Ga naar inhoud

Filmkes van en op de VFR


Sylvester
 Delen

Aanbevolen berichten

Op 3-5-2019 om 15:52, André zei:

Een filmpje van onze reis door de Dolomieten. Op HD zetten en de muziek mag wat harder,.....
Geniet van de mooie plaatjes en het bochtenwerk van twee X VFR 800fi

 

welke camera heb je gebruikt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 5-5-2019 om 10:50, André zei:

Heb geprobeerd de VFR roffel erin te krijgen, maar windgeruis was te dominant aanwezig,..... ja vond ik wel jammer. 

 

 

Heb je met of zonder waterdichte behuizing gefilmd ?

 

mijn ervaring met de As50 is, dat met behuizing het geluid zacht is, maar zonder geruis. Beetje versterken en het kan prima als achtergrond.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 12-5-2019 om 11:18, vroembert zei:

 

 

Heb je met of zonder waterdichte behuizing gefilmd ?

 

mijn ervaring met de As50 is, dat met behuizing het geluid zacht is, maar zonder geruis. Beetje versterken en het kan prima als achtergrond.

Ik heb zonder behuizing gefilmd. Met behuizing vind ik het beeld net iets minder scherp. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

En nog een filmpje van vorige week in Duitsland. Iets minder spectaculaire uitzichten, maar ja... da's ook 700 km dichterbij.
Gefilmd met een Sony HDR 300AS. Fimpje op HD, iets Duitse muziek eronder en de VFR hoor je ook een keertje,....  

 

aangepast door André
film ingevoegd
  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

ff camera testen voor trip komende week

 

 https://youtu.be/9nZ69eR8XEY

 

[emoji965]marcel[emoji965]

 

YouTube haalt de kwaliteit wel naar beneden zie ik.

Tijd dat je via Tapatalk gewoon videootjes kan uploaden. Of t kan wel maar ik ben een dodo.

 

Opgenomen met een Alibaba dingetje overigens in zo'n koffertje met 3000 toebehoren.

 

91a2d8a098d0cffedf3c0e778fe75562.jpg&key=8f7986e1053a34d880039adbe0b5d6c5846354e4cec63ae3e7064c9b99f4876a

 

 

 O ja, ik ga door rood omdat bij dat stoplicht een motor nooit gezien wordt door de lijntjes in t asfalt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 3 maanden later...
  • 2 maanden later...
  • 1 maand later...

Weet niet of deze er al bij staat maar goed leuk verhaal

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Voor mij hoeven die filmpjes met tegen zichzelf pratende mensen niet zo, en het geduld om ruim een half uur te kijken bezit ik sowieso niet.

Maar wat voor mij geldt hoeft niet voor anderen zo te zijn, dus veel plezier:

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...