Ga naar inhoud

Montage Laser Duotech VFR 800 '01


Rick_S
 Delen

Aanbevolen berichten

Ik heb via marktplaats een mooie demper op de kop getikt, Laser Duotech. Ik ging er vanuit dat de juiste montage spullen erbij zouden zitten, bij mij bleek het niet helemaal lekker te passen. De demper loopt iets teveel naar binnen waardoor het eindstuk te dicht op mijn kentekenplaathouden zit. Ik heb inmiddels (telefonisch) via Bruggeman een busje en een montagebout besteld, maar deze is duidelijk te groot.

 

Ik ga van de week even langs, maar ben wel benieuwd of iemand misschien een foto van de bevestiging van een Laser Duotech heeft? Dan heb ik een beter idee van de benodigde onderdelen. Of wellicht enig idee of er een technische beschrijving is van de bevestigingsonderdelen?

 

Thanks!

 

R

Link naar reactie
Delen op andere sites

zo even uit m'n hoofd ...2 veertjes om je demper vast (opplek) tehouden, verder zit er een iets langere m8 bout met een moer bij, en een paar carresorie plaatjes m8 en 2 rubbertjes voor tussen

dat buisje waar je het over hebt, en dat buisje is niet breeder dan 3cm

 

heb helaas niet echt duidelijke montage foto's maar mocht het nodig wezen kan ik zo iets voor je nameten of duidelijke foto's maken

het klopt dat ie dichter tegen het wiel aan zit als het orgineel, heb je de juiste bocht er ook bij ???

post-2881-1270589655.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

post-2456-1270642094.jpgpost-2456-1270642171.jpg

 

ik heb een hotcam en bij mij is het uiteinde van de kentekenplaathouder inderdaad iets gesmolten. maar verder heb ik daar eigenlijk geen probleem mee. maar er is een mogelijkheid om hem bij de beugel iets meer naar buiten te zetten als ik het zo bekijk. sterkte ermee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks! Hij zit er nu goed op. Heb hem iets 'omgebogen' dus heb nu voldoende afstand tot de kentekenplaathouder. Lekker geluidje, zeker zonder db killer!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...