Ga naar inhoud

DanSan

Forumlid
  • Items

    24
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Over DanSan

  • Verjaardag 25-06-1969

Profiel Informatie

  • Geslacht
    Man
  • Locatie
    Deventer

Uitgebreidere profielinformatie

  • Type VFR
    Ik heb 'n 86-89 VFR750
  • De mijne is
    Zilver

Recente bezoekers van dit profiel

328 profielweergaven

DanSan's prestaties

Gevorderde rijder

Gevorderde rijder (4/10)

4

Reputatie

  1. Hoi..Het was één pick-up coil die kapot is als hij warm werd. Maar is nu weer voor elkaar...
  2. Ja zeker..loopt weer zoals een vfr hoort te lopen! Nu bezig met volgende vfr rc24😁
  3. De vfr is weer voor elkaar,het afslaan van de motor zodra hij warm begon te worden bleek te liggen aan één van de pulsgevers,deze viel bij meten koud binnen de waarden,als de motor warm was viel er echter niets meer te meten zodra hij uitviel. Als hij weer was afgekoeld kwam ik weer aan de juiste waarde. Dus nieuwe set pulsgevers erin en probleem is gelukkig opgelost. Nu nog even de kleppen stellen en dan eerst maar eens een proefritje maken. Bedankt voor alle reacties en hulp..👍👍👍
  4. Ja straks deksel eraf en kijken naar bedrading van pulsgevers..
  5. Hallo..ben weer een stuk wijzer geworden,heb de dynamo gemeten en deze geeft op alle metingen tussen de 50 en 70V dus dat moet goed zijn. Tevens de pu lesgevers doorgemeten en deze vielen binnen op waardes. Andere spanningsregelaar gemonteerd en laadstroom is nu ong 14,7V bij verhoogd toerental en stationair 12,7V Toch viel hij weer uit na 10 a 15 draaien... Dus weer meten bij warme motor. Nu kwam ik er achter dat de pulsgever met de blauw en witte draad de boosdoener is. Geel en wit 540 ohm en de blauw en witte 0 ohm...dus een probleem bij warm worden. Dus nu zien dat we een andere pulsgever monteren en kijken of het dan goed is... Wie heeft deze storing wel eens mee gemaakt?
  6. Ik heb nog een zgan spanningsregelaar liggen met stekker..zou ik deze ook kunnen plaatsen? Kleuren van bedrading aan bijbehorende stekker zijn het zelfde als van de rc24.
  7. Ja oké..ga deze eerst vervangen voor dat ik hem weer ga starten. Kan ik dat uitsluiten zoals je al vertelde..
  8. Dank je wel Wubbes Meet je deze waardes aan de losgemaakt stekker met lopende motor? En mogen deze waardes niet hoger zijn dan wat jij zei?
  9. Bedankt voor je reactie Erik Stationair is ong 12 a 13volt..bij verhoging van toerental 3500 tmp..is het ong 32 volt wat ik aan de accu meet..
  10. Ray..ik heb hem net laten lopen met de voltmeter eraan en ben er achter gekomen dat wanneer hij uitvalt, als ik gasgeef, ik ruim 30volt laadstroom op de meter aflees... Is dit te verwijten aan de spanningsregelaar waar jij het al overhad?
  11. Oké.. maar het is toch raar dat stationair laten lopen goed gaat en zodra je paar keer gas geeft en meer toeren gaat draaien hij er in één keer mee stopt?
  12. Het vreemde is dat als hij uitvalt hij wel te starten is maar er nog vonk op bougies is...
  13. Hoi Ray Ik heb er een volmeter bij gehad om te kijken hoeveel hij laad..dat is stationair ong. 13V. Heb heb net weer geprobeerd te starten en loopt hij gelijk. Vanwaar verdenk je de spanningsregelaar?
  14. Vanmiddag nog maar eens geprobeerd de vfr te starten..en ja hij loopt weer!! Heb hem stationair een minuut of 10 laten lopen daarna een paar keer gas bij gegeven en hij stopt er weer mee. Nu krijg ik hem weer niet aan de praat..geen vonk Ik snap niet wat het zou kunnen zijn. Wie heeft een idee?
×
×
  • Nieuwe aanmaken...