore.nl/detail/6523243-bwe-honda-0123-uitlaat-bwe-uitlaatbochten-honda-vfr-750-fr-fv-94-97 Iemand hier ervaring mee? veel werk? met de ouwe blijf ik maar bezig...
  2. Harstikke fijn heren, alweer wat wijzer geworden!
  3. Allemaal bedankt voor de reactie"s, dat van vocht in een leiding en kookpunt is nieuw voor me, erg leerzaam. Wat de remblokken betreft die zijn voor en achter voor de zomer vervangen, maar de remvloeistof niet en als ik het zo zie zal dat waarschijnlijk het probleem zijn, dan metteen die dot 5.1 maar, dan maar weer wat bergen opzoeken!!
  4. Deze zomer met de VFR op de grosglockner geweest en dat ging prima totdat ik langere tijd af moest dalen achter vele auto"s aan en dus langzaam en veelvuldig beide remmen nodig, voor geen enkel probleem maar achter viel de druk weg en dus geen achterrem meer. Na een tijdje aan de kant te hebben gestaan kwam de druk weer enigzins terug en kon ik de afdaling weer hervatten, eenmaal weer op vlak terrein geen enkel probleem meer , maar ja met het oog op een volgende trip wil ik het probleem natuurlijk verhelpen. Iemand enig idee wat dit kan zijn? Oliedruk? drukcilinders?
  5. https://www.hyperonline.nl/contents/nl/p375_Hyperpro_Tail_Raiser_Honda_VFR750F_1994-1997.html
  6. Klopt dat van die y161 was ik al achter en heb via de mail bij rad.eu gevraagd maar deze worden dus niet meer geleverd wat best wel jammer is!, aangezien ik niet nog maanden wou zoeken naar een bevestigingskit heb ik maar de aandacht op een voledig baggagerek gelegd en binnen een dag eentje gevonden van 2 maanden oud en passend voor mijn givi monokeykoffers en deze is voor de vfr 800 van 98 t/m 2001, 125 euro inclusief verzendkosten uit Belgie, nou daar ben ik wel tevreden mee want een bevestigingskit zal toch ook snel een 75 euro kosten.
  7. JA, ZO KLONK HET BIJ MIJ OOK, ANDERE STARTKOPPELING EROP EN HET WAS OPGELOST.
  8. Ja op de site nagezocht maar deze aansluiting zit niet in het bestand.
  9. Weet er ook iemand waar een bevestigingskit voor een givi wingrack 2 te bestellen is? het gaat om de aansluiting voor de 800 van 98 t/m 2001.
  10. Ga beide ff bekijken. dank voor de linkjes!
  11. http://www.mlmparts.com/nl/hyperpro-verhogingskit-3518a9.html?utm_source=google_shopping&m=configurable_scp&494=5283&623=5615&aid=69796&gclid=CO7E_IPr29MCFQmNGwodttwPoQ Iemand ervaring met bovenstaande verhoging van de vfr rc36ll ? (veel werk?)
  12. Inderdaad en nog bedankt voor de foto"s, heb er nog ff goed naar gekeken toen het kleine tandwiel eraf was en dat scheelt toch. Heb ook wel een werkplaats handboek maar daar springt het heen en weer met de foto"s van mijn model en de eerdere typen.
  13. Weet nog niet of ik dan tijd heb, maar laat het nog ff weten in april want het lijkt me boeiend om er een keer bij te zijn!
  14. Vandaag de andere startkoppeling geplaatst en het is goed gegaan, welliswaar in eerste instantie het asje van het kleine tandwieletje naast de startkoppeling meegetrokken waardoor er een ring uitviel en wat google onderzoek bevestigde mijn vermoeden dat deze aan de achterkant van het tandwiel hoorde, toen de pakking er tussen , monteren koppelingsdeksel en olie erin en jawel daar ging ie weer!! Diverse malen gestart (30x) en het lijkt nu goed, geen enkele hapering en ook geen drup lekkage bij de nieuwe pakking . Bij de oude startkoppeling zaten er welliswaar geen scheuren in de ring dus mischien was een revisiesetje ook genoeg geweest, maar ja als deze ooit weer met keuren begint kan dat altijd nog.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...