Ga naar inhoud

Log in om dit te volgen  
Ray

NAKS

Aanbevolen berichten

Mijn NAKS heeft een beetje kuren dus die zal denk ik vervangen moeten worden.

Ik heb een beetje gezocht en een coulanceregeling is voor zover ik gevonden heb alleen voor de eerste eigenaar.

Maar da de vraag, wat is wijsheid?

Kijken welke rammelt of meteen allebei vervangen?

Of zijn er hier nog mensen die ervaring hebben met de coulanceregeling van Honda want goed 40k vind ik wel snel voor een NAKS.

Die dingen zijn volgens mij niet na te stellen of toch stiekem wel?

aangepast door VFRLoos
topicomschrijving erbij gezet, voor de duidelijkheid

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites
 

Wat is dat precies?

Ik heb de zoekfuntie gebruikt maar die hielp mij niet :scratchchin:

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites
 

NAKS = Nokken As Ketting Spanner

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites
 

Thanks, die kon ik eigenlijk alleen nog maar als distributiekettingspanner, toch weer wat geleerd.

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites
 
Mijn NAKS heeft een beetje kuren dus die zal denk ik vervangen moeten worden.

Ik heb een beetje gezocht en een coulanceregeling is voor zover ik gevonden heb alleen voor de eerste eigenaar.

Maar da de vraag, wat is wijsheid?

Kijken welke rammelt of meteen allebei vervangen?

Of zijn er hier nog mensen die ervaring hebben met de coulanceregeling van Honda want goed 40k vind ik wel snel voor een NAKS.

Die dingen zijn volgens mij niet na te stellen of toch stiekem wel?

 

Hoi,

 

Er is wel wat te stellen in de veervoorspanning, is lastig maar te doen, bij mij was dat (voorlopig) afdoende.

Zie draadje "Tik in Vtec blok".

 

Vrgr Newie

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites
 

Ik zou het gewoon eens bij een Honda-dealer gaan vragen... Nee heb je en ja kun je krijgen, toch?

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites
 

Punt 1 heb ik teveel slechte ervaringen met dealers, gelukkig niet allemaal zelf maar de punten waarop mijn vertrouwen in de dealers tot het nulpunt gedaald is zijn geen internet spookverhalen.

Punt 2 probeer ik ook zoveel mogelijk goed spul voor een nette prijs via het internet te kopen (Bij David Silver is het dus een stuk prettiger shoppen) maar dan moet je ook niet de dealers met de vragen lastig vallen als ze toch niets aan je verdienen.

Heb niet alleen problemen met de NAKS maar naar aanleiding van het thermostaat draadje heb ik eens de temperatuur in de gaten gehouden en moet dus ook een nieuwe thermostaat hebben, remblokken voor (links en rechts) en nog even de lagers controleren anders ook nieuwe wiellagers.

Kortom... ik kan weer genoeg besparen door even over de grens te shoppen bij onze westerburen.

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites
 

België? Is dat goedkoper dan Duitsland?

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites
 
België? Is dat goedkoper dan Duitsland?

 

Waar zie jij iets van België?

David Silver zit in Engeland en door de huidige koers van de pond scheelt dat genoeg.

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites
 
België? Is dat goedkoper dan Duitsland?

Dat zijn onze zuiderburen Kars :)

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites
 

Als je reservebelg bent en in maasbracht woont niet :)

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites
 

Je moet toch wat minder in het whisky topic rondhangen B)

 

Kunnen we weer on-topic verder want ik heb liever reacties/advies over de NAKS dan een discussie over topografie.

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites
 

IK denk dat ik voor de veiligheid maar 2 nieuwe spanner ga aanschaffen.

Moet binnenkort toch de kleppen controleren (en evt. stellen) dus dan ligt de boel toch uit elkaar.

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites
 
Log in om dit te volgen  

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien