Ga naar inhoud

Gezamenlijke aankoop Osram lampen


VFoRever
 Delen

Aanbevolen berichten

Iedereen die dat wil kan de lampen bestellen bij de firma M. Weijerman door je order via een email binnen te sturen op: verkoop@weijerman.eu

 

 

Let op het juiste artikelnummer(H7 of H4) en aantal sets dat je nodig hebt bij de order en zet dit, naast je naam en adres, duidelijk in de email.

 

64210NR-02B H7 Nghtracer 2 stuks verpakt met helm 4008321395658 22,50 Incl BTW

64193NR-02B H4 Nghtracer 2 stuks verpakt met helm 4008321395672 20,50 Incl BTW

 

De uiteindelijke kosten per set van 2 lampen zijn voor de H7 30,25 en voor de H4 28,25 inclusief btw en verzenden. Dat betekent, uitgaande van de aanbieding van de importeur, dat de verzendkosten 7,75 euro bedragen. Ik vind dat zelf nogal fors, maar dit is de deal.

 

Het rekeningnummer van de firma M. Weijerman is 523439733(ABN Amro), maar de nodige gegevens zullen ongetwijfeld ook in de orderbevestiging staan. De lampen worden na verwerking van de betaling verzonden.

 

Ook in de toekomst kunnen deze lampen op dezelfde manier tegen deze prijs door eenieder besteld worden.

Bas

 

 

 

Afgesplitst van: Klikkkkk

 

 

 

 

 

En hieronder de aanbieding zoals die nu staat:

 

Hoi Bas

Ik regel de afhandeling wel via een grossier die al OSRAM verkoopt. Dan zullen ze wel op voorhand betaald moeten worden maar dat lijkt mij geen probleem toch?

De prijs die jullie moeten betalen voor deze lampen staan hier onder aangegeven en dat is niet 34,00 netto Excl BTW

 

OSRAM Nr Omschrijving EAN Code Netto Prijs per Blister

64210NR-02B H7 Nghtracer 2 stuks verpakt met helm 4008321395658 22,50 Incl BTW

64193NR-02B H4 Nghtracer 2 stuks verpakt met helm 4008321395672 20,50 Incl BTW

 

Let op Bas Dit is de prijs die jullie netto incl BTW betalen voor 2 lampen Excl de verzendkosten

Gr Rob

aangepast door VFoRever
Afgesplitst en wat geedit
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 81
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

We hebben de lichtsterkte tijdens de sleuteldag niet gemeten. Mijn ervaring is dat ze veel meer licht en zicht geven dan de standaardhalogeenlampen die er daarvoor inzaten(zie ook vorige posts in dit topic). Ik heb de afgelopen tijd informatie uitgewisseld met de beneluximporteur en mijn bevindingen laten weten en heb daarop het aanbod gekregen van de importeur de OSRAM lampen hier op het forum aan te bieden met 50% korting op de brutoprijs. het is dan wel nodig iemand op het forum te vinden die het via zijn grossier kan laten leveren.

 

De exclusief btw prijs ligt overigens wat hoger dan in eerdere berichten vermeld; ik zoek de prijs vandaag nog even op in mijn emailuitwisseling met importeur.

 

Ben je geïnteresseerd en wil je deze lampen uitproberen? Kan dus tijdelijk tegen 50% korting op de excl. btw prijs(btw komt er dan nog overheen). Ik heb hier zelf verder geen enkel commerciëel/financiëel belang bij.

Bas

 

 

Check!! Ron heeft interesse in 1 setje.

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 setje staat genoteerd.

Hieronder een van de posts van OSRAM met daarin aangegeven dat de levensduur minder groot is dan standaardhalogeenlampen. Na navraag geeft OSRAM aan dat de levensduur ongeveer 30-40% korter is.

 

Hoi Bas

 

In de bijlage kan jij lezen wat de brutoprijzen zijn van de lampen en ik las dat de organisator zaterdag een proffesioneel garage bedrijf heeft dus die kan de lampen kopen bij zijn automaterialen grossier waar hij altijd zijn spullen koopt.

Als ik weet bij welke grossier dit is kan ik ervoor zorgen dat jullie daar de lampen kunnen kopen met 50% korting op de Brutoprijzen let op dit zijn prijzen Excl BTW. Dus twee Nightracers H4 kosten jullie nu 34,- - 50% Excl BTW

 

Verder wil ik je er wel atent op maken dat de levensduur van de Nightracer en X Racer beduidend korter is dan die van de standaard uitvoering maar gelet op het geringe aantal km dat een motorrijder maakt hoeft dat geen probleem te zijn

 

Hebben jullie nu echt problemen met de levensduur van een lamp dan verwijs ik je graag naar onze serie Ultra life lampen die 3x zolang meegaan dan de standaard uitvoering

 

Gr Rob

 

 

Bas

aangepast door VFoRever
Link naar reactie
Delen op andere sites

Even afhankelijk van afleveradres en eventuele leveringskosten, heb ik wel interesse in een setje H7 lampjes. Hou het topic wel even in de gaten om te horen hoe of wat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waddaggie van Rikus?

 

H7 2 setjes lijkt mij ook wel wat :) Haal ik ze zelf wel op bij Rikus als die het wordt :)

 

Rikus doet hier niet aan mee en ik zal proberen uit te leggen waarom.

Osram geeft meer korting weg dan ik ooit op een lamp zal krijgen, maar wil er geen werk van hebben. Het is nu een maal zo dat grossier en detailhandel ergens van moeten leven en een marge krijgen om spullen op voorraad te houden / te leveren.

Osram passert het hele kanaal hier mee en ik vind dat ze dan ook het werk er maar voor moeten doen.

Eigenlijk is dit de overtreffende trap van internet dozen doorschuif handel.

VFRikus

p.s. als lampen leverancier is Osram hier door bij mij af door de zijdeur

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze eenmalige kennismakingsaktie exclusief voor forumleden van het VFROC forum kan alleen werken als iemand bereid is via zijn/haar grossier te laten leveren. Het is een spontaan aangeboden kortingsactie om motorrijders op dit forum op een betaalbare manier kennis te laten maken met deze lampen. En ook een beetje uit dank voor de feedback die ik de importeur heb gegeven over mijn ervaringen ermee, vermoed ik. Het is absoluut niet bedoeld om struktureel een "onder de toonbankkanaal" te creëren om grossiers van hun boterham te beroven, denk ik. Daar is deze aktie ook veel te klein voor(we hebben het over een paar lampjes)

 

Met alle respect voor het standpunt van VFRikus.

 

Gezocht: iemand die de lampen voor geïnteresseerden via zijn/haar grossier wil laten leveren. Lukt dit niet gaat het feestje niet door.

Bas

PS grossierprobleem is inmiddels opgelost, dus lampen kunnen gekocht worden!

aangepast door VFoRever
Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien iets voor AFS Motor Parts, daar is het hobby voor.

Of toch ok niet helemaal meer en moet daar ook de schoorsteen roken?

VFRikus

p.s. geloof maar niet dat Osram dit uit dank doet. daar zitten managers aan het roer die maar aan een ding denk: winst. die 50% die ze bieden is normaliter voor het officiele kanaal. ze geven dus helemaal niets weg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooit gehoort van "reclame"? Wel eens een soort gelijke actie met lampen van philips gehad (nee geen koplampen, maar theaterlampen) en die lieten me duidelijk weten dat 50% korting inhield dat ze zelf 5-10% ONDER kostprijs zaten. Dergelijke acties waren daar ook niet bedoelt om de markt te verzieken en werden betaald uit het reclame budget. De winst komt uit de nieuwe klanten die via dit soort acties bekend worden met het product. Weet natuurlijk niet hoe het een en ander bij Osram werkt, maar zal vast niet veel anders zijn dan bij Philips.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Theaterverlichting zit over het algemeen geen grossier en detail handel tussen.

 

Als ze zo graag reclame maken moeten ze het ook zelf doen en niet een ander voor hun karretje spannen om het werk te laten doen.

 

VFRikus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet waarom jij denkt dat theaterlampen zonder grossier op locatie komen, maar dan ken jij blijkbaar een hele andere "theaterwereld" dan ik. Het idee van een grossier die de handel zo spotgoedkoop levert is dat de grossier voortaan deze "nieuwe" klanten voor de normale prijs kan leveren. Grotere leveranciers kennen dan met terug werkende kracht nog een bonus toe voor iedere nieuwe klant die tijdens de actie door de grossier "gewonnen" is.

 

Nu begrijp ik dat de handel in auto/motor lampen waarschijnljik iets te weinig marges zal hebben voor de bonus, maar ook voor deze grossier zal gelden dat de "winst" zal zitten in de volgende leveringen aan de nieuwe klanten. De actie zelf zal voor grossier als een soort investering gezien moeten worden en niet als broodroof. Als Osram de handel zou willen omzeilen hadden ze namelijk aan een particulier tussenadres geleverd (direct aan Bas dus) en niet via een grossier die ook na de actie zal blijven leveren en dus aan de nieuwe klanten zal gaan verdienen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat ze via de grossier en bedrijf willen leveren mag duidelijk zijn. Ze willen er geen werk van hebben en dus gewoon kunnen factureren aan een bekende partij waarbij ze geen risico lopen.

VFRikus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uitgesteggeld?

 

Dan komt het er volgens mij op neer dat er nog steeds een vacature is voor een zelfstandige die via een grossier eventueel de lampen koopt.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uitgesteggeld?

 

Dan komt het er volgens mij op neer dat er nog steeds een vacature is voor een zelfstandige die via een grossier eventueel de lampen koopt.....

Ik houd ondertussen het lijstje met geïnteresseerden bij. Roodrunner: je had het over 2 setjes. Bedoel je 2x een setje van 2 lampen(H7)?

Bas

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien


×
×
  • Nieuwe aanmaken...