Ga naar inhoud

Filmkes van en op de VFR


Sylvester
 Delen

Aanbevolen berichten

Hij heeft spontaan begeven is mij niet bekend dat het door de actie komt, ik denk dat ik gewoon een slechte GoPro heb meegekregen. Hopelijk lossen ze het goed op. Mooie videos heb je op je kanaal vooral die ene waar je de VFR naar de 258 trekt :pompom:

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij is de gopro 4 black vorig jaar ook spontaan overleden; ik kon even een stukje opnemen waarna hij vast liep; accu eruit was de enige manier om hem opnieuw op te starten, en dan weer even filmen waarna hij weer vastliep.

 

Onder garantie een splinternieuw (of gerefurbished) exemplaar gekregen en zelfs extra accu erbij binnen 3 weken en werkt nu nog steeds naar behoren.

 

Alleen gopro studio waarmee je ook in 4k kunt bewerken werkt volgens mij nog steeds niet met windows 10.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb gisteren ook een splinter nieuwe Gopro binnen gekregen en dat terwijl ik hem een half jaar geleden kocht voor 377 euro, en de prijs van Black Edition is inmiddels verhoogt naar 470+ euro, dus ben erg tevreden.

Je kunt van de Gopro website de nieuwste drivers downloaden, ik heb zelf Windows 10 op mijn pc geen problemen met 4K editing, wel met de flux optie, voor een of andere reden crashed Gopro studio wanneer ik de video exporteer met flux aangevinkt.



Oh en als je het nog niet hebt, ik zou een polarizer filter kopen voor de GoPro, daarmee komt protune er veel beter uit te zien en de snelheid ziet er ook natuurlijker uit.

aangepast door VFRMANIAC
Link naar reactie
Delen op andere sites

 

 

Even probeerseltje richting Bikerhotel Zur Schanze in Holtgast bij Apen net achter Leer Duitsland

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Even probeerseltje richting Bikerhotel Zur Schanze in Holtgast bij Apen net achter Leer Duitsland

Selfiesticks zijn zóóóó 1327 :D

 

Paulus_Hector_Mair_Tjost_fig2.jpg

aangepast door V4 Rosso
  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

fijne mensen die VFR rijders

 

  • Like 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...