Ga naar inhoud

,


vfrnold
 Delen

Aanbevolen berichten

Volgens mij ga je wel problemen krijgen. Er is met een en ander (tegendruk etc) vast en zeker rekening gehouden met het feit dat er 4 gaten zitten waar de lucht door gaat.

 

Als jij die 4 gaten gaat halveren krijg je veel meer tegenstand. Alle uitlaatgassen moeten door die 2 gaten waar ze eerst door 4 gingen. Je zou de gaten moeten vergroten en krijgt dan (denk ik) ook nog weer extra geluid. Ik hoop dat je dit kunt oplossen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk voor die compensatie eens naar mijn projectje (meer geluid uit originele dempers V-tec).

Hier heb ik de pijpjes van 22mm vervangen voor een paar van 35mm.

Ik heb ze alleen niet terug laten lopen in de middelste kamer maar dat kan evt. ook wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb de afstelling aangepast , de schokdemper in het frame 4 mm vehoogt en de voorvork 8 mm laten zakken

 

wat gaaf zeg!!!!!! zoals je misschien gezien hebt ben ik ook aan het uitzoeken hoe ik dit voor elkaar kan krijgen!

zou je mij kunnen vertellen hoe je de achterkant verhoogt hebt en de voorkant verlaagd??

en (naast een demper van een vfr 800) wat heb je nog moeten doen om het passend te krijgen??

ik heb zoveel vragen, woon je toevallig een beetje in de buurt van zaandam/vlakbij amsterdam?

anders wil ik het wel eens in het echt bewonderen als je dat goed vindt!!!

echt super cool!!!! :worshippy::respect:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo marcel

 

 

woon in almere

 

je mag altijd een keer langs komen om hem te bewonderen, en dan kun je alle gragen stellen.

 

cool thanks!!!!

almere is best te doen!! wat doe je zaterdag? :pompom::pompom::pompom::pompom::pompom::pompom::pompom::pompom::pompom::pompom:

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb de afstelling aangepast , de schokdemper in het frame 4 mm vehoogt en de voorvork 8 mm laten zakken

 

 

:respect: voor je project! Je moet toch wel errug handig zijn denk ik om dit te fixen? of passen de bochten van de Vtec zo op de collector van een RC36II?

Moet eerlijk zeggen zo vanaf foto's dat ik het niet zo erg mooi vind; is alsof je een straaljager in z'n kont kijkt. Maar ieder z'n ding natuurlijk; je weet zeker dat er geen 2e vfr zo als de jouwe rond rijdt.

 

Wat de veerafstellingen betreft ben ik benieuwd wat de gevolgen zijn. Totaal 12mm verschil tov orgineel is behoorlijk wat. hij staat behoorlijk op zijn neus wat het sturen wel erg direct maakt. (zef ooit de voorkant van m'n rc36 4 mm laten zakken en vond dat al heftig in het stuurgedrag verschillen) Wellicht kun je nog een aangepaste achterdemper of veer laten maken die beter bij de huidige setting past. Hyperpro moet je daar zeker bij kunnen helpen als je dat zou willen.

 

Zoals gezegd: respect voor de knutselarij en wil hem natuurlijk graag een keer in het echie bewonderen tijdens een ritje ofzo.

 

Groetjes,

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

respect vfrnold, knap staaltje werk.

wel vreemd om ze op zijn kant te zien maar wel origineel.

 

mocht het allemaal bij mij ook lukken dan zat ik te denken aan deze dempers.........

standaard voor een cbr maar toch ook leuk

originele pijp van de 600RR is net een stofzuiger, zal je nog wel wat mee moeten doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

originele pijp van de 600RR is net een stofzuiger, zal je nog wel wat mee moeten doen.

 

als dat hem zou worden, dan moet er zeker wat aan gedaan worden. volgens mij niet zo heel moeilijk (iemand een idee?)

maar bedankt voor het advies!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...