Ga naar inhoud

Filmkes van en op de VFR


Sylvester
 Delen

Aanbevolen berichten

Thx voor de tip!

 

Ja ik had hem nu op mijn pols zitten. Ik wil de camara eigenlijk heel graag op de schokbreker monteren omdat je daarop het stabielste beeld krijft maar ik weet nog niet precies hoe ik dat voor elkaar ga krijgen.

 

Work in progress zeg maar want ik moet de juiste steun zien te vinden.

aangepast door RoelNL
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
  • 1 maand later...

nu de CT ook in USA en Canada leverbaar is krijg je van dit soort filmpjes:

 

Deze rode is overigens de enige kleur leverbaar in Canada

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Nieuw filmpje op de schokbreker gemonteerd met tyraps :yahoo:

 

Ik vind het beeld best ok.

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed beeld, alleen op het moment, dat je achter die auto zat te zigzaggen, werd ik zowat zeeziek achter de breedbeeld monitor. :357:

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Valt niet tegen ,ik had meer trilling van het beeld verwacht ,nu nog leren editen want hij was erg lang .

 

Maar met je schijf is het dik in orde.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat editen probeer ik ook alleen wil de Windows Movie Maker de .MOV bestanden niet goed pakken waardoor het editen me niet lukt. Als iemand nog tips heeft voor gratis video bewerk programma's (die niet te ingewikkeld zij) zal ik het fijn vinden om te horen want ik vind het wel jammer dat het nu niet lukt.

 

Verstuurd vanaf mijn E6653 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gebruik zelf Adobe Premiere Pro (piratenmanier)
Dacht eerst dat het wel ingewikkeld zou zijn, maar je kan het zo simpel of uitgebreid maken als je wilt

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gopro heeft een gratis te downloaden programma. Je kan ook een conversie programma gebruiken, dat je mov bestanden omzet in een voor moviemaker wel te pruimen bestandsindeling. Het programma van gopro zet filmbestanden automatisch om naar het juiste formaat. Mijn Sony mp4 bestanden worden automatisch verwerkt en zijn vervolgens prima te editen. Een snelle computer is wel handig, ik heb zelf een i5 met een wat zwaardere nvidia kaart. De videokaart doet het meeste werk. De timelapse die ik laatst van de sleuteldag heb gemaakt, bestond uit meer dan 2 uur normale video. Het renderen was in 20 minuten klaar. 90% van het werk wordt door de videokaart gedaan.

 

https://shop.gopro.com/EMEA/softwareandapp/quik-%7C-desktop/Quik-Desktop.html#

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja de Adobe heb ik ook geprobeerd, test versie, het is wel zo dat mijn computer behoorlijk te wensen overlaat mbt het bewerken etc. nou hoop ik binnenkort dus een andere computer te kunnen regelen. Een wat oudere kantoor computer(3 of 4 jaar oud), daar dan een nieuwe hardeschijf SSD + videokaart mocht het nodig zijn inderdaad, de computer die ik nu heb is denk al zo'n 12 jaar oud en trekt het eigenlijk slecht. Het omzetten van .MOV naar .MPEG4 lukt me helemaal niet ook omdat ik geen fatsoenlijk programma ervoor kan vinden. en soms kan je het wel via een site doen maar dan is het maar tot 100mb ofzo. het laatste filmpje was alleen al bijna 3gb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...