Ga naar inhoud

Spiegelbevestiging VFR '97


VFRobit
 Delen

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ben mijn VFR aan het voorbereiden voor het opnieuw laten spuiten. Ben nieuw in de VFR wereld en moet een hoop leren door het zelf te doen.

Nu dacht ik de spiegels mee te laten spuiten en wou de rubberen hoesjes verwijderen. Dit ging niet echt makkelijk dus draaide ik de voet los en wilde de spiegel los maken van de voet.

Moest de voet iets uit elkaar buigen en toen knapte die in 2 stukken.

 

Is er bij iemand bekend of je die ook los kan bestellen?

 

Een onervaren VFR klusser,

Tibor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Tibor,

 

Ik heb bij mijn spiegels ook de rubbers verwijdert en ze daarna gespoten. Ik heb ze daarvoor volledig van de motor afgehaald.

Het is me niet helemaal duidelijk wat jij bedoeld met dat je de voet iets moest buigen.

 

Bedoel je het scharnierpunt?

 

Heb je misschien een foto ter verduidelijking?

aangepast door ral
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb er nog twee in de aanbieding. Die zijn welliswaar voor een 800, maar misschien passen ze ook wel op een 750

Ja, die zijn hetzelfde.

 

Tibor: je kunt er ook meteen de spiegels van het model 2000-2001 op zetten (de zogenaamde "Y2K-spiegels"). Bij David Silver Spares ben je dan voor 75 Pond klaar (exclusief verzendkosten):

 

http://www.davidsilverspares.co.uk/parts/part_23852

 

VFR800%20MIRRORS_large.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heren bedankt voor het aanbod, maar heb de spiegel net 2 dagen binnen.

Had ze speciaal besteld om ze te laten spuiten aangezien mijn eigen niet zo mooi meer waren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...