Daarom gebruik je ook "zachte" routepunten (vlaggetjes uit). Dan kan je er veel meer, heb de limiet nog nooit gehaald. "Harde" route punten moet je perse langs alvorens voor je nieuwe instructies krijgt. (tenzij je route punt overslaan knop gebruikt als je deze op je scherm hebt aangezet) Ook krijg je niet constant een melding van aankomst bij bestemming aan linker/rechter zijde. Wat knap irritant is als het route punt net voor een afslag zit, dan krijg je de melding om af te slaan soms te laat. Had het idee dat tijdens de clubrit rondje noord ook soms ook wat langer duurde voordat de lijn naar volgende route punt tevoorschijn kwam, hier stonden ook alle routepunten als hard punt(vlaggetjes).
m.b.t. telefoon apps, met abbo-kosten. Lijkt misschien goedkoop in eerste opzicht, maar een goed navigatie apparaat gaat toch zeker ook wel een aantal jaar mee. Er zijn nog enkele die met een Zumo 550 rijden en genoeg met een 340/350 en 660. Ik heb zelf een aversie voor abonnement structuren voor software, maar het lijkt wel de nieuwe norm te worden helaas. Alle CAD software die ik gebruik voor het werk is ook alleen nog maar met jaarlijkse licenties.