Ga naar inhoud

werkplaatshandboek


Gast MartijnP
 Delen

Aanbevolen berichten

Gast MartijnP

Hallo, net nieuw op het forum en ik ben narstig op zoek naar een werkplaatshandboek (liefst Nederlands). Iemand enig idee waar ik die kan krijgen? Digitaal zou geen probleem zijn (mag van de baas printen...denk ik :rolleyes: )

 

Reden van de vraag: de vfr doet het niet meer :angry: hoop de accu maar lees hier zoveel over de SR dat ik vrees heb...Maargoed eerst dat boek voordat ik ergens aan ga draaien!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

De metingen kan je wel zonder boek doen. Wellicht dat iemand je hier een digitaal boek kan bezorgen.

VFRikus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast MartijnP

heb de link doorgekeken: er staat een service manual op die wel handig is, maar die is wel in het Engels. Neem toch aan dat ook nederlandse dealers werkboeken kregen hoe ze de vfr's moesten oplappen? ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

NL talige zijn zeldzaam als ze al zijn uitgegeven. De meeste zijn Engels of Duitstalig. Misschien dat je via een van de 2e hands sites iets kunt vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Peters heeft een Nederlandstalige uitgegeven. Ik heb hem echter alleen maar op papier (lees origineel gekocht en zelf vol zwarte vegen gemaakt :D )

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb de link doorgekeken: er staat een service manual op die wel handig is, maar die is wel in het Engels. Neem toch aan dat ook nederlandse dealers werkboeken kregen hoe ze de vfr's moesten oplappen? ^_^

 

Met dat handje vol Engelse woorden die ze mij ooit lang geleden hebben geleerd op school red ik het ook, mag toch niet zo'n probleem zijn? En verder heb je het forum ook nog tot je beschikking!

VFRikus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo, net nieuw op het forum en ik ben narstig op zoek naar een werkplaatshandboek (liefst Nederlands). Iemand enig idee waar ik die kan krijgen? Digitaal zou geen probleem zijn (mag van de baas printen...denk ik :rolleyes: )

 

Reden van de vraag: de vfr doet het niet meer :angry: hoop de accu maar lees hier zoveel over de SR dat ik vrees heb...Maargoed eerst dat boek voordat ik ergens aan ga draaien!!

jij moet dat boek van peters zien te krijgen! duidelijk boek ,dat zal heus wel ergens te vinden zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...