Ga naar inhoud

Sleuteldag?


vroembert
 Delen

Aanbevolen berichten

aantrekkelijk aanbod, Dordt is niet zover hiervandaan (ik kom er elke donderdag momenteel).... :scratchchin:

 

Ook ik vind dat wel een erg goede optie; zijn we al met 3 man dus wellicht gewoon ergens een ruimte regelen en de eerste zuidwest-sleuteldag is geboren.

Bedenk me net dat het de 2e in de regio zou zijn. 3 jaar terug een geweldige sleuteldag bij Pa Afterburn gehad wat erg geslaagd was.

 

Helaas heb ik zelf geen ruimte maar wie weet zijn er ideeën?

 

overigens knalt die van mij er ook vrolijk op los; maar vooral met m'n open laser demper. Keertje afstellen kan vast geen kwaad dus.

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 242
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

(ik kom er elke donderdag momenteel).... :scratchchin:

donderdag laatste keer dus...

 

maar Stellendam is wel een superruimte, met andere club ook al eens gesleuteld.

 

za 13 september is voor mij de enige zaterdag die nog mogelijk is. (mits eigenaar het hiermee eens is)

(een zondag kan niet in Stellendam)

Link naar reactie
Delen op andere sites

donderdag laatste keer dus...

 

maar Stellendam is wel een superruimte, met andere club ook al eens gesleuteld.

 

za 13 september is voor mij de enige zaterdag die nog mogelijk is. (mits eigenaar het hiermee eens is)

(een zondag kan niet in Stellendam)

 

Dat opent toch wel perspectieven Bas! helaas kan ik de 13de niet overigens maar eerder of later zou dat mogelijk zijn? Of kun je na de 13de helemaal niet meer?

 

Hou me aanbevolen; lijkt me leuk en gezellig!

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

helaas kan ik de 13de niet overigens maar eerder of later zou dat mogelijk zijn? Of kun je na de 13de helemaal niet meer?

is dit seizoen wel zo' n beetje de laatste keer ja.

Link naar reactie
Delen op andere sites

overigens knalt die van mij er ook vrolijk op los; maar vooral met m'n open laser demper. Keertje afstellen kan vast geen kwaad dus.

 

Ron

Ook in dit geval: heeft meer te maken met een klein lekje in je uitlaat dan met de afstelling!

VFRikus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey VFR-liefhebbers,

 

ook ik houd me aanbevolen, is nog beetje afhankelijk van waar de sleuteldag dit keer wordt gehouden. Vond het de vorige keer bij VFRikus in Gasselternijveen erg gezellig en leerzaam, en heb toen ook nog de nodige dingen kunnen doen aan mijn viffer (voorvorkolie en remvloeistof vervangen). Mijn VFR is op het moment helemaal up-to-date (net een nieuwe achterband) en loopt weer als een tierelier. De werkzaamheden die ik heb gepland voor komende winter zijn: het monteren van progressieve voorveren (moet ik nog bestellen), het vervangen van de (te slappe) standaard achtershock door een instelbaar exemplaar van WP (inmiddels in bezit), en het monteren van stahlflex remleidingen (zijn inmiddels ook in bezit) en daarna het ontluchten van het geheel , misschien dat een en ander mogelijk is op de sleuteldag. Ik houd dit topic in de gaten!

Mvg,

 

Wubbes

Link naar reactie
Delen op andere sites

rutger moet het "hoofdbestuur" nog even overtuigen van een bepaalde datum. Die voor mij ook wel goed uitkomt. :whistle: Zodra de datum bekend is zetten we hem hier wel neer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

rutger moet het "hoofdbestuur" nog even overtuigen van een bepaalde datum. Die voor mij ook wel goed uitkomt. :whistle: Zodra de datum bekend is zetten we hem hier wel neer.

 

 

Ik ben met het "hoofdbestuur" zaterdag 11 oktober overeen gekomen.

Die dag kan het bij mij thuis gehouden worden, mits de gehele verbouwing klaar is.

Ik denk dat we dezelfde regels als vorig jaar aanhouden.

 

 

We denken dan aan zaken als olie vervangen,filtertjes, remblokken, synchroniseren, balhoofdlagers vervangen. En wat er verder wordt verzonnen. Door zelf onderhoud te doen, kan je hobby nog mooier worden en betaalbaar blijven.

Vorige sleuteldagen waren gezellige dagen, waar naast serieus sleutelwerk uiteraard ook tijd was voor de nodige bla bla bla.

De beoogde lokatie is bij Rutger thuis, hij woont in Asch tussen Tiel en Culemborg en heeft de beschikking over een ruime garage, waar meerdere motoren in kunnen.

Een hefbrug is aanwezig en voor het nodige gereedschap wordt gezorgd. Natuurlijk is het altijd handig als deelnemers zelf ook spullen meenemen, omdat dan de kans kleiner wordt, dat iemand misgrijpt. Om het niet te vol te laten worden, zitten we aan maximaal 8 deelnemers te denken.

Als degenen, die al eerder hebben aangegeven, graag deel te willen nemen, zich hier ook even aanmelden, dan kunnen ze op de lijst worden gezet.

Als er gelijk ook wordt aangegeven, aan wat voor werkzaamheden wordt gedacht, kunnen we de haalbaarheid daarvan bekijken en rekening houden met b.v. de aanwezigheid van gereedschap.

Onderdelen etc moet je zelf meebrengen. En uiteraard moet Rutger niet blijven zitten met een voorraad gebruikte olie e.d.

Deze 8 is ook echt het maximum waaraan je kan sleutelen, heb je niets te sleutel maar wil je langskomen voor de gezelligheid en de koffie dan ben je natuurlijk gewoon welkom.

 

 

 

 

 

Wie komen er om te sleutelen:

 

1: broeren79

2: v4 rosso

3: marlboros

4: Very Fast Relaxin

5: thedude

6: richard800

7: atm2548

8:

 

 

Wie komen er voor de koffie/ thee en brengen iets lekkers mee:

 

1: Flamejob

2: vroembert :P

3: wubbes

4: picaroon

5: pol

 

 

Op de reservebank:

 

1:

2:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Count me in! even mijn standby dienst verzetten, maar dat moet geen probleem zijn. Ik wil graag een kleine beurt inclusief ketting/tandwiel set en als de echt handige mensen even naar mijn voorvork kunnen kijken (bij hevig aanremmen hoor ik ondanks het recent vervangen van mijn balhoofdlager nog steeds een tik).

 

Dat zijn wat mij betreft de essentials. als iemand zegt: heb je daar aan gedacht nu hij toch open ligt, hou ik me aanbevolen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Count me in! even mijn standby dienst verzetten, maar dat moet geen probleem zijn. Ik wil graag een kleine beurt inclusief ketting/tandwiel set en als de echt handige mensen even naar mijn voorvork kunnen kijken (bij hevig aanremmen hoor ik ondanks het recent vervangen van mijn balhoofdlager nog steeds een tik).

 

Dat zijn wat mij betreft de essentials. als iemand zegt: heb je daar aan gedacht nu hij toch open ligt, hou ik me aanbevolen.

 

 

Ik zet je op de lijst.

 

 

Vwb. het balhoofd lager. Als die net vervangen is dan gebeurt het nog wel dat er wat speling komt door het zetten van de lagers.

Je kan kijken of je de grote bout bovenop iets strakker kan zetten. Als dit niet kan dan is er iets anders aan de hand.

Als je ze weer een keer wilt vervangen dan zou ik er gelijk conische inzetten. Dan ben je van alles af.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha die Rutger!

 

Er is bij mij nu even niets te sleutelen, maar dat bakkie thee kom ik graag halen.

Kan ik je ook vertellen over de vorderingen van het project waar ik momenteel mee vreemd ga... het brikkie CB uit 1977 ;)

 

Groeten Heidy

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien


×
×
  • Nieuwe aanmaken...