Ga naar inhoud

Gezamenlijke aankoop Osram lampen


VFoRever
 Delen

Aanbevolen berichten

  • Reacties 81
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Klopt helemaal, Rikus.

 

Ze hobbelen natuurlijk wel lekker mee en hebben daarvan te lijden.

 

Een maar.... volgens mij is het niet helemaal toegestaan om verschillende lichtsoorten voor 2 tegelijk brandende lampen te gebruiken. Verder geven deze lampen meer lichtopbrengst, dus zou het zomaar zo kunnen zijn dat mijn grootlicht minder ver gaat rijken dan mijn dimlicht.

 

Bij mij gaan dimlichten in elk geval 20.000 km mee. (de MOTOVISION was iets van 15k) en ik heb graag 1 of 2 op reserve mee :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze hobbelen natuurlijk wel lekker mee en hebben daarvan te lijden.

 

:)

 

Ik loop nou intussen zo'n vijf en dertig jaar mee in de auto mobielelarij en daar doet het zelfde fenomeen van de mee hobbelende lamp/gloeidraad zich voor en ik dnk dat ik in al die tijd niet meer dan een handjevol lampen heb vervangen met een kapotte gloeidraad voor het grootlicht.

Ik durf de stelling wel aan dat het wel mee valt.

VFRikus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laten we het zo stellen dat ik het met Rikus eens ben en dat de branduren zwaarder tellen dan het hobbelen.

Ik heb standaard 2 koplampen met H7 lampjes waarvan er zelden 2 tegelijk kapot gaan en in nood kan ik die van het grootlicht omzetten naar beneden en als dimlicht gebruiken omdat het dezelfde lampen zijn en het verschil in de spiegel zit.

Kortom... ik durf 1 set wel aan om die er vers in te doen en tegen de tijd dat ze weer vervangen moeten worden te kijken of er misschien weer iets beters bedacht is B)

De techniek staat ook bij lampen niet stil dus over 1,5 jaar kan dat zomaar zijn.

 

PS: VFoRever, toch bedankt voor het meedenken ;)

aangepast door Deadly_Paradox
Link naar reactie
Delen op andere sites

En voor zover het hobbelen al effect heeft zal dat op een koude gloeidraad heel wat minder zijn dan bij eentje die m.b.t. temperatuur aardig richting zijn smeltpunt gaat.

VFRikus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verder geven deze lampen meer lichtopbrengst, dus zou het zomaar zo kunnen zijn dat mijn grootlicht minder ver gaat rijken dan mijn dimlicht.

 

denk niet dat je daar bang voor hoeft te zijn.

het zijn compleet andere reflectoren die op een ander gedeelte van de weg schijnen.

iets minder helder of minder wit zou kunnen, maar minder ver niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gistermiddag bericht van de importeur. Ik heb nu een adres en telefoonnummer van iemand waarmee ik de lampenactie verder af kan handelen. Die ga ik maandag bellen en laat dan weten hoe en wanneer de lampen geleverd kunnen worden. Mocht je nog aanpassingen willen doen aan je bestelling of er van af willen zien; laat het even weten. Morgen maak ik een nieuw overzichtje van personen en bijbehorende bestelling. Maandag weten we ook de verzendkosten. Mochten op basis daarvan mensen zich bedenken, dan kan natuurlijk maandag een bestelling ook nog worden geannulleerd. Maandagavond maak ik dan een definitief overzichtje van de bestellingen.

Bas

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed te horen dat er schot in de zaak komt; mooi op tijd voor de donkere dagen :P

M'n topkuip zit er al weer op maar ik heb niet al te grote handen dus moet wel lukken.

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iedereen die dat wil kan de lampen bestellen bij de firma M. Weijerman door je order via een email binnen te sturen op: verkoop@weijerman.eu

 

 

Let op het juiste artikelnummer(H7 of H4) en aantal sets dat je nodig hebt bij de order en zet dit, naast je naam en adres, duidelijk in de email.

 

64210NR-02B H7 Nghtracer 2 stuks verpakt met helm 4008321395658 22,50 Incl BTW

64193NR-02B H4 Nghtracer 2 stuks verpakt met helm 4008321395672 20,50 Incl BTW

 

De uiteindelijke kosten per set van 2 lampen zijn voor de H7 30,25 en voor de H4 28,25 inclusief btw en verzenden. Dat betekent, uitgaande van de aanbieding van de importeur, dat de verzendkosten 7,75 euro bedragen. Ik vind dat zelf nogal fors, maar dit is de deal.

 

Het rekeningnummer van de firma M. Weijerman is 523439733(ABN Amro), maar de nodige gegevens zullen ongetwijfeld ook in de orderbevestiging staan. De lampen worden na verwerking van de betaling verzonden.

 

Ook in de toekomst kunnen deze lampen op dezelfde manier tegen deze prijs door eenieder besteld worden.

Bas

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk... dat zijn nog eens deals B)

Top geregeld Bas :worshippy:

Moet er nog iets in de mail staan van VFR club of zoiets aangezien het van oorsprong een speciale deal was?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk... dat zijn nog eens deals B)

Top geregeld Bas :worshippy:

Moet er nog iets in de mail staan van VFR club of zoiets aangezien het van oorsprong een speciale deal was?

Dank je.

Nee, iedereen kan gewoon bestellen zonder vermelding van vfr club-/forumactie oid. Ik denk dat OSRAM gewoon zoekt naar kanalen om hun product makkelijk toegankelijk aan de man te brengen.

 

is dat aanbod voor iedereen, of krijgen we een prijsje omdat we met een groepje zijn?

Het aanbod is voor iedereen. Ik denk dat we een prijsje krijgen, omdat OSRAM graag een product in de markt wil zetten met een concurrerende prijs. Geen idee wat er met de prijs gebeurt in de toekomst. Nu zijn de lampen iig voor dit bedrag door iedereen te bestellen via het eerder genoemde emailadres.

Bas

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien


×
×
  • Nieuwe aanmaken...