Ga naar inhoud

Gezamenlijke aankoop Osram lampen


VFoRever
 Delen

Aanbevolen berichten

Heb ze er ondertussen al een paar weken in zitten. Echter, vandaag onderweg terug naar huis pas echt kunnen testen: ben er bijzonder tevreden over. Licht is helderderder en sterker dan mijn vorige philipslampen type onbekend.

Gisteren nog vergeten tegen je te zeggen, maar toen je achter me reed vond ik je lichtbeeld wat vreemd. Het leek net alsof de ene lamp er scheef in zat. Misschien moet je daar nog even naar kijken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 81
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Gisteren nog vergeten tegen je te zeggen, maar toen je achter me reed vond ik je lichtbeeld wat vreemd. Het leek net alsof de ene lamp er scheef in zat. Misschien moet je daar nog even naar kijken?

 

Had ik ook in de gaten, de verkeersborden worden ook verlicht :wijsneus:

Morgen maar ff checken; bedankt!

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had ik ook in de gaten, de verkeersborden worden ook verlicht :wijsneus:

Morgen maar ff checken; bedankt!

 

Ron

 

Ik ben er intussen achter dat dit geen maatstaf is voor de afstelling.

De mijne verlicht de borden langs de weg ook op een manier dat ik denk dat ze te hoog staan, terwijl ik ze gecontroleerd heb met mijn afstel apparaat zittend op de motor compleet met duo pasagier.

De koplamp reflector van de 800 FI blinkt niet uit in lichtbeeld vorming.

VFRikus

@Ron: rij gewoon even een keer bij een garage naar binnen, die hebben ook een afstel apparaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ron: rij gewoon even een keer bij een garage naar binnen, die hebben ook een afstel apparaat.

 

Moet ik morgen toch ff zijn; zal de afstelling even laten checken :whistle:

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...

gezien hoe de prijzen nu zijn is het weinig aanbieding...lampjes voor 22 euro in huis!

aangepast door pietman
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...

Ik zou er even een email aan wijden aan de firma Weijerman(zie openingspost). Mijn lampjes doen het nog steeds prima, dus ik heb nog geen nieuwe besteld. Ik weet ook niet of er mensen zijn die bij Weijerman de lampen besteld hebben de afgelopen tijd.

 

Emailadres: verkoop@weijerman.eu

 

Gewoon vragen in een email of de lampen nog te bestellen zijn en tegen welke prijs. Lukt dat niet; wil ik er ook nog wel even achteraan maandag.

De lampen bevallen mij nog steeds heel goed. Ze geven veel en mooi wit licht met een goede verschijnende lichtbundel en zijn behoorlijk duurzaam(ik het er nu zo'n 12.000 km mee gereden en rij altijd met licht aan. Meeste kms op (hobbelige) b wegen en weggetjes, dus ze kunnen blijkbaar tegen een stootje. Ik ga ze, als een van mijn lampen er mee ophoudt, iig weer kopen. Of er verschil is in prestaties met lampen van bv philips weet ik niet. Er staan geloof ik wel wat filmpjes op utube als je zoekt op Osram Nightbreaker(de nightbreaker is exact dezelfde lamp als de nightracer alleen bedoeld voor de automarkt).

Bas

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien


×
×
  • Nieuwe aanmaken...