Ga naar inhoud

Ik twitter, jij twittert, hij/zij/het twittert....


VFRLoos
 Delen

Aanbevolen berichten

Folks,

Zo heel af en toe gaat er iets mis of de server is down waardoor het hele domein niet meer te vinden is en ook de mail niet doorkomt. Meestal is dat met een minuut of wat weer hersteld en kunnen we allemaal opgelucht ademhalen :)

Maar voor die ene keer dat het wat langer duurt, ga naar http://twitter.com/VFROC, hebben we toch een communicatiemogelijkheid en melden we wat er eventueel loos is (voorzover we dat zelf weten)

Ik zou zeggen, zet 'm bij je favo's, bladwijzers of hoe ze ook heten, je weet maar nooit ;)

 

 

Misschien overbodig, maar wat daar gepost wordt is niet te verwijderen, dus kijk uit dat je niet tot in de eeuwigheid voor Jan met de korte achternaam op het www rondcirkelt :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben zooooo schattig Eelco :)

Voor andere liefhebbers: je kunt ook gewoon de link opslaan en af en toe eens kijken. Ligt het forum eruit of zo dan plaats ik daar info, zo gauw ik wat weet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
  • 9 maanden later...

Met dat vooroordeel zat ik ook.. :rolleyes:

maar ik houd niet van vooroordelen dus: geregistreerd jawel :lol:

es kijken hoe lang ik dit :blah: volhoud

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ooit hyves genomen omdat er van ons vorig forum zonder medeweten een hyves is opgericht en ik dat in de gaten wilde houden en voordeel daarvan was dat m'n nick ook daar veilig was gesteld.

Maar daar doe ik dus ook erg weinig... eigenlijk alleen die paar "vrienden" feliciteren met de verjaardag dus ik vertik het om aan de twitter te gaan B)

Heb er zelfs al eens aan gedacht om de hyves ook maar weer op te heffen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dit jaar ontvriend door zowel Hyves en Facebook vaarwel te zeggen... Scheelt me een klap tijd, daar wordt je niet goed van... (Overigens ben ik die tijd wel weer kwijt aan dit forum en VFR rijden)...

Twitter is om te melden dat ik iets totaalzinloos of saais gedaan heb... En er zijn nog mensen die er naar luisteren ook :)

Afgelopen weekend heb ik getwittert dat ik een heel lief klein jong haasje naar een Vogelopvang heb gebracht (ze vangen daar ook wilde dieren op) en ook heb ik getwittert dat ik een Aalscholver heb laten inslapen... (Dat zijn in ieder geval geen allerdaags berichten, met dank aan de Dierenambulance Houten).

 

Arme beestje had een vergroeide vleugel, niet meer te bewegen, dus uiteindelijk zou het overlijden... Om er voor te zorgen dat er geen lange lijdensweg zou zijn hebben de dierenarts en ik besloten om het diertje te laten inslapen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat haasje en die aalscholver redden is inderdaad zinloos - Moeder Natuur zit anders in elkaar dan menigeen zit te verromantiseren, maar daarom niet minder boeiend. Maar 'saai' kan ik het niet noemen en, ik keur je actie ook niet af hoor - die roofvogel wel, die mist twee maaltijden :whistle:

Hoewel ik mij vandaag heb laten registreren bij Twitter en tevens mijn Facebook voor 95% gedempt heb vraag ik mij wel eens af of er nou wel gecommuniceerd wordt op dat soort 'forums'. Je zit zo aan je limiet aan tekens... en als ik nu niet uitkijk ben ik nu :offtopic: bezig :focuski9:

Ik houd van slap ouwehoeren, denk dat dat mijn handicap is :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...