Ga naar inhoud

chrisvfr

Forumlid
  • Items

    72
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Profiel Informatie

  • Locatie
    vlaardingen

Uitgebreidere profielinformatie

  • Type VFR
    Ik heb 'n VFR800VTEC
  • De mijne is
    Paars/Blauw

Recente bezoekers van dit profiel

427 profielweergaven

chrisvfr's prestaties

Gevorderde rijder

Gevorderde rijder (4/10)

6

Reputatie

  1. Als ik hem stationair start geeft hij netjes 14.5 aan heb net de stator vervangen en me accu laat wel op. Alleen als ik gas geef en dan los laat zie ik het voltage zakken naar 13.20 volt en klimt dan langzaam omhoog na 5 min zit hij dan pas op 13.80 en met lampen aan gaat hij nog langzamer Zet ik hem uit en aan gaat hij weer gelijk naar 14.5
  2. Alle stekkers al nagelopen maar niks te vinden helaas
  3. Even de diam opmeten, je hebt 2 maten, 107 mm en 115 mm Bij siccamasales, nl heb je G180 van 115 mm en G52 van 107 mm beide van Elektrex Dit komt van johan groetjes
  4. Weet iemand een goeie led voltmeter voor op de vtec. Liefst niet zagen in de kappen. Of is zo'n ding van allieexpress ook goed genoeg. Graag hoor ik welke jullie hebben groetjes chris
  5. Hoe sluit je een multimeter aan aan je accu ? Zitten alleen die pennen bij.
  6. Is niet precies 14.5 maar gaat iets omhoog. Alleen vreemde vind ik als je gas loslaat dat hij dan naar 13. Nog wat gaat en na 4 minuten naar 13.8 klimt
  7. Ik ook niet. Mischien vlakt hij hem wel snel af maar omhoog laten lopen een tijdje duurd. Anders is denk ik me sr kapot
  8. Nogmaals bedankt voor de hulp. Alleen nog een vraagje. Als ik me motor stationair laat lopen geeft hij 14.5 volt aan en als ok gas geef ook. Laat ik het gas los dan zakt hij tot 13.40 en krabbelt heel langzaam omhoog. En als ik me grote licht aanzet komt hij op 12.7?
  9. Wel interessant maar ze hebben dus ook niet een verbetering behalve de een extra sleuf maken in de deksel en een stator die veel beter tegen warmte kan. Eigenlijk zou je er een koelelement aan de buitenkant moeten maken. Net als een ijskast. Maar dat vraagt natuurlijk veel stroom. En een ventilator koelt niet door de deksel heen.
  10. Hahah ja dat geloof ik wel. Mijn stator was verbrand dus wou de discussie openen om er zeker van te zijn. Mijne stond bij niet aanstaan op de helft en als je hem start is alles weg. http://www.manualedereparatie.info/en/download/honda-vfr-800-vtec-2002-Service-manual.html Dit is de officiƫle manual en dan moet je 3-14hebben
  11. Ja dat lees ik overal maar is apart dat dit in het onderhouds boek van honda staat. Want op hun manier is hij zo leeg as wat.
  12. Ok wel vreemd dat er niks over die 2 minuten laten zakken staat. Want dat zou best een verschil uitmaken. En als we dat fout doen voor problemen veroorzaken.
  13. chrisvfr

    Oliepeil

    Klopt het dat je je motor moet aanzetten 3 minuten laten staan en daarna uitzetten en meteen moet kijken naar het oliepeil (op de bok)?? Teminste dit haal ik uit de handleiding.
  14. Vreemd heb ook geen facebook haha
×
×
  • Nieuwe aanmaken...