Ga naar inhoud

VFR stripped


MarlBoros
 Delen

Aanbevolen berichten

Haha, neeee geen 8 jaar :shock: laten we zeggen tussen een jaartje of 2, langer dan dat zal het niet duren hoor!

 

Nogmaals bedankt voor de positieve reacties, maar ik moet wel zeggen wat VFRoem heeft gedaan is wel tegek, ik denk niet dat ik dat gauw zal overtreffen, hoewel het toch echt ook een poserfiets word als hij klaar is.

Ik kon ook wel andere fearings er op gaan zetten enzo,maar ik ben zelf gek van de RC36 lijnen, dus daar kom ik niet aan.

 

Ik heb trouwens al bericht terug van de site die Arno mijn stuurde en ze hebben de mijne niet in hun assortiment, maar als ik de originele opstuur of een bestand in JPG op ware grootte dan kunnen ze het wel maken voor me :pompom:

 

Ik ga ook even de site bekijken die Bert noemde, dat lijkt me ook wel wat.

 

Uiteraard hou ik jullie op de hoogte :yes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook wel eens de tellerplaat van de toerenteller afgehaald bij mijn VTEC, dan moet de naald met de klok mee gedraaid worden tot hij bijna terug is en dan een paar keer tikken tegen de naald, het gemiddelde van waar hij dan blijft staan moet je eigenlijk aftekenen en dan daar later de naald weer terug op monteren. NIET tegen het kleine stopnaaldje aan laten staan, dat is niet z'n nulpunt.

 

Groet Kenneth

 

enne: SUPERproject! Ben benieuwd naar het resultaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

respect voor je plannen, jij komt de winter wel door.... :respect:

 

Mail www.newtacho.de eens met de de vraag of ze voor de VFR wat willen maken. De VFR staat nog niet op hun webpage maar het is het proberen waard. Ik heb zulke platen op mijn CBR1000 ooit eens gehad. Het is materiaal is niet erg dik maar als vervanger werkt het.

wij hadden op het CBR forum ook iemand die ze zelf kon maken, en ook perfectionistisch goed. (CBR600Ton)

hij deed het ook voor anderen en diverse merken, verschillende kleurstellingen met en zonder logo, etc. etc.

Ik zou even moeten zoeken of ik nog een mailadres heb van hem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

wij hadden op het CBR forum ook iemand die ze zelf kon maken, en ook perfectionistisch goed. (CBR600Ton)

Precies, die is het! Hij heeft op M-F uitgebreid beschreven hoe hij zijn tellers zelf heeft omgebouwd. Ik kon het topic echter met geen mogelijkheid meer vinden, maar aan de hand van zijn nick was dat natuurlijk makkelijk. Kijk hier maar eens voor een zéér uitgebreide how-to, inclusief foto's:

 

Kleine verbouwing cockpit CBR 600 F :worshippy:

Link naar reactie
Delen op andere sites

that's the one!

goed opgespit Mover! :worshippy:

 

Ik heb overigens in de ledenadministratie van de andere club nog wel een mailadres uit 2007, geen idee of die nog actief is.

mocht een PB via MF niet lukken wil ik er wel een mail aan wagen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Ruud,

 

Ik heb nog het onderdeel voor je liggen waar de tellers ed in zitten (noem je dat het dashboard?). Dat heb ik ooit eens moeten vervangen.

Mag je gratis en voor niets (of tegen verzendkosten) hebben. Dan kun je daarop eventueel oefenen als je wilt. Lukt het niet, of gaat er iets kappot, dan is dat geen probleem :)

 

Groeten, Heidy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is fantastisch Heidi, je mag hem wel opsturen, dan betaal ik je wel verzendkosten.

Geef maar en seintje hoeveel je van me krijgt.

Ik stuur je nog wel even een PB met mijn adres.

 

Gr Ruud

Link naar reactie
Delen op andere sites

Okidoki

 

Mooi sleutel project !

Wat betreft de tandwiel keuze, het is verstandig om altijd een even oneven aantal tand combinatie te kiezen. Dus geen 16 om 46 of 17 om 47.

Anders loopt het ketting met de smalle binnen zijde altijd op de zelfde plaats over de tandwielen. Vooral het voortandwiel gaat dan sneller slijten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

mmmmmmhhhhh wie zou dat nou zijn? :scratchchin:

 

How to komt eraan, er zijn alleen nog verschillende dingen die gebeuren moeten,

ben namelijk redelijk wat van plan, tenminste, iets wat ik zelf nog nooit gezien heb op een VFR.

Maar tot dan (en natuurlijk als het lukt) want anders heb ik niets om te laten zien, moeten we nog even wachten.

 

Gr Ruud

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...