Ga naar inhoud

Vraagbaak Installatie problemen PRO-OILER 2009/2011


VFRemco
 Delen

Aanbevolen berichten

Even een vraag van mijn zijde voor lezers van dit topic:

 

Sinds afgelopen week valt mijn PO constant uit tijdens het rijden, en/of restart erg vaak. Klinkt als los contact ergens, maar kon het zo 123 niet vinden. Dat wordt dus met fijne kam zoeken :(

Heeft iemand toevallig hetzelfde gehad / zwak punt geconstateerd in bijv de junction box/print of meegeleverde zekeringhouder?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 216
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik denk dat hij zo om de kilometer of 8 - 10 even een poosje brand, zolang de PO werkt.

De afstand ligt helemaal aan je instelling. Ik gebruik 15 - 3 en dat geeft de door mij gebruikte olie minimale zooi, terwijl de ketting mooi vet is.

VFRikus

aangepast door VFRikus
Link naar reactie
Delen op andere sites

De nozzle zat volledig verstopt en die heb ik een nachtje laten weken in de Dasty en doorgeblazen. Het kettingwiel had ik kennelijk niet goed schoongemaakt en die zat nog vol met aangekoekte kettingspray. Alle olie was dus uit het rubberen tuutje van de nozzle gelopen.

same here :bugerit: . helemaal niet aan gedacht. een goede tip voor de volgende doe-het-zelver

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dan zoekt de olie een andere opening en wordt het een kliederboel

aangepast door Rob@VFR800
Quote verwijderd; je reageert op bovenstaand bericht
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeft iemand toevallig hetzelfde gehad / zwak punt geconstateerd in bijv de junction box/print of meegeleverde zekeringhouder?

Of gewoon glazen smeltzekeringen kapot. contactpunten zaten nog stevig om het glas heen, binnen/buiten goed contact. Blijkbaar toch binnen 'los', en verbreekt contact bij bepaalde trillingen. Toch een minpuntje dat de PO geen steekzekering heeft. Mss maar zelf steekzekeringhouder erop maken en in de junctionbox een bypass solderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien


×
×
  • Nieuwe aanmaken...