Ga naar inhoud

VFR stripped


MarlBoros
 Delen

Aanbevolen berichten

:respect: hoor Ruud!!

 

Heel veel plezier verder!

Uiteindelijk zullen we in Nederland weer een unieke VFR rijker zijn!.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar behalve de looks wou ik dan ook het binnenwerk van de rc 36 II vork. Kan je de boel tenminste naar wens afstellen.

Daar is niet meer aan af te stellen dan aan 36-1 vorken. Grootste verschil is de verstelbare veervoorspanning op vorken vanaf '91.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm ik zal eens kijken naar de honda poten die ik hier nog heb liggen van een cbr. Kijken wat daar aan afstelbaar is. Die veervoorspanning is alleen een paar andere doppen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar is niet meer aan af te stellen dan aan 36-1 vorken. Grootste verschil is de verstelbare veervoorspanning op vorken vanaf '91.

Vanaf '92, om precies te zijn ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt, bedankt mover.

 

vroembert, zijn dat toevallig pc31 poten? Ik zoek een setje om eens mee te experimenteren op de VFR.

 

 

Yep. Alleen de binnenpoten zijn niet helemaal meer recht. (Die hebben het circuit van Assen een keer op creatieve wijze verlaten, door met + 200 in de Ramshoek het luchtruim te kiezen :P )

Onderpoten en binnenwerk zijn nog wel goed. Wel pech dat het WP binnenwerk er niet meer is, dat er oorspronkelijk inzat, dat was prof racespul. Ik moet mijn maat waar ze van zijn maar eens vragen of hij er nog wat mee wil

aangepast door vroembert
Link naar reactie
Delen op andere sites

hey man, ziet er te gek uit.

Als ik hiervandaan iets voor je kn doen je het vooral laten weten hoor.

 

Dat rvs op je cockpit lijkt me ook geen enkel prbleem, 90% van de tijd rijdt je op de gok en met het verkeer mee dus dan heb je de teller ook niet nodig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De teller blijft prima zichtbaar met rvs er omheen. Ik heb een navigon navigatiesysteem met een geborsteld rvs frontje en daar heb ik prima beeld mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Momenteel is het even wachten tot de spullen klaar zijn.

 

De Tellers zijn al onderweg terug,dus als het mee zit heb ik ze voor het einde van de maand er op, dus nieuwe piccies :yes:

 

Rvs plaat ligt al bij de plaatwerker en word nog uitgesneden.

 

@t Rutger, I know were to find you ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van de 'ervarings deskundige'...:

Voorwiel RC36-II met schijven passen direct in de RC36-I.

Geen aanpassingen nodig aan je remklauwen e.d.

 

Voorvork RC36-II past inderdaad ook direct in de I, maar dan zou ik eerder een upside down voorvork monteren...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan hier de foto's van de tellers.

 

los uit de verpakking

110tellerplatenklaar.jpg

 

en hier heb ik ze op de unit gemonteerd, nu rest mij alleen 1 beslissing.

Misschien dat jullie mij een doorslag kunnen geven,ik heb er namelijk 1 met rode wijzer gemaakt en 1 met zwarte wijzer (toerenteller en kmteller)

Mijn vriendin vind zwart mooier, ik rood, wat is jullie mening?

 

Wijzers zwart

24gemoneerdetellerszwar.jpg

 

 

 

 

wijzer Rood

24gemoneerdetellersrood.jpg

aangepast door MarlBoros
Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...