Jump to content

richardx

Forumlid
  • Content Count

    17
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

3 Neutral
About richardx
 
 
  • Rank
    Gevorderde rijder
  • Birthday 04/21/1966
 
Profiel Informatie
 
 
  • Geslacht
    Man
  • Locatie
    zwolle
  • Interesses
    Techniek.
    Race Motoren
    Motorsport
    Vechtsport
    ICT
 
Uitgebreidere profielinformatie
 
 
  • Type VFR
    Ik heb 'n 98-01 VFR800
  • De mijne is
    Blauw
 
Recent Profile Visitors
 
 
373 profile views
 
  1. Ik denk dat er wel schade is aan de platen want mijn accu ziet eruit als een ballonnetje. Ik heb trouwens net een nieuwe accu binnen. Zet ik de oude in de rij met dode accu's.. Groet
  2. Kun je een kapotte accu repareren?
  3. Ik heb de accu niet meer, op locatie laten staan, Ik was al blij dat ik naar huis kon rijden. De Kans dat iemand een sr Voor een vfr800fi toevallig heeft liggen is wel heel erg klein. Ik was dus al blij dat er een accu was. Maar je hebt gelijk als je keuze hebt.
  4. Het lijkt mij een simpele oplossing om over de accu een overspanning beveiliging te plaatsen die de accu beschermd en/of een signaal geeft voordat je accu bol gaat staan. Te hoge laadspanning. Is wel heb goed verdien model voor onderdelen handelaren Maar wel voor mijn portemonnee. Twee accu's in 24 uur.
  5. Voor de zekerheid accu en sr besteld.
  6. gisteren 200 km van huis is mijn accu drooggekookt en was de oorzaak van de stankt duidelijk., de accu. Accu gewisselt op locatie, en terug gereden.bij aankomst thuis was de accu heet maar de gelijkrichter koud (die zou heet moeten zijn bij spanningen hoget dan 15v, toch) , moet nog even meten maar heeft iemand op voorhand al ideeen ? groet Richard
  7. eigenlijk wil ik er niets aan schoonmaken, maar het leek mij logisch om te doen ivm de brandlucht. ik dacht aan droog gras en al het andere wat ik geraakt heb maar nooit gemerkt heb ;) Ik rijdt graag op mijn motor en wil hem een beetje bijhouden zodat ie nog een tijdje meegaat. zo ongeveer.
  8. hallo iedereen, Mijn vfr800fi uit 2001 loopt als een zonnetje maar als ik hem na een rit uitzet ruikt hij een beetje verbrand (hij brand dan niet). nu heb ik het idee om hem schoon te maken. hoe doe je dit zonder het hele ding uit elkaar te halen en dat hij erna nog steeds start en loopt? Groet, Richard
  9. just for the record, Ik hoop dat het fefixed is trouwens. zelfde probleem gehad, alleen pakte de koppeling in de bocht en deed ik een highsider. To the point..........................slavecilinder van de koppeling op het blok blijft hangen en schiet dan opeens los wat het effect heeft als op je je koppeling ineens loslaat. Ik had de hele zijkant van mijn motor aan gort en dat in de eerste bocht die ik tegenkwam. Hoop dat iemand hier iets aan heeft. R. oplossing ; vet ertussen en olie vernieuwd....... boel in de gaten houden
  10. richardx

    Superlijm en bakpoeder

    Ik heb na een valpartij waarbij mijn rechter kuipdeel er af hing een alle bevestigingspunten afgebroken waren. Deze hersteld met twee seconden lijm en bakpoeder 6 zakjes en negen tubes lijm. Hij zit er nog steeds op. Binnenkant van de Kuip met drie cm purschuim verstevigd waar dat kon. Voorkomt ook weer irritante rateltjes.
  11. http://www.mlmparts.com/nl/spanningsregelaar-f4b59d-voor-honda-vfr-800-2001.html?year=2001&idmotors%5B0%5D=178142&idfathers%5B0%5D=13075 deze dus voor diegene met hoofdpijn en focusproblemen,onderstaande tekst. Electro Sport Spanningsregelaar. vragen suggesties? En misschien handig om te weten, hij doet het na 500 km nog steeds.
  12. Update Sr vervangen. Paar honderd kilometer gereden met voltmeter getirapt aan mijn tank. Geeft op de snelweg strak 14.1 aan. Fixed. Moet hem wel boven de 3000rpm houden, maar dat is niet echt een probleem ;+) Bedankt voor de tips.
  13. Bedankt voor de reacties. Ik heb onder het zadel de boel eens bekeken en zag dat er een beetje relais op zijn kop hing, niet vast gezet en met de contacten naar boven. Ook weet dat het dat naar kan worden, zijn hier ook bekende problemen door? Ik vermoed dat dit een Knutselfiets is geweest en ik de hele electra naar eens moet nalopen.,??
  14. Dacht al dat het een model 2001 was maar op het kenteken staat 2002.;+)
  15. Mijn vfr800 fi uit 2001 laad de accu niet op als ik de lichten aan doe. Met de lichten uit zit mijn laadspanning boven de 14 volt. Lichten aan gaat die naar de 13 volt, lichten uit weer naar de 14 volt.dus met lichten aan loopt hij langzaam leeg tijdens het rijden, spreek uit tussen een half uur en een uur. Accu is nieuw. Even kort door de bocht met mijn probleemomschrijving. Als je laadspanning van boven de 14 naar 13 volt gaat als je de verlichting aan doet een weer naar boven gaat als je de lichten weer uit doet. Wat is dan het voor de haan liggende probleem? Aarde probleem heb ik al gehoord.... Weet echter niet hoe dit dan op te lossen. Extra aarde van accu naar cockpit en achterlichten? Ben hier al een tijd mee bezig Achter lampen waren vorige maand alletwee ineens doorgebrand na valpartij op rechterkant. Rempedaal haperde al af en toe maar dat zit in eenstekker aan de rechter achterkant. Vage kleine dingetjes, kan er de vinger maar niet op krijgen, word er wel chagrijnig van want het vertrouwen in mijn motor is ver te zoeken. Motor Vfr800fi Nieuwe Accu Na half uur rijden start de motor niet meer, en na een uur stopt de motor door te lage spanning.