Ga naar inhoud

Nieuwe Nikko high mount demper!!


Ajai
 Delen

Aanbevolen berichten

Gisteren opgehaald en vanmorgen gemonteerd, klinkt zeer fraai en de looks zijn ook dik in orde!!

 

Denk trouwens dat ik de duostepjes er toch maar afhaal. Weet iemand toevallig ook of er een speciaal onderdeel geleverd word om je helmslot in te bevestigen als je de linker duostep eraf haalt? Of moet je dan gewoon de duostep afzagen?

post-4070-1270072549.jpg

post-4070-1270072560.jpg

aangepast door Ajai
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe het zit met het linker stepje weet ik niet, maar ik weet wel dat dit een mooie uitlaat is... Heel erg mooi hoe hij de lijn van het "kontje" volgt. Dat zie je wel eens anders met aftermarket dempers!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben er stom toevallig aan gekomen, had zelf nog nooit van dit merk gehoord. Wilde heel graag een mooie high mount, maar bij de meeste high mounts begint de demper pas voorbij de duo-steun, waardoor hij zowat achter de motor uitsteekt wat ik dan weer geen gezicht vind.

Zag een VFR te koop met een normaal gepositioneerde laser erop, heb die jongen benaderd of hij die laser ook los verkocht. Dat deed hij niet, want hij was totaal geen sleutelaar en hij wilde er dus verder niet aan gaan rommelen. Maar deze Nikko had hij zelf nieuw gekocht, maar nog niet gemonteerd omdat hij dus niet zo'n sleutelaar is en ondertussen besloten dat hij toch liever naked rijdt. Dus vandaar dat hij mij vertelde dat hij nog wel een high mount Nikko had liggen, nieuw in plastic.

En zo geschiedde...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ziet er strak uit! En even een vraagje over highmount uitlaten.... Krijg je van zo'n ding last als je achterop zit...? Lijkt me lastig afstappen als je vast zit gebrand aan de uitlaat... :o

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik rij er al jaren mee rond, maar dan op een RC36II. Mooie uitlaat, alleen de ophang beugel is wat onder de maat, wat resulteerd in een wat smallere achterband als je pech hebt.

 

post-725-1270123550.jpg

post-725-1270123793.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank U, dank U!!

 

Ik vind zelf dat hij geweldig klinkt! Hij zit er pas net 1,5 dag oonder en heb nog niet iemand achterop gehad, dat verwacht ik trouwens ook niet te gaan hebben binnekort, dus kan daar geen oordeel over geven.

Wil voor het mooi denk ik misschien de duostepjes eraf halen, want nu zit de rechter met busjes ertussen verder naar buiten geplaatst zodat hij net vrij gaat vd demper. gevolg vh verder naar buiten plaatsen is dat m'n achterkap nu strak langs de duostep bevestiogingsbeugel loopt en iets onder spanning staat. Maar haal ik de step rechts eraf, dan moet hij links er uiteraard ook vanaf, maar links is de step gecombineerd met de helmhouder/zadelontgrendeling... Even op zoek dus naar een 2e hands linker step die ik in tweeen kan flexen. Zonder stepjes oogt alles nog veel mooier namelijk.

Zie toevallig net dat Cama parts een sloper VFR heeft voor onderdelen, dus zal daar morgen eens langs gaan, woon in de buurt. Toevallig ook nog dezelfde kleur groen! Zou zowat overwegen de nog goede kappen ook over te nemen, voor het geval dat...

:zwaai:

Link naar reactie
Delen op andere sites

mooi dempertje hoor, ziet er strak uit. :worshippy:

 

Zie toevallig net dat Cama parts een sloper VFR heeft voor onderdelen,

sowieso een goed adres als je slooponderdelen zoekt, je kan ze altijd bellen en weten meestal wel of ze het hebben of niet

(scheelt ook een keer overbodig rijden als het al weg is, maar je kan altijd bij mij nog een bakkie komen halen een dorp verder.)

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...