Ga naar inhoud

Sleuteldag 10 april Delft 2010


Veefer
 Delen

Aanbevolen berichten

Eeeh...was jij dat lekkere ding met dat haar tot op de schouders dan? :P

JA!

 

Tot op de schouders is wat overdreven, maar zeker over de oortjes. th_LiebSmilie-Headbanger-mit-Gitarre.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 162
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Eeeh...was jij dat lekkere ding met dat haar tot op de schouders dan? :P

 

 

Willen boertjes en syohoro misschien een beetje een prive-ruimte in delft?? :schater:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is te regelen :1210:

 

het weer ziet er goed uit, de hamburgers liggen al in de vriezer, de koffie (of thee) staat klaar. Reden genoeg dus om langs te komen.

 

Ben benieuwd wie er allemaal langskomt. Heb er zo'n ongeveer 17 geteld. :ole:

Link naar reactie
Delen op andere sites

het zit niet mee mensen, ik kom om in het werk en ga het niet redden zaterdag.

ik baal ervan, want het is te leuk om te missen en het onderhoud blijft nu even liggen terwijl het eigenlijk wel nodig wordt.

 

binnenkort nog wel een ander sleuteldagje elders, maar die hebben geen kettingpons. :closedeyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb een soldeerboutje met kleine punt. Wil ik wel meenemen voor je....

nogmaals bedankt voor de aangeboden hulp, maar die kan je dus wat mij betreft thuislaten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

binnenkort nog wel een ander sleuteldagje elders, maar die hebben geen kettingpons. :closedeyes:

 

Dat moet toch te regelen zijn?

VFRikus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vooralsnog kom ik 's middags aanwaaien. Nog zonder VFR, dus geen geklus, maar wel even gezelligheid brengen en halen! Moet eerst wel ff met de oudste naar het voetbalveld. Zal er rond 13.00 à 14.00 uur zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou de keerringen en olie heb ik net opgehaald dus ik heb morgen mooi wat te sleutelen. Iemand nog enige aanwijzingen welk gereedschap ik nodig heb? Dan kan ik dat straks bij elkaar pakken...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou opzich misschien de sv's wel willen syncen. Heb alleen geen idee hoe dat moet, dus hulp en gereedschap zijn heel erg welkom.

 

Grtz,

 

Eelco

 

 

Normaal had ik wel langs gekomen met de Carbtune alleen dit weekend gaat het niet lukken. Veel plezier voor diegen die wel gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou opzich misschien de sv's wel willen syncen. Heb alleen geen idee hoe dat moet, dus hulp en gereedschap zijn heel erg welkom.

 

Grtz,

 

Eelco

 

 

Mocht morgen niet lukken, dan heb je de 17e bij Rikus nog een kans.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Boertjes heeft een van onze Garmin's gekocht en die komen we morgen even brengen. Even met de auto op de koffie dus...

 

Groetjes HansM & Miss_Jline

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien


×
×
  • Nieuwe aanmaken...