Ga naar inhoud

Vertraging op knippers?


 Delen

Aanbevolen berichten

Met behulp van de foto's in dit topic gistermiddag de schakelaar ook even opgemaakt om te constateren dat de contactpuntjes ( kleine krengen trouwens ) bruin waren van de corrosie. Licht vijltje erover gehaald en ingespoten met WD40. Boel weer inschroeven en monteren. Knippert weer als nieuw!

 

Wat een priegelwerk trouwens. Unit eraf. Open. Uitschroeven inschroeven en weer terug monteren is meer weer dan het echte schoonmaken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan haal ze maar weer opnieuw uit elkaar want WD40 is niet geschikt, misschien voor schoonmaken maar om te beschermen moet je zuurvrije vaseline gebruiken.

WD40 is geen kruiploie, geen contactspray, geen smeermiddel maar doet een poging van alles een beetje te zijn.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 maanden later...

Hier ook zo'n VFR met vertraagt inschakelen als ongewenste optie op de knipperlichten. Herkenbaar verhaal, tijdje rijden en paar keer geknipperd te hebben gaat het beter, maar vers uit de stal duurt het soms tot 5 sec (naar mijn gevoel) tussen de 1ste en de 2de knipper.

Mijn buikgevoel zou het relais verdacht hebben, maar de zoekopdracht hier vertelt nu toch dat ik best maar eerst eens aan dat stuur begin.

Best wel handig zo'n forum vol lotgenoten ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...