Ga naar inhoud

VFR800 FI Frame


Sjorske
 Delen

Aanbevolen berichten

Ik heb er ook last van als ik de kofferset of alleen de topkoffer er op heb zitten. Zonder koffers geen enkel probleem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alleen de topkoffer kan door de turbulentie komen maar met de zijkoffers denk ik eeder dat je de vering iets stugger moet zetten (voorspanning verhogen) omdat je meer gewicht aan de achterkant hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
Bridgestone staat er bekend om.... BT20?

 

Zoek even op het forum op de banden. Ik verwacht dat het probleem (stuur slaat gewoon heen en weer) het ergst is rond 70 km/uur.

 

Michelin Pilot Road CR2 moet al een stuk beter gaan. En zo zijn er meer banden.

 

 

De voorband is inderdaad een BT20, en aardig gecupt aan de zijkanten..

 

Is er een manier dat je dat cuppen kan voorkomen? Er moet dinsdag a.s. een nieuwe band op maar ook een nieuw kettingset.

 

Dat gaat me pingels kosten.

 

Iemand die dit aardig in kan schatten? :D de rest van het onderhoud is al gedaan..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het slingeren in het stuur heb/had ik ook...................

En idd met de BT020. Een nieuwe erop en dan na +/- 1500 km begint het langzaam weer te komen.

BT021 heeft het iets minder maar nog steeds. BT023 kan ik niks over zeggen. Ik heb er nu Michelin PR2 erp liggen (1000km)

Tot nu to geen last.

 

En zoals Bubbelmaker zegt, met de topkoffer erop is het bijnaniet te doen om de handjes van het stuur te halen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb er inmiddels een nieuwe achterband opliggen.

 

Een BT021 die ik erbij had gekregen.

 

Ben nu voor een nieuwe voorband aan het kijken..

 

Kan er ook een PR2 op voor en een BT021 achteR? of is dat allemaal merk gebonden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

nu 10.000 km met MPR2 voorband en geen cup-problemen.

overigens kan ik met topkoffer gewoon de handjes van het stuur halen, geen enkele trilling.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Twee verschillende merken voor- en achterband is niet altijd verstandig.

 

De motorboeren stemmen hun voor- en achterband op elkaar af. Je kunt op zich wel in het merk zelf een ander soort nemen. En dan voor een plakkeriger.

 

Zo zijn er veel mensen die PR2 achter hebben en dan een PP vóór laten monteren.

 

Er is hier ooit iemand geweest, die 2 merken banden had en in de sloot is gereden. Betreffende man was een zeer ervaren rijder (hij rijdt met gestreepte motoren)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Twee verschillende merken voor- en achterband is niet altijd verstandig.

 

De motorboeren stemmen hun voor- en achterband op elkaar af. Je kunt op zich wel in het merk zelf een ander soort nemen. En dan voor een plakkeriger.

 

Zo zijn er veel mensen die PR2 achter hebben en dan een PP vóór laten monteren.

 

Er is hier ooit iemand geweest, die 2 merken banden had en in de sloot is gereden. Betreffende man was een zeer ervaren rijder (hij rijdt met gestreepte motoren)

 

ik rij met twee verschillende merken en kan me eigenlijk niet goed voorstellen dat dat een probleem zou zijn.

verder zou je verwachten dat een commercieel ingesteld bedrijf als motoport wel zou voorstellen om ook de voorband te vervangen als twee merken echt een probleem zou zijn.

 

heb je enig idee wat er voor probleem / nadeel zou zijn aan verschillend bandenmerk?

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...