Ga naar inhoud

Tankpad welke soorten


Vtec Bob
 Delen

Aanbevolen berichten

Welke zaak heeft een uitgebreide keuze wat betreft tankpads?

Ik heb er momenteel geen, maar zou graag weten of er verschillende "looks" zijn.

 

Welke heb je zelf (foto?) :respect:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had ook ongeveer zoiets als hierboven er op zitten, was een originele van Honda, gemonteerd bij km stand 2.000. Maar net boven de pad kreeg ik toch nog lichte krasjes die nog wel weg te poetsen waren.

 

Heb toen toch maar een iets grotere gekocht;

 

186_10_05_07_11_11_35.jpg

 

Kunt er meteen een tas op vastklikken!! :)~

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had ook ongeveer zoiets als hierboven er op zitten, was een originele van Honda, gemonteerd bij km stand 2.000. Maar net boven de pad kreeg ik toch nog lichte krasjes die nog wel weg te poetsen waren.

 

Heb toen toch maar een iets grotere gekocht;

 

 

 

Kunt er meteen een tas op vastklikken!! :)~

 

:withstupid:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb er net zo'n grote tankbeschermer als Danny op zitten... Echt mooi kan ik het nog altijd niet vinden, maar praktisch is het wel! Eronder zit overigens net zoiets als die op de foto van erik64, met de naam van de motorzaak waar ik 'm gekocht heb erop.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die is idd prachtig @Tom, en beter dan die op mn ouwe pekelviffer zit :worshippy: Daarop zat een van carbon zonder beschermlaag. Toen ik hem wou vervangen omdat ie wat vaal was geworden trok ik meteen een stuk lak mee. :pompomdown: Bovendien was het hemeltjesblauw onder de tankpad door inwerking van de lijmlaag net zo prachtig midnightblue geworden als de Überposerbike. Gelukkig had de nieuwe precies dezelfde vorm dus zie je daar niks van. Plak dat ding er dus meteen goed op en zorg dat het 1ste kwaliteit is, dan hoeft ie er nooit meer af. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
Welke zaak heeft een uitgebreide keuze wat betreft tankpads?

Ik heb er momenteel geen, maar zou graag weten of er verschillende "looks" zijn.

 

Welke heb je zelf (foto?) :respect:

 

Ik heb er een van Goedhart. Niet duur, logisch want er staat dan ook Goedhart op. Maar het is een tankpad zoals een tankpad moet zijn. En dan bedoel ik dat hij dik genoeg is, links en rechts uitsparingen heeft vanwege de kromming van de tank en daardoor goed hecht, en de pad moet overal afrondingen hebben naar de tank toe waardoor er niets achter kan blijven hangen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...