Ga naar inhoud

Stickers rc 36II


poziloc
 Delen

Aanbevolen berichten

Zoals het topic titel al aangeeft, ben ik opzoek naar een stickerset voor mijn Honda VFR RC 36 II.

Dit mogen imitatie stickers zijn, aangezien mijn VFR oranje gaat worden, heb ik weinig aan de originele.

Wie o wie weet waar deze te krijgen zijn?

 

Alvast bedankt voor het meezoeken en het meedenken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals het topic titel al aangeeft, ben ik opzoek naar een stickerset voor mijn Honda VFR RC 36 II.

Dit mogen imitatie stickers zijn, aangezien mijn VFR oranje gaat worden, heb ik weinig aan de originele.

Wie o wie weet waar deze te krijgen zijn?

 

Alvast bedankt voor het meezoeken en het meedenken

 

http://motofocus.nl/ wil ik je in elk geval heel erg afraden.

Ik heb daar 5 April een sticker bestelt en kreeg een 3 weken terug na veel gedonder eindelijk een sticker. Deze was echter zo slecht dat ik hem heb geweigerd.

Nu via PayPal in de weer om mijn geld terug te krijgen. daar hij het zelf niet wil.

Dan nagaan dat het volgens de site 3 tot 10 dagen zou duren... pffff

 

Veel gedonder, alleen informatie als je er om vraagt.. soms als je geluk hebt.. Voor mij een absoluut eens maar nooit weer bedrijf.

 

Gr.

Link naar reactie
Delen op andere sites

http://motofocus.nl/ wil ik je in elk geval heel erg afraden.

Ik heb daar 5 April een sticker bestelt en kreeg een 3 weken terug na veel gedonder eindelijk een sticker. Deze was echter zo slecht dat ik hem heb geweigerd.

Nu via PayPal in de weer om mijn geld terug te krijgen. daar hij het zelf niet wil.

Dan nagaan dat het volgens de site 3 tot 10 dagen zou duren... pffff

 

Veel gedonder, alleen informatie als je er om vraagt.. soms als je geluk hebt.. Voor mij een absoluut eens maar nooit weer bedrijf.

 

Gr.

 

Deze had ik ondertussen ook gevonden...maar hier moet ik dus niet bestellen hehe.

Op Ebay kwam ik deze tegen Stickerset VFR RC36II

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
Zoals het topic titel al aangeeft, ben ik opzoek naar een stickerset voor mijn Honda VFR RC 36 II.

Dit mogen imitatie stickers zijn, aangezien mijn VFR oranje gaat worden, heb ik weinig aan de originele.

Wie o wie weet waar deze te krijgen zijn?

 

Alvast bedankt voor het meezoeken en het meedenken

Stenker in Apeldoorn heeft voor mij een setje compleet gemaakt, alle kleuren te maken. Plmn 50 eu.

Over smaak valt te twisten maar wel de oplossing als je een afwijkende kleur ondergrond hebt.

Contact opnemen met Steneker Reclame. Nagelpoelweg 62b 7333 NZ Apeldoorn. Tel.055 5338384.

post-1391-1277929579.jpg

aangepast door VFRLoos
Foto 'iets' verkleind :)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Oranje? (niet te licht gaan) voor de stickers, mag ik chroom aanbevelen? Dan ook nog even de zwarte luchthappers aan de zijkant met carbonfolie beplakken en de roostertjes bovenin ook chroom! Natuurlijk nog een setje witte knippers en dan kan ie zo in een vitrinekast in je kamer!

 

Marcel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit mogen imitatie stickers zijn, aangezien mijn VFR oranje gaat worden, heb ik weinig aan de originele.

Wie o wie weet waar deze te krijgen zijn?

 

Ik heb stickers besteld bij ExtremeDecals.

 

SL743238.jpg

 

Kleurcombinatie zelf samen te stellen ...

 

Kijk hier ...

 

Succes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ondertussen de stickers besteld(zie post 3) en nu moet ik nog 1 klein kuipdeeltje hebben,zodat ik de delen kan weg brengen om hem te laten spuiten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...