Ga naar inhoud

richardx

Forumlid
  • Items

    27
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Over richardx

  • Verjaardag 21-04-1966

Profiel Informatie

  • Geslacht
    Man
  • Locatie
    zwolle
  • Interesses
    Techniek.
    Race Motoren
    Motorsport
    Vechtsport
    ICT

Uitgebreidere profielinformatie

  • Type VFR
    Ik heb 'n 98-01 VFR800
  • De mijne is
    Blauw

Recente bezoekers van dit profiel

738 profielweergaven

richardx's prestaties

Gevorderde rijder

Gevorderde rijder (4/10)

  • Collaborator
  • First Post
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recente badges

3

Reputatie

  1. En dan een rubber beschermrand en een schroef door de kuip.
  2. Kleinere kopen of wat rubber er vanaf halen. Gaten groter maken lijkt mij een slecht plan. Altijd balen als materiaal niet past. Richard
  3. Daar heb je gelijk aan. Ik ben benieuwd.
  4. Als je fibertape gebruikt dan gaat meestal de onderliggende laag sneller roesten ivm het nat droog verhaal.. Zou daar nog even over nadenken en dubbelcontroleren. Ik heb trouwens geen hitteschild en een opschuifdemper..... Zonder klemmen dus. Sterkte ermee.
  5. Is dat niet genoeg? Of moet je hem helemaal inknijpen om te laten ontkoppelen? Als dat zo is, dan werkt dit inderdaad niet. Hmmmm maar als hij niet slipt dan is de koppeling niet helemaal versleten. Daar staan veel stukken over in in dit forum. Vol gas 9n de hoogste versnelling is een check, Kan wel een dure check worden ivm snelheden.. Ik hoop dat je de oplossing vindt voor je probleem. In ieder geval een goed weekend toegewenst.
  6. Je kunt misschien de afstelling van de bediening anders instellen? Als hij niet slipt heb je volgens mij geen versleten platen. Groet.
  7. Als je een onbetrouwbare koppeling hebt zoals ik had dan is wegrijden een uitdaging. ;+)
  8. Ik heb hetzelfde type als jou en ben door een happige koppeling toen naar onderuit gegaan met een highsider , weet niet of de spelling goed is... Ik heb de koppeling toen uit elkaar gehaald, en kwam erachter dat de koppelingskooi bramen vertoonde, hij liep niet meer soepel, gleed niet meer lekker maar hakte af en toe op een braam. Bramen weggeveild en boel weer in elkaar gezet. Soepele koppeling en geen enge optrekmomenten meer. Kan zijn dat je meerdere problemen tegelijk hebt. Groet
  9. Beterschap, ik weet uit ervaring dat de weg een harde plek is om neer te komen, ook al kon je maar van iets meer als een meter hoog.
  10. Ik denk dat er wel schade is aan de platen want mijn accu ziet eruit als een ballonnetje. Ik heb trouwens net een nieuwe accu binnen. Zet ik de oude in de rij met dode accu's.. Groet
  11. Ik heb de accu niet meer, op locatie laten staan, Ik was al blij dat ik naar huis kon rijden. De Kans dat iemand een sr Voor een vfr800fi toevallig heeft liggen is wel heel erg klein. Ik was dus al blij dat er een accu was. Maar je hebt gelijk als je keuze hebt.
  12. Het lijkt mij een simpele oplossing om over de accu een overspanning beveiliging te plaatsen die de accu beschermd en/of een signaal geeft voordat je accu bol gaat staan. Te hoge laadspanning. Is wel heb goed verdien model voor onderdelen handelaren Maar wel voor mijn portemonnee. Twee accu's in 24 uur.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...