Ga naar inhoud

.


vfrnold
 Delen

Aanbevolen berichten

Kijk even in een WPH dat je ook hier ergens kunt vinden, daar staat het in maar het zegt eigenlijk totaal nix !!!

 

Als je het goed wilt doen boor je in elke uitlaatbocht een gaatje en last er een moertje op waarna je hem laat afstellen bij een motorboer die hiervoor de apparatuur heeft.

Doe je dit niet dan heb je altijd een gemiddelde van 4 carbs en weet je nooit welke carb goed of slecht staat afgesteld.

 

Je carbs zullen nu ook gesynct moeten worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je het goed wilt doen boor je in elke uitlaatbocht een gaatje en last er een moertje op waarna je hem laat afstellen bij een motorboer die hiervoor de apparatuur heeft.

Doe je dit niet dan heb je altijd een gemiddelde van 4 carbs en weet je nooit welke carb goed of slecht staat afgesteld.

Je carbs zullen nu ook gesynct moeten worden.

Joh!

 

IVM mogelijke vervanging uitlaat . . . tell me more!

Kunnen er in die moertjes dan sensoren tijdelijk gemonteerd worden o.i.d. ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Joh!

 

IVM mogelijke vervanging uitlaat . . . tell me more!

Kunnen er in die moertjes dan sensoren tijdelijk gemonteerd worden o.i.d. ?

 

 

Eey Bully kijk even in de Dynotopics. Eigenlijk heel eenvoudig. Als je het luchtmengsel aan de uitlaat meet weet je nooit welke carb goed staat.

Door gaatjes in de uitlaatbochten te boren kun je met de sensor elke carb afzonderlijk goed afstellen waardoor je voorkomt dat ze te rijk of arm staan.

 

007%20uitlaatbochten.JPG

 

008%20uitlaatbochten.JPG

aangepast door VcheFR
Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...