Ga naar inhoud

Sleuteldag?


vroembert
 Delen

Aanbevolen berichten

  • Reacties 242
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Hoor ik daar een hint. wordt het weer tijd voor een sociodag met techniek en hamburgers :pompom:

hm...zou mij wel uitkomen....mijn vriendinnetje is toe aan een klein beurtje inclusief ketting/tandwielset, en een ervaren oog op mijn voorvering.......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoor ik daar een hint. wordt het weer tijd voor een sociodag met techniek en hamburgers :pompom:

 

 

Lijkt me een goed plan! Wij gaan alleen na de verbouwing eerst nog in oktober twee weken op familiebezoek op Kreta. Daanra kunnen wat mij betreft een datum prikken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lijkt me een goed plan! Wij gaan alleen na de verbouwing eerst nog in oktober twee weken op familiebezoek op Kreta. Daanra kunnen wat mij betreft een datum prikken.

 

 

Misschien slim om de datum redelijk snel al vast te leggen, dan kan ik de betreffende zaterdag claimen voordat vrouwlief besluit om deze in haar werkrooster in te plannen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

en hebben we het dan over september of oktober, of misschien zelfs nog later?

 

 

Ik verwacht zelf oktober.

Ze zijn tot medio (lees eind) september bij mij aan het verbouwen dus dat word niets meer.

In oktober gaan we nog op vakantie maar daar kan de sleuteldag nog wel bij gepland worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan zal ik de laatste zaterdagen van oktober eerst even vrijhouden.

 

IK heb nog een synchronisatie klusje af te ronden :scratchchin: (Nu met hopelijk meer tijd)

 

Laat maar weten welke dag het beste uitkomt, op dit moment verkeer ik in de luxe, dat ik me nog kan aanpassen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

:ole:

 

Gelukkig zeg, ik was juist bezig met sparen voor een flinke beurt.. kan ik gelijk kijken wat er allemaal gedaan moet worden bij een VFR!

 

Hoezit het met onderdelen daarvoor, komt dat allemaal van Rob?

Link naar reactie
Delen op andere sites

:ole:

 

Gelukkig zeg, ik was juist bezig met sparen voor een flinke beurt.. kan ik gelijk kijken wat er allemaal gedaan moet worden bij een VFR!

 

Hoezit het met onderdelen daarvoor, komt dat allemaal van Rob?

 

 

Onderdelen zelf meenemen. Als je een werkplaats handboek download, kan je zo een lijstje met benodigdheden aanschaffen. En gebruikte olie e.d. zelf afvoeren, zodat de gastheer/dame er niet mee blijft zitten.

 

@ Mover, daar is vast wel een mouw aan te passen.

 

Desnoods parkeer ik m'n bus een keer bij je voor de deur, ik kom toch door het hele land met mijn werk.

 

 

:o De hele maand op vakantie ??????

aangepast door vroembert
Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Mover, daar is vast wel een mouw aan te passen.

 

Desnoods parkeer ik m'n bus een keer bij je voor de deur, ik kom toch door het hele land met mijn werk.

 

 

:o De hele maand op vakantie ??????

Eh ja, zo'n beetje wel :blush: Bedankt voor het aanbod! :pompom:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Desnoods parkeer ik m'n bus een keer bij je voor de deur, ik kom toch door het hele land met mijn werk.

aantrekkelijk aanbod, Dordt is niet zover hiervandaan (ik kom er elke donderdag momenteel).... :scratchchin:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waar is de sleuteldag, wat zijn de kosten en moet ik me aanmelden.

 

Wat een vragen.

 

Ik wil in verband met de BSM pijp de afstelling van carbs enz nagekeken hebben, bij gas los zit er zat onverbrande benzine in de pijp, man wat knettert dat ding na.

 

Groet #

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je vragen kan ik geen antwoord op geven, maar wel een goede tip.

Het geknal in je uitlaat heeft niets met de carburateur afstelling te maken, maar alles met een heel klein lekje in je uitlaatsysteem voor de demper. Door dit lekje zuigt hij, met name bij afremmen op de motor, een beetje zuurstof naar binnen met de knallen als gevolg.

VFRikus

p.s. onverbrande benzine zit er in uitlaatgassen, hoe raar het ook moge klinken, altijd

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waar is de sleuteldag, wat zijn de kosten en moet ik me aanmelden.

 

Wat een vragen.

 

Ik wil in verband met de BSM pijp de afstelling van carbs enz nagekeken hebben, bij gas los zit er zat onverbrande benzine in de pijp, man wat knettert dat ding na.

 

Groet #

 

 

Waar: waarschijnlijk bij rutger, die woont in Asch vlak bij buren. Wanneer moeten we nog bepalen. Kosten zijn er niet aan verbonden, behalve eventueel een bijdrage voor de hamburgers e.d.

Zodra de datum bekend is, kan je je aanmelden. Dit om te voorkomen, dat de club zo groot wordt, dat er niet meer gewerkt kan worden.

 

Naast het zoeken naar het lek in je pijp, kunnen we de uitlaatgassen wel even meten, om te kijken of je motor niet te arm of te rijk staat.

(Bij een net gemonteerde open pijp zal het wel te arm zijn overigens)

 

 

 

Bert

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien


×
×
  • Nieuwe aanmaken...