Jump to content

Athome

Forumlid
  • Posts

    1,967
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    20

Athome last won the day on March 30

Athome had the most liked content!

Profiel Informatie

  • Geslacht
    Man
  • Locatie
    Zwolle

Uitgebreidere profielinformatie

  • Type VFR
    Ik heb geen VFR
  • De mijne is
    Zwart

Recent Profile Visitors

2,157 profile views

Athome's Achievements

Vaker hier dan op de VFR

Vaker hier dan op de VFR (8/10)

  • Dedicated
  • Reacting Well
  • Very Popular
  • First Post
  • Collaborator

Recent Badges

526

Reputation

  1. Controleer ook even of de beugels zelf niet rammelen. Wellnut M5 inderdaad van Aliexpress. Kost weinig en goed genoeg.
  2. Versleten koppelingsplaten kan, maar de kans is niet zo groot. Een niet goed werkende koppelingscilinder op het blok of pomp op het stuur is meer aannemelijk. Wellicht zelfs nog zwaar verouderde vloeistof
  3. Ik heb geen ervaring. Er zijn wel mensen hier die er wel ervaring mee hebben. Het zal zeker schelen aangezien net wat meer rechtop komt te zitten
  4. Op de CT net als op mijn Goldwing zag ik het TC lampje alleen heel af en toe knipperen als ik met hoogst illegale snelheden over een beroerde klinkerweg rijdt.
  5. Naast E85 benzine, hebben ze in Frankrijk ook HVO100 diesel Dat is ook niet verstandig om maar zo in je diesel auto te kieperen.
  6. Mijn tankmeter wijkt niet af maar zakt soms te snel. Of is dat een ander probleem. šŸ˜‡
  7. Wellicht een 1200X nog een optie. 300 km op een tank is geen probleem maar dan houdt het ook wel op.
  8. Ik denk niet dat het een kwestie van besparen is. De ervaring die ik heb, is dat je er door de bandenleverancier gewoon niet over geĆÆnformeerd wordt. Nieuwe band = nieuw ventiel. Dat mensen (tegen betaling) metalen haakse ventielen kunnen krijgen, weten velen denk ik niet eens. Ik heb er zelf ook nooit bij stil gestaan. Vaak komt pas aan bod als je iets vergelijkbaars overkomt als @DoughieB
  9. Ziet er wat mishandeld uit.
  10. Zoals altijd ga er mee rijden. Het kan handig zijn dat je weet wat je verwachten moet. Zodat je kan beoordelen of de motor naar behoren werkt. Maar vooral ga er mee rijden. Er zijn dacht ik wat verschillen. Maar die zijn niet zo groot. Maar er is geen reden om de 2002 voor een 2005 te laten staan. Nou ja, misschien toch een reden. Meestal bevatten de eerste bouwjaren toch wat kinderziektes. Zeker als er echt iets is veranderd. Zoals de introductie van VTEC. Die een paar jaar laten worden opgelost. Dat is niet specifiek Honda. Hebben alle merken in alle productgroepen last van.
  11. Met het type wat er in zit ben je gewoon het goedkoopst uit. Maar niet perse slechter. Een lithium accu heeft op papier voordelen maar de prijs is ook hoger. In praktijk merk je niet zo veel van die voordelen. Het klinkt wat negatief maar een Lithium accu moet je nemen als je van gadgets houdt. Niet vies bent om nieuwe dingen te proberen. Ik heb zelf uit nieuwsgierigheid nu een Noco Lithium accu in mijn Goldwing zitten. In dagelijks gebruik merk ik eigenlijk geen verschil tussen deze en de standaard AGM accu.
  12. De Crosstourer is volgens mij populairder geweest dan de Crossrunner. Ondanks dat het een grotere en zwaardere machine is.
  13. Een leuke video van Fortnine over het sturen op een tweewieler
  14. Hmmm, Kijk eens goed naar verschillende details foto 3 onderaan de pagina van Motor.nl en de afbeelding uit de openingspost.. https://www.motor.nl/nieuws/honda-introduceert-exclusieve-cbr1000rr-r-carbon-edition/ Gedeelte van de koplamp toont veel gelijkenissen. De plaats van de koppeling het frame stuk achter de koppeling Duidelijk het betere kopieerwerk.
×
×
  • Create New...