Ray Posted May 9, 2015 Share Posted May 9, 2015 Die handvatten zijn inderdaad wel fijn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
JanFillemJansen Posted May 11, 2015 Share Posted May 11, 2015 (edited) Ik hoop het met hemelvaart te ervaren, maar zoals het er nu uitziet word het niks met een kleintje van 6 maanden in de bak. Word gewoon te koud om te camperen. https://youtu.be/H7rf3Pu49Bs Edited May 11, 2015 by JanFillemJansen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ray Posted May 11, 2015 Share Posted May 11, 2015 Dat valt me nou weer tegen, niet eens een verborgen slot Link to comment Share on other sites More sharing options...
JanFillemJansen Posted May 12, 2015 Share Posted May 12, 2015 Neuh.. dit is practisch en betrouwbaar Origineel worden de spannen geleverd met een slotje, waarmee de klep altijd met een sleutel moet worden geopend. Resulteerd in krassen door het missen van het slot, en bij deze hoef ik hem alleen op de momenten dat het nodig is op slot te draaien. Openen kan simpel door de knop in te drukken. Is een slot van een VW Kever. Word nog wel zwart gecoat komende winter. Link to comment Share on other sites More sharing options...
JanFillemJansen Posted May 15, 2015 Share Posted May 15, 2015 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
748cc Posted May 16, 2015 Share Posted May 16, 2015 Ge wel dig !!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
albertvfrvtec Posted May 16, 2015 Share Posted May 16, 2015 Super mooi span Link to comment Share on other sites More sharing options...
Viffer Posted May 16, 2015 Share Posted May 16, 2015 Kandidaat voor de Zeelandiarun. www.zeelandiarun.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
JanFillemJansen Posted May 16, 2015 Share Posted May 16, 2015 (edited) Haha dankjewel mensen. Zeelandiarun word hem niet. zijspannen worden vaak geassocieerd met gehandicaptenruns, maar lang niet alle zijspanners zijn daar voor in. Ik heb wel ervaring met begeleiding van gehandicapten, en jaarlijks rij ik 1 run mee, en dat is www.stichtinglivelife.nl in Kampen. Dat is voor mij genoeg. Edited May 16, 2015 by JanFillemJansen Link to comment Share on other sites More sharing options...
JanFillemJansen Posted August 31 Share Posted August 31 Op 16-5-2015 om 00:03, JanFillemJansen zei: http://www.mijnalbum.nl/Foto-E88OBWJX-D.jpg inmiddels het span weer licht verbouwd 😇 Die kleine wordt morgen 12 😅 6 Link to comment Share on other sites More sharing options...
V4 Rosso Posted September 1 Share Posted September 1 Niet alleen aan het span. Heb je nog wat meer fotos van deze fraaie combinatie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
JanFillemJansen Posted September 2 Share Posted September 2 Wil ik graag, maar krijg steeds deze melding. Forums, altijd gedoe. Link to comment Share on other sites More sharing options...
V4 Rosso Posted September 3 Share Posted September 3 (edited) Is dit de Tyga kit? Ziet er goed uit! 🤩 Heb jou en deze combinatie (in oorspronkelijk uitvoering) ooit achter me aan gehad tijdens VFROC rit, heel lang geleden. Edited September 3 by V4 Rosso 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eric Posted September 4 Share Posted September 4 (edited) Op 2-9-2024 om 08:24, JFJ zei: Wil ik graag, maar krijg steeds deze melding. Forums, altijd gedoe. Er zijn 2 opties om zonder gedoe foto's te plaatsen volgens mij: 1. foto verkleinen met hulp van een online tool. Effe googelen en dan vindt je het wel. Zelfs ik kan het Of 2. lid worden van de VFROC; dan krijg je vrijwel onbeperkte mogelijkheden om bestanden te plaatsen en in te zien Edited September 4 by Eric 1 1 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts