Jump to content

zijspan aan de vfr

vfr keesie
 Share

Recommended Posts

Ik hoop het met hemelvaart te ervaren, maar zoals het er nu uitziet word het niks met een kleintje van 6 maanden in de bak. Word gewoon te koud om te camperen.

Foto-NG4R8ORC-D.jpg

https://youtu.be/H7rf3Pu49Bs

Edited by JanFillemJansen

Dat valt me nou weer tegen, niet eens een verborgen slot :(

:39:

Neuh.. dit is practisch en betrouwbaar :slotje5:

Origineel worden de spannen geleverd met een slotje, waarmee de klep altijd met een sleutel moet worden geopend.

Resulteerd in krassen door het missen van het slot, en bij deze hoef ik hem alleen op de momenten dat het nodig is op slot te draaien.

Openen kan simpel door de knop in te drukken.

Is een slot van een VW Kever. Word nog wel zwart gecoat komende winter.

Haha dankjewel mensen. Zeelandiarun word hem niet. zijspannen worden vaak geassocieerd met gehandicaptenruns, maar lang niet alle zijspanners zijn daar voor in.

Ik heb wel ervaring met begeleiding van gehandicapten, en jaarlijks rij ik 1 run mee, en dat is www.stichtinglivelife.nl in Kampen. Dat is voor mij genoeg.

Edited by JanFillemJansen

• 9 years later...

Is dit de Tyga kit? Ziet er goed uit! 🤩

Heb jou en deze combinatie (in oorspronkelijk uitvoering) ooit achter me aan gehad tijdens VFROC  rit, heel lang geleden.

Edited by V4 Rosso
  • Like 1

Op 2-9-2024 om 08:24, JFJ zei:

Wil ik graag, maar krijg steeds deze melding. Forums, altijd gedoe. 

Er zijn 2 opties om zonder gedoe foto's te plaatsen volgens mij:

1. foto verkleinen met hulp van een online tool. Effe googelen en dan vindt je het wel. Zelfs ik kan het :coolsmiley:

Of

2. lid worden van de VFROC; dan krijg je vrijwel onbeperkte mogelijkheden om bestanden te plaatsen en in te zien :1342845: 

Edited by Eric
  • Like 1
  • Thanks 1
  • Haha 2

Share

• Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

• Create New...