Ga naar inhoud

Defect ventiel?


 Delen

Aanbevolen berichten

barbaar

 

:angry: Eind November nog een ritje gemaakt, daarna vanaf half december tot eind februari een ijslaag voor de deur, waardoor motorrijden wel erg avontuurlijk werd. Nu rij ik weer. :w

Aangezien ik voor de lol op de motor zit, sla ik dagen met veel regen, of andere ongein over.

 

Maar veel motorrijders zetten hem toch wel een maandje of 4 stil en als een bandenboer durft te beweren, dat zo'n periode al teveel is voor een band, dan moet hij of weer terug naar school, of hij deugt niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmmm, oke het lijkt me duidelijk. Ik ga zaterdag mijn motor ophalen en nog eens een goed gesprek aangaan met de beste man :wacko:

 

Als er verder geen kosten aan zitten heb ik geen zin in stampij maken, dat is slecht voor de bloeddruk. Als dat wel zo is wordt het een gezellig half uurtje... Als klant is het voor mij iig over daar.

 

Bedankt voor de reacties.

 

Groeten, Heidy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha. Ik was een tijdje geleden bij een motorzaak waar ze van die knipperlicht modules verkochten. De eigenaar van die zaak wilde mij er niet 1 verkopen omdat het te ingewikkeld zou zijn voor een meisje om het erin te zetten. Tegenwoordig bestel ik zo'n beetje alles via internet (ook gedaan voor diezelfde module die overigens prima werkt nu). Heb je dat gedoe ook niet meer :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha. Ik was een tijdje geleden bij een motorzaak waar ze van die knipperlicht modules verkochten. De eigenaar van die zaak wilde mij er niet 1 verkopen omdat het te ingewikkeld zou zijn voor een meisje om het erin te zetten. Tegenwoordig bestel ik zo'n beetje alles via internet (ook gedaan voor diezelfde module die overigens prima werkt nu). Heb je dat gedoe ook niet meer :)

Ik heb dat soort discussies ook wel eens met klanten, maar ik zal nooit weigeren iets te verkopen, en alleen zeggen dat iets lastig te installeren is. Er zijn bepaalde knipperlichtmodules die ik zelf ook niet zal inbouwen bij sommige types motoren, dus die zal ik ook niet snel zonder uitleg meegeven. De opmerking "dat het te ingewikkeld is voor een meisje" zal ik nooit maken. Ik krijg hier enkele dames over de vloer die meer van motortechniek weten dan ik............

Link naar reactie
Delen op andere sites

:offtopic:

Is wel heel ouderwets, iets technisch niet aan een vrouw willen verkopen. Mijn vriendin had laatst net zoiets bij een electro-onderdelen zaakje. Gast wou niet verkopen omdat het moeilijke dingen waren voorop het lichtnet en hij niet wou dat een vrouw zich zou electrocuteren of iets. Week later zou hij op cursus bepaald electrisch systeem moeten leren aansluiten. En wat denkje, mijn vriendin zou hem les moeten geven. Heeft hem verteld dat ze eigenlijk geen les mag geven aan oude a-technische mannetjes, omdat die zichzelf en anderen ermee kunnen bezeren. Hij heeft zich zo diep verontschuldigt dat hij bijna onder het vloerkleed verdween.

:focuski9:

 

Ik zou ook zeker eens rond gaan kijken naar een ander adress om in het vervolg zaken te doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor mij weer een bevestiging om gewoon lekker bij de oude vertrouwde rechte rubberen ventielen te blijven i.p.v die haakse zooi.

Dat moet je zelf weten, maar als ik je vertel dat ik de afgelopen 3 jaar slechts 2 keer problemen met een haaks ventiel ben tegengekomen, en vele tientallen keren met een rubber ventiel zou dat je toch te denken moeten geven.

Een metalen haaks ventiel slijt niet, een rubber ventiel wel.

Een metalen haaks ventiel hoeft nooit vervangen te worden, een rubber ventiel minimaal ofwel elke tweede bandenwissel, ofwel 5 jaar ofwel 25.000km (wat het eerste komt).

Voor beiden geldt dat je ze goed moet monteren......

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...