VFoRever Posted July 16, 2010 Author Share Posted July 16, 2010 Zie nu op lijst dat ik niet zeker wist H7 of H4. Nu dus wel. Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Teus Posted August 3, 2010 Share Posted August 3, 2010 hoe zit het met deze inkoopactie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
VFoRever Posted August 3, 2010 Author Share Posted August 3, 2010 hoe zit het met deze inkoopactie? Nog niet helemaal duidelijk. We zitten in de week dat contacpersoon bij importeur net terug is van vakantie(dacht ik) en ik bijna op vakantie ga. Ik stuur deze week bericht aan importeur en meld tegenbericht hier voor ik 2 weken zeilend aan de einder verdwijn. Verzendkosten zijn nog onduidelijk. Ik ga er van uit dat deze actie er in resulteert dat degene die daar animo voor heeft op een makkelijke wijze en tegen gereduceerd tarief lampen kan bestellen om ze uit te proberen. Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thunderbird Posted August 30, 2010 Share Posted August 30, 2010 Hopelijk is er ondertussen meer nieuws? Bas zou ondertussen terug moeten zijn van zijn zeiltrip; tenzij hij Laura achterna is Heb m'n topkuip er af liggen; ze kunnen er zo in Link to comment Share on other sites More sharing options...
VFoRever Posted August 31, 2010 Author Share Posted August 31, 2010 Hopelijk is er ondertussen meer nieuws? Bas zou ondertussen terug moeten zijn van zijn zeiltrip; tenzij hij Laura achterna is Heb m'n topkuip er af liggen; ze kunnen er zo in Moest echt even nadenken over wie Laura zou kunnen zijn.. Ben heelhuids terug van zeilen en nu even tijd om te updaten. Â Ik heb het volgende genoteerd: Thunderbird: 1 setje H4 Roadrunner: 2 setjes H7 Dreamer: 2 setjes H7 Teus: 2 setjes H4 Palliasco: 1 setje H4 Bullmouse: 1 setje H4 Bas: 1 setje H4 Â Ik heb de totalen van 6 setjes H4 en 4 setjes H7 doorgegeven aan Osram met opnieuw de vraag naar verzendkosten(had ik nog geen antwoord op, geloof ik) en waar te bestellen. Zogauw deze antwoorden er zijn laat ik het weten en kan eenieder besluiten of de lampen besteld worden. Â Mocht je toch geen gebruik willen maken van het aanbod of aantal/type lamp willen aanpassen; laat dat dan even weten. Ook mensen die nog niet op het lijstje staan, maar de lampen uit willen proberen; laat het maar weten. Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ray Posted August 31, 2010 Share Posted August 31, 2010 Als er eindelijk een beetje schot in komt heb ik ook wel belangstelling. Na het monteren van de topkuip na het spuiten brandde 1 lamp niet meer en bij het contact aanzetten moest ik een tikje tegen de fitting geven en dan sprong hij weer aan. Nu al weer een tijdje dat ie het gewoon doet maar aangezien ze er al meer dan 30k in zitten met dit effect lijkt het me dat ie vroeg of laat echt overlijdt. Ik weet dus niet hoe lang ik nog de tijd heb Link to comment Share on other sites More sharing options...
VFRikus Posted August 31, 2010 Share Posted August 31, 2010 Waarschijnlijk was hij al stuk maar heeft die tik bij ingeschakelde spanning er voor gezorgd dat de gloeidraad zich even tijdelijk weer heeft vast gelast. VFRikus Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ray Posted August 31, 2010 Share Posted August 31, 2010 Dat idee had ik ook want toen ik 'm er weer uit haalde en een keer met de stekker eraan tegen het glaasje tikte zakg ik 'm wel wat knipperen halverwege de spiraal en aanspringen. Maar zolang die het nog doet, doet ie het B) Link to comment Share on other sites More sharing options...
VFoRever Posted August 31, 2010 Author Share Posted August 31, 2010 Als er eindelijk een beetje schot in komt heb ik ook wel belangstelling.Na het monteren van de topkuip na het spuiten brandde 1 lamp niet meer en bij het contact aanzetten moest ik een tikje tegen de fitting geven en dan sprong hij weer aan. Nu al weer een tijdje dat ie het gewoon doet maar aangezien ze er al meer dan 30k in zitten met dit effect lijkt het me dat ie vroeg of laat echt overlijdt. Ik weet dus niet hoe lang ik nog de tijd heb Zogauw ik antwoord heb van Osram; zet ik het hier neer. Ik verwacht dat de importeur komt met een adres waar je de lampen zelf kunt bestellen tegen de gereduceerde prijs(maar zeker weten doe ik dat niet). Vandaag de email verstuurd en nog geen reactie van importeur; wellicht morgen. Contactpersoon was vorige keren snel met reageren, dus wie weet is eea duidelijk voor jouw lamp sterft. Als er na tegenbericht meer mensen zijn die alsnog de lampen willen kopen tegen de aangeboden prijs; ljikt mij dat geen probleem. I'll keep you and everybody posted. Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erwin K Posted August 31, 2010 Share Posted August 31, 2010 Hoi hier ook 1 setje H4 graag Link to comment Share on other sites More sharing options...
VFoRever Posted August 31, 2010 Author Share Posted August 31, 2010 Erwin K: staat genoteerd. Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ray Posted August 31, 2010 Share Posted August 31, 2010 Vergeten te vermelden dat het een setje H7 moet worden Link to comment Share on other sites More sharing options...
VFoRever Posted August 31, 2010 Author Share Posted August 31, 2010 Vergeten te vermelden dat het een setje H7 moet worden 1 setje bestaat uit 2 lampen. Heb je 1 of 2 setjes nodig? H7 staat genoteerd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ray Posted August 31, 2010 Share Posted August 31, 2010 1 setje a.u.b. Ik hoop dat ze op z'n minst weer die meer dan 30k meegaan en tegen die tijd is er misschien wel weer wat beters. Link to comment Share on other sites More sharing options...
VFoRever Posted August 31, 2010 Author Share Posted August 31, 2010 1 setje a.u.b.Ik hoop dat ze op z'n minst weer die meer dan 30k meegaan en tegen die tijd is er misschien wel weer wat beters. Ik begreep van Roodrunner dat het armatuur van de Vtec vier h7 lampen herbergt, vandaar mijn vraag. Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts