Ga naar inhoud

Sleuteldag?


vroembert
 Delen

Aanbevolen berichten

Hey Rutger.. deel mij ook maar in hoor..

Ik moet alleen ff kijken welke en hoe ik div. spullen mee ga nemen, zoals verwacht word dat afgetapte olie retour genomen moeten worden.

Wat ik graag gedaan zou willen hebben aan de ViFFeR als dat mogelijk is, is een grotebeurt inclusief ketting en tandwielen.

Ook heb ik last bij flink wat remmen en bochten werk van ''gekraak'' ergens voorin..misschien mijn balhoofdlager?

Ik vind dat de vering aan de achterkant ook best slapjes is, misschien dat die ook op is, hoewel ik van meerder personen gehoord heb dat de achtervering van een VFR (standaard) best slapjes is. klopt dat?

Waar ook best een kijkje naar genomen mag worden is waar Martien ook last van heeft,... namelijk van een "aan / uit"reactie bij gas geven en loslaten bij lage snelheden/toerentallen.

 

Is dit teveel om gedaan teworden,of is het wel tedoen?

 

Gr Ruud

 

 

Volgens mij zij dat allemaal dingen die best te doen zijn.

Let er alleen wel op dat je zelf alle spullen voor een grote beurt mee moet nemen.

Ik stel alleen ruimte, koffie en gereedschap beschikbaar.

 

 

p.s. alles is weer bijgewerkt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 242
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik zal zoveel mogelijk als kan meenemen...hoewel ik nog niet weet wat allemaal gedaan worden bij een grote beurt.. :scratchchin:

 

maar daar ben ik tegen die tijd wel achter. :yes:

aangepast door MarlBoros
Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi, vfr broeders:) ik ga ook maar eens even langs piepen op de vfr dag. graag zou ik ook het een en ander doen aan mijn nieuwe fiets als er nog plek is. en anders kom ik gewoon even langs wippen met koek en malt bier. :beer:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi, vfr broeders:) ik ga ook maar eens even langs piepen op de vfr dag. graag zou ik ook het een en ander doen aan mijn nieuwe fiets als er nog plek is. en anders kom ik gewoon even langs wippen met koek en malt bier. :beer:

 

 

Ik weet niet wat je allemaal wilt doen, maar daar ben je tegen die tijd zelf wel achter. :P

Ik zet je er bij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo luitjes,

 

Als er nog plek is wil ik ook wel komen.

Ik zou graag de voorvorkolie willen vervangen en de vering/demping afstellen en verder kennis opdoen van de andere werkzaamheden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij zij dat allemaal dingen die best te doen zijn.

Let er alleen wel op dat je zelf alle spullen voor een grote beurt mee moet nemen.

Ik stel alleen ruimte, koffie en gereedschap beschikbaar.

 

 

p.s. alles is weer bijgewerkt.

 

 

Kom ik nou alleen voor de koffie, of moet ik mijn bus met gereedschap ook meenemen :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kom ik nou alleen voor de koffie, of moet ik mijn bus met gereedschap ook meenemen :P

 

 

heheheh, ik moest je erbij zetten maar wist even niet waar. :P

Maare, als je nou met je bus vol gereedschap komt dan zet ik de koffie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi heren,

 

Helaas kan ik (tot nu toe) 11 oktober niet. Mocht dat wijzigen dan kom ik erg graag. Wil olie, filters, remblokken, remolie en koppelingsvloeistof vervangen.

Als er dan nog tijd over is wil ik hem ook wel checken op afstelling. Staat misschien toch wat rijk (of anders heeft VFRikus gelijk en zit er ergens een lekje in de uitlaat).

 

Dusss: zet me maar op 'onder voorbehoud'

 

Groetjes,

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi heren,

 

Helaas kan ik (tot nu toe) 11 oktober niet. Mocht dat wijzigen dan kom ik erg graag. Wil olie, filters, remblokken, remolie en koppelingsvloeistof vervangen.

Als er dan nog tijd over is wil ik hem ook wel checken op afstelling. Staat misschien toch wat rijk (of anders heeft VFRikus gelijk en zit er ergens een lekje in de uitlaat).

 

Dusss: zet me maar op 'onder voorbehoud'

 

Groetjes,

Ron

 

 

Zoals mover al zegt is bij mij de garage vol.

Ik zet je als 1e reserve op de lijst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

O jee, een tijdje niet op de site geweest en er wordt een sleuteldag georganiseerd.

Wil graag komen. Kan ik nog als tweede reserve? Bij deze wil ik me ook al opgeven voor een sleuteldag in het westen van het land, als deze er al ooit mocht komen.

groeten,

 

Pol

 

bijlage: fam van Pol en Pol op vakantie op......post-1384-1219392807_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien


×
×
  • Nieuwe aanmaken...