Ga naar inhoud

Teus fixt zijn kuip


Teus
 Delen

Aanbevolen berichten

  • 3 weken later...
  • Reacties 89
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

ben al hier en daar begonnen met de vullen. ik ben geen enkel weekend thuis, maar zaterdag doe ik toch wel een halve dag verder. aan de tank en kop moet ik nog beginnen.

 

het wordt een beetje een kleurboek. maar als ik voel met mijn nagel is alles vlak :yes:

DSC07681.JPG

 

DSC07682.JPG

Link naar reactie
Delen op andere sites

oja, hoe krijg ik de lijm van de stickers weg?

 

Lijmresten gaan ook weg met lampen olie. Werkt ook goed met teerstrepen die je wel eens hebt als je over vers asfalt hebt gereden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ligt helemaal aan de soort lijm. Ooit had ik een keer lijm resten op een voorruit zitten die er met thinner en wasbenzine niet af gingen.

Uiteindelijk lukte het met?........................................water :wall:

VFRikus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Teus,

Ik heb bewondering voor je noeste arbeid. Je bent ondanks weinig tijd een hoop werk aan het verzetten. Ik zou zeggen: houd de moed er in! Lijmresten al weg? Ben benieuwd naar je verdere ervaringen. Ik heb in mijn vrije tijd ook een hoop geschuurd; niet aan motos, maar aan bootjes. Als het dan weer in de lak zat; was ik altijd blij dat ik al die uren voorbereidend werk gedaan had. Succes en ik ben benieuwd naar het verdere verloop van je opknapproject.

Bas

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt voor de moed, want het moet een beetje vooruit gaan. ik moet nog altijd kijken voor een nieuwe onderkuip enzo... zaterdag ga ik langs bij carrossier om de kleur vast te leggen. misschien eens een draadje openen daarover!

tijdens de week heb ik veel tijd maar ben ik op mijn eigen appartement, enkel in de weekends bij mijn ouders heb ik plaats om verder te werken. maar ik denk dat ik volgende week wat verderwerk in een bergruimte van dit huis, weg van de blikken van de andere bewoners :closedeyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

moeilijkste stuk grofweg gereconstrueerd. enorm prutswerk om te gokken hoe je dit goed krijgt. mijn linkerkuip en rechterkuip verschillen dan nog eens in vorm.

eerst zien of het netjes aansluit bij de rest van de kuip, dan veel schuren en plakken.

 

dsc07695.jpg

 

volgende week dit proberen te fixen. ik overweeg om dit stuk gewoon opnieuw te kopen, geen idee of dit werkt want dit stuk van de kuip ziet meer af dan een gewoon zijpaneel. nuja, eigenlijk was 2/3 van mijn kuip total loss :unsure:

 

dsc07693.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

linkerkuip bijna klaar. goed gelukt om de punt (2 posts geleden) te reconstrueren en die past goed op het aansluitende stuk kuip. dat verdient een biertje :)

morgen plamuren en de rechtertopkuip proberen te doen. misschien raak ik deze week nog zelfs bij de carrossier voor een eerste inspectie

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien


×
×
  • Nieuwe aanmaken...