Ga naar inhoud

Bluebird

Lid VFROC
  • Items

    3586
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  • Dagen gewonnen

    11

Bluebird won de laatste dag op 16 april 2017

Bluebird had de meest gelikete inhoud!

Over Bluebird

  • Verjaardag 09-08-1959

Sociale Media

  • Website URL
    http://

Profiel Informatie

  • Geslacht
    Man
  • Locatie
    Zutphen
  • Interesses
    Motoren, etc.

Uitgebreidere profielinformatie

  • Type VFR
    Ik heb 'n 94-97 VFR750
  • De mijne is
    Blauw

Recente bezoekers van dit profiel

2626 profielweergaven

Bluebird's prestaties

Vaker hier dan op de VFR

Vaker hier dan op de VFR (8/10)

  • One Month Later
  • One Year In
  • Week One Done

Recente badges

399

Reputatie

  1. In het allerlaatste geval rest je niks anders dan uitboren en de bouten vervangen. Overigens lukt het ook nog wel eens met hamer en drevel. Succes maar.
  2. Ook van mij bedankt en het beste ermee Rob. Je was een sympathieke modderman in ieder geval.
  3. Het blijft inderdaad experimenteren met verschillende typen leds. De ene heeft een aanmerkelijk beter effect op de hoeken van de reflector dan de ander. Deze hebben overigens ook leds aan de achterkant dus het zou zomaar eens een verbetering kunnen zijn. http://www.diytrade.com/china/pd/7321962/Brake_Tail_Light_Bulbs_Spider_Lite_5_Arm_40_LED_Red.html
  4. Ja, dat ligt dan meestal aan de reflector. Leds stralen alleen licht uit naar de voorkant maar ze zijn er ook als clusters die rondom zijn gegroepeerd. Het moet dus wel mogelijk zijn.
  5. Dan zullen er altijd weer mensen zijn die zich eraan gaan ergeren of de bestuurder erop wijzen dat het achterlicht hapert oid. Persoonlijk moet je gewoon zelf weten wat je mooi of nuttig vindt zolang je er geen last mee krijgt. Als je de gloeilampen gewoon vervangt door ledbulbs ben je ook zichtbaar op 300 meter. En op die afstand gaat een pulserend licht wel degelijk knipperen.
  6. Je valt er mee op omdat je een van de weinigen bent met een dergelijk achterlicht. Zou het worden toegestaan en iedereen gaat er mee rijden dan wordt het kermis op de weg en dat kan weer tot afleiding of verwarring leiden. Regels zijn er dus niet voor niks en die gelden dan ook voor iedereen. Achterlichten met geintegreerde RAW leds zijn ook al omstreden vanwege de veel te kleine afstand.
  7. Ik heb zojuist getankt. Had ik ook een sleutel voor nodig.
  8. Achzo ja. Nou, als ik de sleutel weer in het contact steek ben jij de eerste die het weet hoor.
  9. Voorwiel gedemonteerd. Wat een eigenaardig topic.
  10. Alle motorvoertuigen. Awel, in België mag toch alles. http://wegcode.be/wetteksten/secties/kb/kb-101074/561-art14 Bij ons hebben knipperlichten een signaalfunctie dus je kan er zomaar een prent voor bekomen als meneer de zwaan zn dag niet heeft.
  11. http://wegcode.be/wetteksten/secties/kb/tech/299-art28a
  12. Het zou mij verbazen. Fietsers, joggers en hondenuitlaters hebben vrij spel maar voor verlichting van motorvoertuigen bestaan nog altijd strikte regels.
  13. Nu is ie in ieder geval open genoeg. Er komen sowieso dichte in. Plus stofkappen tot aan het achterlicht.
  14. Yep, open lagers met stofkap. De stofkap of keerring zal zijn afdichting wel hebben verloren na bijna een ton nu dus dat is dan ook niet zo verwonderlijk. Ze moeten dan toch al eens vervangen worden. Bij mijn vorige viffer was dat ook het geval en daar zat al een axiale speling op van heb ik jou daar.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...